 Książki > Nauka języków Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Językoznawstwo > Poszczególne języki > Język angielski Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Ekonomia i Biznes > Organizacja i zarządzanie > Organizacja przedsiębiorstw > Korespondencja. Sekretariat
|
|
| |  |
 | | Praktyczny poradnik dla osób pracujących w firmach czy urzędach, które posługują się językiem angielskim w korespondencji służbowej. Ponad 100 listów w dwóch wersjach językowych - po angielsku i po polsku. CD-ROM zawierający wszystkie listy przestawione w książce umożliwia łatwe wykorzystanie wzorów listów. Praktyczne porady, jak redagować różne rodzaje korespondencji w języku angielskim. Przydatne aneksy z dodatkowymi informacjami, jak zasady interpunkcji i ortografii, elementy gramatyki angielskiej, czasowniki frazowe, czasowniki nieregularne, słowniczek. |  | Tytuł: | Korespondencja w firmie Wzory listów angielskich + CD |  | Oprawa: | miękka |  | Wymiary: | 12 [cm] |  | Liczba stron: | 224 |  | Rok wydania: | 2011 |  | Miejsce: | Poznań |  |
|  | | Wydawnictwo: |  NOWELA | | Nr katalogowy (ISBN): | 978-83-[zasłonięte]-0811-7 978[zasłonięte][zasłonięte]20081 |
|
|  |  | | Waga produktu: | 410 g. |  |
|  |
Książka - dokument piśmienniczy myśli ludzkiej, raczej obszerny, w postaci publikacji wielostronicowej o określonej liczbie stron, o charakterze trwałym. Słowo o bardzo wielu pokrewnych znaczeniach. Dzisiejsza postać książki wywodzi się od kodeksu, czyli kartek połączonych grzbietem, które wraz z rozwojem pergaminu zastąpiły poprzednią formę dokumentu piśmienniczego, czyli zwój. Więcej informacji na: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ksi%C4%85%C5%BCka |