SŁUCHAWKI DOUSZNE KOSS ZIPLINE / KE8Z
Słuchawki douszne Zipline - Wysokiej jakości słuchawki douszne z zapasowymi wkładkami - Głębokie basy, bardzo dobre brzmienie - Idealne do odtwarzaczy mp3, telefonów komórkowych z wyjściem Jack 3,5 mm - Częstotliwość: 15-20000 Hz - Impedancja: 16 Ohm - Czułość: 100 dB - Długość kabla: 1,2 m - Automatyczny mechanizm zwijania kabla
- Nr katalog 149013
- Produkt nowy/gwarancja
- Producent Koss
Gwarancja KOSS - jedyna taka gwarancja
UWAGA! Dożywotnia gwarancja na słuchawki KOSS oraz możliwość ich naprawy nawet jeżeli kupiłeś słuchawki z innego źródła niż Hama Polska Sp. z o.o.!* * W przypadku nabycia słuchawek KOSS z tzw. innego źródła, naprawa jest odpłatna, szczegóły poniżej
Gwarancja dożywotnia – lifetime warranty Hama Polska Sp. z o.o., dystrybutor legendarnej marki KOSS w Polsce, udziela dożywotniej gwarancji na słuchawki tego producenta. Warunkiem jest zakup produktu w jednej z placówek należących do sieci partnerskiej Hama Polska Sp. z o.o. W razie wystąpienia nieprawidłowości w działaniu słuchawek, należy zgłosić się do miejsca dokonania zakupu. Aby skorzystać z gwarancji wystarczy dołączyć dowód zakupu: paragon, bądź fakturę.
KOSS udziela dożywotniej gwarancji na swoje produkty na całym świecie. Teraz za pośrednictwem firmy Hama Polska Sp. z o.o. również w Polsce. KOSS udziela dożywotniej gwarancji na słuchawki, gdyż od kilkudziesięciu lat zestawy tej marki słyną nie tylko ze znakomitych parametrów, ale także z wysokiej jakości wykonania i ponadprzeciętnej wytrzymałości. Od lat 50-tych firma KOSS z determinacją buduje swoją pozycję na rynku, przywiązując olbrzymią wagę nie tylko do sprzedaży wysokiej jakości produktów ale przede wszystkim do oferowania zadowolenia i satysfakcji, wynikającej z ich użytkowania. Kluczową rolę odgrywa tutaj również sprawny i niezawodny serwis. To właśnie te dwa rozwiązania sprawiają, że miliony klientów na całym świecie sięgają po słuchawki KOSS.
Niniejsza gwarancja obejmuje wady fabryczne słuchawek (istniejące w chwili kupna i uniemożliwiające lub utrudniające normalne korzystanie ze słuchawek), z oczywistych jednak względów naprawom gwarancyjnym nie podlegają uszkodzenia mechaniczne, jak na przykład wyrwanie kabla sygnałowego, bądź mechaniczne uszkodzenie pałąka lub obudowy słuchawek. Dożywotnia gwarancja nie obejmuje również uszkodzeń, które powstały w wyniku nieprawidłowego użytkowania słuchawek lub ich przechowywania.
Zepsuły się słuchawki, które kupiłeś za granicą, a może otrzymałeś je jako prezent? Nie martw się! Hama Polska Sp. z o.o. oferuje odpłatną naprawę słuchawek KOSS nabytych z innych źródeł niż w sieci partnerskiej Hama Polska Sp. z o.o. Orientacyjny koszt naprawy wraz z wysyłką za pobraniem to tylko 80 PLN** (wysyłka GLS). **Podany koszt jest orientacyjny tzn. może ulec zmianie, aktualne, szczegółowe i wiążące informacje w punkcie odbioru słuchawek lub bezpośrednio u dystrybutora.
Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
Wypatruj opakowań z tym znakiem! Twoje ulubione słuchawki są z nami bezpieczne!
|