Złącze ISO do instalacji radiowej w samochodach Nissan
Lista obsługiwanych modeli:
- Nissan Almera 2000->
- Nissan Primera 2000->
Jeśli Twojego radia/samochodu nie ma na liście skontaktuj się z nami - pomożemy Ci przy doborze kostki.
Kod produktu: 02841
Zobacz nasze pozostałe aukcje:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Od poniedziałku do piątku
w godzinach od 8 do 16
Begli
ul. Armii Krajowej 21
59 - 400 Jawor
tel. 76 [zasłonięte] 80
kom. 661[zasłonięte]953
GG:38[zasłonięte]449
email: [zasłonięte]@begli.pl
Płatności:
MBank
85 1140 [zasłonięte] 200400
3602 [zasłonięte] 516899
- Paczki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Siódemka
- Możliwe opcje wysyłki to:
- przesyłka opłacona z góry - 13 zł
- przesyłka pobraniowa - 16 zł
- odbiór osobisty w siedzibie firmy
- Wysyłamy przesyłki za granicę - prosimy jednak o wcześniejszy kontakt
- Po zakończeniu aukcji wypełnij formularz opcji dostawy - znacznie przyspieszy to czas realizacji zamówienia
- Właścicielem aukcji jest firma:
Begli
Beata Gliszczyńska
ul. Armii Krajowej 21
59 - 400 Jawor
Nr wpisu do ewidencji działalności gospodarczej: 6412/535 nadany przez Burmistrza Miasta Jawora
NIP: 695[zasłonięte]000-37
REGON: 004[zasłonięte]895
- W związku z celem naszej firmy, którym jest wysoka jakość obsługi i zadowolenie klienta gwarantujemy Ci możliwość rezygnacji z dokonanego zakupu (bez podania przyczyny) w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
Zwracany towar, opakowanie ani żaden inny element wyposażenia nie mogą nosić śladów użytkowania ani zniszczenia. Produkt musi być kompletny i zwrócony w oryginalnym opakowaniu firmowym producenta (wraz z wszelkimi ewentualnymi dodatkami).
Sprzedający zwraca kwotę zakupionego towaru, jednak bez kosztu dostawy opłaconego przez klienta. Koszt przesyłki zwracanego towaru, również pokrywa Kupujący.
Uwaga: przed nadaniem przesyłki zwrotnej należy skontaktować się z pracownikiem sklepu - mailowo lub telefonicznie.
- Sposób i miejsce składania reklamacji:
- Podstawą reklamacji jest dowód zakupu
- Przesyłany produkt powinien posiadać oryginalne opakowanie, kompletne wyposażenie, kopię dowodu zakupu oraz wypełniony druk zgłoszenia reklamacji (do pobrania tutaj) wraz z opisem problemu.
- Czas wszczęcia procedury reklamacyjnej wynosi do 14 dni roboczych, począwszy od daty dostarczenia wadliwego towaru pod wskazany adres.
- Reklamacje dotyczące towaru rozpatrywane są przez producenta, który nie uwzględnia uszkodzeń mechanicznych powstałych w wyniku ingerencji użytkownika.
- Wszelkie koszty powstałe w wyniku błędów Kupującego bądź Poczty Polskiej lub Kuriera, nie obciążają Sprzedającego.
- Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa Kupujący.
- Reklamowany produkt należy przesłać na adres:
Begli
Dział Reklamacji
ul. Armii Krajowej 21
59 - 400 Jawor
Przed nadaniem przesyłki należy skontaktować się z pracownikiem sklepu: 661-[zasłonięte]-953 lub
(76)[zasłonięte]729-19
- W sprawach nieuregulowanych regulaminem obowiązuje Kodeks Cywilny oraz ustawy o sprzedaży konsumenckiej