Najwyższej jakości niemieckie złącze do podłączenia dowolnego radia (Pioneer Sony JVC Kenwood itd) do fabrycznej instalacji samochodu:
Ford Aerostar 1985->1997
Ford Aspire 1995->1997
Ford Bantam 1995->
Ford Bronco 1986->1996
Ford Connect 2003->
Ford Contour 1995>2000
Ford Cougar 1998->
Ford Courier 1996->2005
Ford Crown Victoria 1992->1997
Ford Escort 1991->1999
Ford Excurtion 2000->
Ford Expedition 1997->2000
Ford Explorer 1991->1998
Ford F[zasłonięte]150 19->1998
Ford F[zasłonięte]250 19->1998
Ford F[zasłonięte]350 19->1998
Ford Fairlane 1999->
Ford Faimount 1999->
Ford Falcon 1994->
Ford Festiva 1998->
Ford Fiesta 12/1995->10/2001
Ford Focus 1998->01/2005
Ford Ka 1997->
Ford Maverick 1996->
Ford Mondeo 09/1994->05/2003
Ford Probe 1989->1997
Ford Puma 1997->
Ford Scorpio 01/1995->12/1998
Ford Taurus 1986->1994
Ford Thunderbird 1986->1997
Ford Transit 01/1996->12/2005
Ford Transit Connect 2003->
Ford Ute 1999->
Ford Windstar 1995->1998
Jaguar S-Type 1998->02/2001
Jaguar XJ12 1993->1996
Jaguar XJR 1994->1997
Jaguar XJS 1987->1996
Lincoln Continental 1986->2002
Lincoln Mark 1986->1995
Mazda[zasłonięte]121 19->
Mercury Capri 1986->1994
Mercury Cougar 1986->2001
Mercury Grand Marquis 1986->1994
Mercury Minivan 1993->1998
Mercury Mystique 1995->
Mercury Sable 1986->1995
Mercury Topas 1986->1995
Mercury Tracer 1991->1996
Nissan Quest 1993->1998
Złącze ma z jednej strony wtyczki ISO, które wpina się do gniazd ISO, które mają nowe produkowane radia samochodowe - a z drugiej strony gniazdo do którego wpinamy wtyczkę od fabrycznej instalacji audio w samochodzie. Nic nie tniemy i nie sztukujemy.
Operacja na 1 minutę