OPIS PRZEDMIOTU
KORG RK-100S RD
KEYTAR
KLAWIATURA DAJĄCA WOLNOŚĆ NA SCENIE
Pojawiając się w 1984 RK-100 zerwał ze stacjonarnym postrzeganiem klawiszowców na scenie dając im wolność i możliwość szaleństwa. Stylowe wykończenie w czterech kolorach pozwala na konkurowanie z gitarzystami i wokalistami. 30 lat później RK został odnowiony. Pomimo zaokrąglonej stylowo linii, esencja oryginału nie zmieniła się. Dzięki cieńszej klawiaturze duży i ciężki korpus wyszczuplał, jednak co najważniejsze, podczas gdy oryginał wymagał zewnętrznego modułu brzmieniowego, nowy RK-100S zawiera wbudowany generator z modelowaniem analogowym.
Nowe cechy i funkcje to m.in. dwa kontrolery wstęgowe, arpeggiator i vocoder. Są także przyciski „ulubionych“, pozwalając zapamiętać często używane brzmienia i szybko je przywoływać. RK-100S to ciekawsze i aktywniejsze urozmaicenie Twoich występów.
DREWNIANA,PIĘKNIE WYKOŃCZONA OBUDOWA
Atrakcyjność RK leży w jego obudowie. Starannie przygotowany drewniany korpus nadaje ponadczasowość i tworzy różne wrażenia wizualne w zależności od kąta spojrzenia. Dostępny w trzech kolorach: czerwonym (RD), czarnym (BK) i białym (WH). Wykończenie połyskującą farbą zwróci uwagę wszystkich oczu.
CECHY GŁÓWNE
Dwieście fabrycznych brzmień z modelowaniem analogowym.
RK-100S posiada wbudowany silnik brzmieniowy, nieobecny w oryginalnej wersji z przeszłości, co znaczenie upraszcza obsługę. Generator brzmienia MMT zapewnia nie tylko standardowe analogowe kształty, takie jak sawtooth i square, ale również dodatkowe algorytmy oscylatora – format, noise i PCM, zasilając dwieście programów szerokim zakresem brzmienia. Odtwarzanie barw odbywać się może także przez arpeggiator.
37-klawiszowa cienka klawiatura – lekka i łatwa gra.
RK-100S posiada 37-klawiszową cienka klawiaturę, znaną z modelu MS-20 mini. Daje ona całości kompaktowość i lekkość. Klawisze MS-20 zapewniają idealny balans pomiędzy rozmiarem a wygodą gry.
Dwa kontrolery wstęgowe – krótki i długi.
Powodem zaprojektowania RK-100S był aktywny styl gry, toteż na pokładzie mamy dwa kontrolery wstęgowe: krótki na szyjce instrumentu, sterowany lewą ręką i długi – umiejscowiony z przodu pod klawiaturą. Ten drugi może być używany zamiast klawiatury, umożliwiając swobodne przegrywanie zakresów dźwięków i skal, a co więcej może służyć również do kontroli tonu lub filtra na wiele sposobów.
Zasilanie sześcioma alkalicznymi bateriami AA.
Aby jeszcze bardziej zwiększyć swobodę i wolność na scenie, RK-100S może być zasilany sześcioma bateriami alkaicznymi lub akumulatorowymi AA. Przy użyciu zasilacza możesz grać w domu jak długo tylko chcesz, bez przejmowania się o żywotność baterii i tworzyć w edytorze swoje własne barwy.
Wejście mic/audio – używanie funkcji vocodera.
RK-100S posiada gniazdo monowejściowe dla mikrofonu lub urządzenia audio. Wszystko po to, byś mógł cieszyć się z kolejnej funkcji instrumentu – vocodera.
Zewnętrzny moduł brzmieniowy i edytor komputerowy do szczegółowego wglądu w brzmienia.
Dzięki wyjściu MIDI, RK-100S może sterować zewnętrznym modułem brzmieniowym. Jest także port USB dla podłączenia do komputera, pozwalając sterować komputerem lub edytować brzmienia
Kolor: Biały, Czrny, Czerwony.
Klawiatura: 37 klawiszy (wąskie, czułość dynamiki, bez aftertouch)
Generator brzmienia: MMT (Multiple Modeling Technology)
Programy: Ilość barw – maksymalnie 2 (przy użyciu Layer, Split lub Multi)
Polifonia: maksymalnie 8 głosów (maksymalnie 4 głosy przy wybranym vocoderze)
Synth: 2 oscylatory + generator szumów
Oscillator 1 – Formy: SAW, PULSE, TRIANGLE, SINE, FORMANT, NOISE, PCM/DWGS, AUDIO IN
Modulacja: WAVEFORM, CROSS, UNISON, VPM
Oscillator 2 – Formy: SAW, PULSE, TRIANGLE, SINE
Modulacja: RING, SYNC, RING+SYNC
Wave Shaping: DRIVE, DECIMATOR, HARDCLIP, OCT SAW, MULTI TRI, MULTI SIN, SUB OSC SAW, SUB OSC SQU, SUB OSC TRI, SUB OSC SIN, LEVEL BOOST
Filtry Multi-mode:
Filtr 1: -24 dB/oct LPF ~ -12 dB/oct LPF ~ HPF ~ BPF ~ Thru
Filtr 2: LPF, HPF, BPF
Vocoder: 16-zakresowy vocoder, regulowany poziom i panorama dla każdego zakresu, funkcje Formant Shift, Formant Hold
Efekty: Barwa - 2 zakresowy EQ
Master efekt x 2: 17 algorytmów efektów Master
Arpeggiator: UP, DOWN, ALT1/2, Random, Trigger (6 typów), funkcja Step Arpeggiator
Programy: 200
Wyjście/wejście audio:
Wejście – Input jack
Maksymalny poziom wejściowy: -34 dBu
Impedancja wejściowa: 14 kO
Typ podłączenia: mono mini jack
Wyjście – Output jack (słuchawki, stereo, Line out)
Maksymalny poziom wyjściowy: +4dBu
Wyjściowa impedancja: 10kO
Typ podłączenia: 6.3 mm, stereo jack
MIDI: OUT
USB: Typu B
Wyświetlacz: 7-segmentowy LED, 3-cyfrowy
Zasilanie: 6 baterii AA (alkaicznych lub akumulatorowych) lub opcjonalny zasilacz
Żywotność baterii: ok. 4 godz.
Wymiary: 830 x 262 x 71 mm
Waga: 3,4 kg (z bateriami)
Akcesoria: Instrukcja, Pasek, Futerał, 6 baterii AA
Opcje: Zasilacz
WYMAGANIA DLA STEROWNIKA KORG USB-MIDI
Windows:
Microsoft Windows XP Home/Professional SP3
Microsoft Windows Vista SP2 (wszystkie edycje łącznie z 64-bit)
Microsoft Windows 7 SP1 (wszystkie edycje łącznie z 64-bit)
Microsoft Windows 8 (wszystkie edycje łącznie z 64 bit)
Komputer musi być wyposażony w port USB.
Mac OS:
Mac OS X wersje 10.5, 10.6, 10.7, 10.8
Komputer wyposażony w procesor Intel i port USB.
WYMAGANIA DLA EDYTORA BRZMIEŃ RK-100S
Microsoft Windows 7 SP1 lub późniejszy
Mac OS X wersja 10.6.8 lub późniejszy.
Po dokonaniu zakupu prosze podać kolor.
|