Dwieście fabrycznych brzmień z modelowaniem analogowym.
RK-100S posiada wbudowany silnik brzmieniowy, nieobecny w oryginalnej wersji z przeszłości, co znaczenie upraszcza obsługę. Generator brzmienia MMT zapewnia nie tylko standardowe analogowe kształty, takie jak sawtooth i square, ale również dodatkowe algorytmy oscylatora – format, noise i PCM, zasilając dwieście programów szerokim zakresem brzmienia. Odtwarzanie barw odbywać się może także przez arpeggiator.
37-klawiszowa cienka klawiatura – lekka i łatwa gra.
RK-100S posiada 37-klawiszową cienka klawiaturę, znaną z modelu MS-20 mini. Daje ona całości kompaktowość i lekkość. Klawisze MS-20 zapewniają idealny balans pomiędzy rozmiarem a wygodą gry.
Dwa kontrolery wstęgowe – krótki i długi.
Powodem zaprojektowania RK-100S był aktywny styl gry, toteż na pokładzie mamy dwa kontrolery wstęgowe: krótki na szyjce instrumentu, sterowany lewą ręką i długi – umiejscowiony z przodu pod klawiaturą. Ten drugi może być używany zamiast klawiatury, umożliwiając swobodne przegrywanie zakresów dźwięków i skal, a co więcej może służyć również do kontroli tonu lub filtra na wiele sposobów.
Zasilanie sześcioma alkalicznymi bateriami AA.
Aby jeszcze bardziej zwiększyć swobodę i wolność na scenie, RK-100S może być zasilany sześcioma bateriami alkaicznymi lub akumulatorowymi AA. Przy użyciu zasilacza możesz grać w domu jak długo tylko chcesz, bez przejmowania się o żywotność baterii i tworzyć w edytorze swoje własne barwy.
Wejście mic/audio – używanie funkcji vocodera.
RK-100S posiada gniazdo monowejściowe dla mikrofonu lub urządzenia audio. Wszystko po to, byś mógł cieszyć się z kolejnej funkcji instrumentu – vocodera.
Zewnętrzny moduł brzmieniowy i edytor komputerowy do szczegółowego wglądu w brzmienia.
Dzięki wyjściu MIDI, RK-100S może sterować zewnętrznym modułem brzmieniowym. Jest także port USB dla podłączenia do komputera, pozwalając sterować komputerem lub edytować brzmienia.