Regulamin sklepu internetowego
Sklep internetowy oliVer
prowadzony jest przez firmę oliVer Marta Adamczyk, wpisaną przez Prezydenta Miasta Piotrkowa Trybunalskiego do ewidencji działalności gospodarczej. Siedziba firmy znajduje się w Piotrkowie Trybunalskim 97-300 ul. Dmowskiego 26 a. Jesteśmy zarejestrowani pod numerem NIP: 771 [zasłonięte] 34 , Regon: 101[zasłonięte]523
Regulamin zakupów
1. Sklep internetowy oliVer prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet.
2. Wszystkie produkty/usługi oferowane w sklepie oliVer są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Chyba, że przedmiotem sprzedaży są używane rowery bądź akcesoria ale o tym klient jest informowany w opisie przedmiotu.
3. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.
4. Na każdy sprzedany towar/usługę wystawiamy paragon lub faktury VAT.
5. Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej i firm kurierskich. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku dostawy.
6. Możliwe są następujące formy płatności:
* Przelewem
* Za pobraniem - gotówką przy odbiorze towaru.
Przesyłki są dostarczane Pocztą Polską lub kurierem zazwyczaj w ciągu 2-5 dni. oliVernie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane nie wywiązaniem się przez Pocztę Polską z umów obsługi przewozowej i pocztowej.
W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z pismem określającym niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na koszt własny za pomocą Poczty Polskiej na adres korespondencyjny podany na stronie sklepu
Sklep ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru.
Jeżeli zgłoszenie niezgodności towaru nastąpi w ciągu 10 dni od momentu zakupu, Klient ma prawo żądać wymiany produktu na nowy w trybie przyspieszonym.
. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie.
Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
Szczegółowy regulamin
WWW.roweryoliver.pl |