KOSA SPALINOWA 4,8 KM DEMON + PROFESJONALNY OSPRZĘT I 2 LATA GWARANCJI - W REWELACYJNIE NISKIEJ CENIE
Kosy mechaniczne DEMON radzą sobie doskonale wszędzie tam, gdzie kosiarki spalinowe osiągają granice swoich możliwości, np. na zboczach porośniętych drzewami i krzewami. W zależności od rodzaju narzędzia tnącego możliwości tych urządzeń sięgają od przycinania krawędzi trawnika aż po usuwanie twardych zarośli. Najmocniejszy na rynku silnik 3,5 KW - 4,8 KM osadzony jest bezpośrednio na uchwycie. Duże ostrze doskonale poradzi sobie nawet z najmocniejszą trawą, zaroślami czy krzewami, poszyciem lub gałązkami. Niewielka waga, uprząż oraz system antywibracyjny - redukujący drgania do minimalnego poziomu zapewniają maksymalną wygodę koszenia nawet w trudno dostępnych miejscach. Uniwersalny regulowany uchwyt umożliwia łatwe i precyzyjne prowadzenie urządzenia oraz niemęczącą pracę.
PARAMETRY TECHNICZNE:
Silnik - 2-suwowy chłodzony powietrzem Cylinder - chromowany Moc silnika - 3,5 KW - 4,8 KM Max.obroty silnika - 8000obr./min. Napęd - sprzęgło odśrodkowe Waga - ok. 9kg Długość wysięgnika - 150cm Zakres cięcia żyłką- 42cm wymiary tarczy - 255mm x 1,6mm x 25,4mm zalecana średnica żyłki tnącej - 2,4mm paliwo -na dotarciu 25:1 (paliwo:olej)
WYPOSAŻENIE:
kosa komplet kluczy osłona żyłki i tarczy 2x głowica żyłkowa wraz z żyłką - PROFESJONALNA ZE WZMOCNIENIEM STALOWYM MEGA ODPORNA NA ŚCIERANIE tarcza tnąca - trójząb szelki nośne pojemnik do sporządzenia mieszanki maska ochronna okulary ochronne 1 x szpula żyłki tnącej nauszniki ochronne Instrukcja obsługi w j.polskim
gwarancję 24 miesiące
GRATIS OLEJ
Na najczęściej zadawane przez państwa pytania czym się rożni kosa DEMON RQ480 od innych sprzedawanych kos odpowiadamy:
specjalna kalamitka w przekładni kontowej gdzie bez problemu można ją smarować dodawanym przez nas smarem Stihl nasadka na przekładni kątowej (zapobiega zaplataniu się trawy , sznurków itp. ) 2 pierścienie na tłoku chromowany cylinder solidnie wykonane przeniesienie napędu - w sztycy został zamontowany wał napędowy na wieloklinie i łożyska (a nie linka i tulejki ) solidna przekładnia kątowa - posiada hartowane zębatki nowej generacji membranowy gaźnik grube i mocne okładziny na sprzęgle wzmacniany bębenek żyłki - głowica żyłkowa (posiada metalowy czepień w grzybku i otwory skąd wysuwa się żyłka )
|