O MNIE SPRZEDAJĘ MOJE KOMENTARZE
Proszę o zapoznanie się ze stroną O MNIE (zmiany).
Promocyjna wysyłka przy zakupie na kwotę min. 150zł.
Beata Kostrubiec OBRAZY POSTMODERNIZMU BADANIA EMPIRYCZNE OBRAZU SIEBIE I OBRAZU BOGA U ZWOLENNIKÓW POSTMODERNIZMU Lublin 2004, s. 268
Stan: bdb. KSIĄŻKA NOWA. SPIS TREŚCI: WSTĘP – s. 9 1. POSTMODERNIZM – s. 13 1.1. Rozumienie terminu 1.2. Przyczyny powstania postmodernizmu 1.3. Definicja postmodernizmu 1.4. Próba opisania zjawiska 1.4.1. Postmodernizm w filozofii - stanowisko ponowo-czesności wobec prawdy 1.4.2. Postmodernistyczne społeczeństwo 1.4.3. Postmodernizm a edukacja 1.4.4. Postmodernistyczna religijność 1.5. Postmodernizm a New Age 1.5.1. Termin New Age 1.5.2. Przyczyny powstania New Age 1.5.3. Propozycja nowej religijności w New Age 1.5.4. Człowiek New Age 1.5.5. Krytyka New Age 1.6. Zwolennicy postmodernizmu 2. OBRAZ SIEBIE s. 65 2.1. Definicja obrazu siebie - podejście własne 2.2. Obraz siebie w ujęciu głównych kierunków w psychologii 2.2.1. Koncepcja psychoanalityczna 2.2.2. Koncepcja behawiorystyczna 2.2.3. Koncepcja poznawcza 2.2.4. Koncepcja humanistyczna 2.3. Rozwój obrazu siebie 2.4. Czynniki kształtujące obraz siebie 2.4.1. Czynniki psychofizyczne 2.4.2. Czynniki psychospołeczne 2.4.2.1. Czynniki rodzinne warunkujące obraz siebie 2.4.2.2. Grupa rówieśnicza jako czynnik kształtujący obraz siebie 2.4.3. Czynniki kulturowe biorące udział w powstawaniu obrazu siebie 2.5. Centralność pojęcia obraz siebie w osobowości 2.5.1. Egocentryzm i jego przemiany 2.5.2. Funkcja oceniająca obrazu siebie 2.6. Obraz siebie a postmodernizm 3. OBRAZ BOGA – s. 111 3.1. Definicja pojęcia obraz Boga 3.2. Rozumienie pojęcia obraz Boga w ramach wybranych kierunków psychologicznych 3.2.1. Orientacja psychoanalityczna 3.2.2. Orientacja behawioralna 3.2.3. Orientacja poznawcza 3.2.4. Orientacja humanistyczno-egzystencjalna 3.3. Geneza obrazu Boga 3.3.1. Kształtowanie się obrazu Boga jako proces rozwojowy 3.3.2. Czynniki rozwoju obrazu Boga 3.3.2.1. Czynniki psychospołeczne 3.3.2.2. Czynniki kulturowe 3.4. Miejsce obrazu Boga w strukturach osobowości 3.5. Dojrzały obraz Boga i jego wpływ na zachowanie 3.6. Obraz Boga a postmodernizm 4. PROBLEMATYKA I METODOLOGIA BADAŃ WŁASNYCH – s. 149 4.1. Obraz siebie a obraz Boga - przegląd badań 4.2. Problem badawczy i hipotezy 4.3. Sposób weryfikacji hipotez - program badań 4.4. Charakterystyka badanej populacji 4.5. Opis użytych metod 4.5.1. Wywiad 4.5.2. Metody badania obrazu siebie 4.5.2.1. Test przymiotnikowy ACL H.G. Gougha i A.B. Heilbruna 4.5.2.2. Rysunek projekcyjny Ja wśród ludzi 4.5.3. Metody do badania obrazu Boga 4.5.3.1. Dyferencjał semantyczny w adaptacji R. Jaworskiego 4.5.3.2. Rysunek projekcyjny Mój Bóg i ja 5. ANALIZA WYNIKÓW BADAŃ – s. 179 5.1. Obraz siebie u zwolenników postmodernizmu 5.1.1. Obraz siebie u zwolenników postmodernizmu w świetle testu ACL H.G. Gougha i A.B. Heilbruna 5.1.2. Obraz siebie u zwolenników postmodernizmu w świetle rysunku projekcyjnego Ja wśród ludzi 5.1.3. Obraz siebie u zwolenników postmodernizmu na różnych poziomach świadomości 5.2. Obraz Boga u zwolenników postmodernizmu 5.2.1. Obraz Boga u zwolenników postmodernizmu w świetle dyferencjału semantycznego R. Jaworskiego 5.2.2. Obraz Boga u zwolenników postmodernizmu w świetle rysunku projekcyjnego Mój Bóg i ja 5.2.3. Obraz Boga u zwolenników postmodernizmu na różnych poziomach świadomości 6. PODSUMOWANIE I INTERPRETACJA WYNIKÓW BADAŃ – s. 219 ZAKOŃCZENIE – s. 239 ANEKS – s. 243 BIBLIOGRAFIA – s. 249
Szanowni Państwo, Wszystkie przedmioty, które wystawiam, zaopatrzyłam w zdjęcia, a przy niektórych aukcjach zamieściłam po kilka zdjęć i miniaturki. Jeżeli przy tytule aukcji nie znajdą Państwo aparatu fotograficznego ani miniaturki, będzie to oznaczało "zagubioną" miniaturkę, a nie to, że nie zrobiłam zdjęcia. Znikanie zdjęć jest powodowane nieprawidłowością funkcjonowania serwera Allegro. W związku z tym uprzejmie proszę wszystkich Państwa, którzy są zainteresowani wystawianymi przez mnie przedmiotami, o zajrzenie na odpowiednie strony w czasie późniejszym.