Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kostkiewicz - Aksjologia w kształceniu pedagogów

25-07-2014, 9:29
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 31 zł     
Użytkownik -CERGO-
numer aukcji: 4365831734
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 9   
Koniec: 25-07-2014 09:12:34

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam

-Strona o Mnie-

-Moje inne aukcje-

-Moje komentarze-

-Dodaj mnie do ulubionych sprzedawców-

Wysyłka


(książki wysyłamy w bezpiecznych kopertach bąbelkowych, z dodatkowo zabezpieczonymi rogami)


Wpłata

mBank
57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 4[zasłonięte]895 09

lub

Inteligo/ PKO
50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581135 4[zasłonięte]210 00


(wszystkie dane potrzebne do przelewu otrzymasz w mailu po dokonaniu zakupu)

Opis aukcji

Kostkiewicz Janina

Aksjologia w kształceniu pedagogów


- Wydawnictwo: Impuls
- Rok wydania: 2008
- Format: B5
- Stan:
NOWA
- Okładka: miękka

- Ilość stron:
354





Nasza cena: 31,00 PLN

OPIS:

Ze względu na fakt sytuowania się podstaw edukacji, także pedagogów w filozofii człowieka i aksjologii, celem książki jest ukazanie miejsca, rangi i roli tej drugiej w kształceniu pedagogów na poziomie wyższym.

Przedmiotem rozważań poszczególnych Autorów są proces i efekty edukacji aksjologicznej, takie jak kompetencje aksjologiczne, świadomość i wrażliwość aksjologiczna oraz możliwie konsekwentna postawa aksjologiczna, w tym wiedza o wartościach z rozpoznawaniem aksjologicznych przesłanek działań własnych i cudzych oraz wiedza o funkcjonujących orientacjach aksjologicznych.

Książka oddaje pewien wymiar stanu badań nad aksjologią w pedagogice. Składa się z czterech części. Pierwsza dotyczy obecności aksjologii w studiach pedagogicznych – potrzeby rekonstrukcji aksjologii, takich aspektów w Procesie Bolońskim, który wyznacza standardy w kształceniu wyższym w ramach UE, niektórych aspektów kształcenia aksjologicznego oraz porządkującej i integrującej roli wartości w uniwersyteckim procesie dydaktyczno-wychowawczym. Druga część skupia się na wartościach tego procesu. Część trzecia dotyczy kulturowych funkcji edukacji aksjologicznej. Część czwarta odsłania niektóre aspekty wspólnego świata wartości studentów i nauczycieli akademickich.

Wstęp

Część I

Aksjologia a studia pedagogiczne

Katarzyna Olbrycht

Aksjologiczne wymiary kształcenia pedagogów

Maria Czerepaniak-Walczak

Aksjologiczne aspekty Procesu Bolońskiego; pytania o jego przesłanki

i cele w kontekście akademickiego kształcenia pedagogów

Józef Półturzycki

Potrzeba rekonstrukcji aksjologii

w pedagogicznych studiach akademickich

Stanisław Palka

Kształtowanie postaw badawczych studentów pedagogiki

w uniwersyteckim procesie dydaktycznym

Janina Kostkiewicz

Wartości jako rzeczywistość porządkująca i integrująca

przebieg studiów pedagogicznych

Część II

Wartości w uniwersyteckim procesie dydaktyczno-wychowawczym

Janina Kostkiewicz

Filozofia człowieka − filozofii a edukacji – rozwój moralny studenta

Danuta Skulicz

Aksjologiczny wymiar celów kształcenia pedagogów

Danuta Waloszek

Partycypacja i antycypacja jako kategorie kształcenia nauczycieli.

Ogólne założenie i wnioski

Katarzyna Wrońska

Edukacja aksjologiczna pedagogów

a problem przekazu wartości w wychowaniu

Dorota Pauluk

Stymulowanie rozwoju moralnego pedagogów

– kontekst pedagogiczno-psychologiczny

Ewa Ryś

Rozwoj emocjonalny jako zagubiona kategoria

edukacji aksjologicznej szkoły wyższej

Część III

Edukacja aksjologiczna – kultura w edukacji

Małgorzata Partyka

Afi rmacja osoby jako podstawa

edukacji aksjologicznej w szkole wyższej

Ewa Augustyniak

Kultura szkoły − aksjologiczna codzienność studiowania

Justyna Truskolaska, Magdalena Łuka

Pedagogika zabawy – nowe wartości w edukacji uniwersyteckiej

ks. Marek Studenski

Aksjologiczny wymiar edukacji pedagogów w kontekście

czekających ich zadań dydaktyczno-wychowawczych w polskiej szkole

Jan Samek

Zajęcia terenowe w klasztorach, kościołach, muzeach i galeriach

jako specyficzna forma nauczania aksjologii

Joanna Torowska

Dziedzictwo kulturowe jako wartość.

Implikacje do kształcenia pedagogów w szkole wyższej

Część IV

Świat wartości studentów i nauczycieli akademickich

Barbara Wolny

Wartości życia człowieka w opinii studentów pedagogiki ewicz 8 lutego2008.indd

Anna Walulik CSFN, Renata Spyrka

Świat czy światy wartości nauczycieli akademickich i studentów?

Walentyna Wróblewska

Autoedukacja studentów w kontekście preferowanych wartości

Karol Mausch

„Uczucia duchowe” jako zagrożona wartość w edukacji pedagogów

Małgorzata Wójcik

Refleksyjność jako wartość w profesjonalnym kształceniu studentów

Beata Nowak

Kształcenie uniwersyteckie jako przygotowanie

do spotkania z osobą niepełnosprawną

Mirosława Stańczyk

Edukacja akademicka niepełnosprawnych – wymiar aksjologiczny

Postscriptum

Wiesława Sajdek

Czy można nauczyć cnoty?

Izabela Kocurek

Aksjologia zorientowana na osobę – podmiot edukacji

[Recenzja książki S. Kowalczyka Człowiek w poszukiwaniu wartości.

Elementy aksjologii personalistycznej, Lublin 2006]


W razie jakichkolwiek wątpliwości proszę o kontakt

Regulamin

  • w przypadku kupna większej ilości książek proszę o kontakt w celu ustalenia kosztów przesyłki,
  • wysyłka książek realizowana jest w ciągu 48 godz. po zaksięgowaniu wpłaty na moim koncie,
  • w tytule przelewu proszę podać swój Nick lub numer aukcji,
  • w przypadku zmiany adresu wysyłki proszę o podanie go w mailu,
  • możliwy odbiór osobisty w Krakowie po wcześniejszym kontakcie,
  • możliwa wysyłka za granicę,
  • komentarz wystawiamy jako drudzy,
  • wpłatę można dokonać na jedno z dwóch podanych obok kont.

Na życzenie wystawiamy faktury VAT

Kontakt

e-maila: [zasłonięte]@poczta.fm

nr tel.: 668 [zasłonięte] 313

Kostkiewicz - Aksjologia w kształceniu pedagogów