Przedmiotem aukcji jest duży żółty kontener socjalny wyposażony w umywalki i szafki, używany w stanie bardzo dobrym. Posiadamy na stanie wiele innych kontenerów w różnym stanie z różnymi cenami, które możemy wystawić na Allegro. Zdjęcia poniżej. Transport 3 zł za kilometr lub odbiór osobisty.
Tel. 530 [zasłonięte] 210
Posiadamy również inne kontenery, które możemy wystawić na Allegro. Kontenery różnie wyposażone, socjalne, sanitarne oraz biurowe. (puste, prysznice, umywalki, szafki, toalety itp).
Kontakt z Nami pod numerem telefonu: 530 [zasłonięte] 210 lub mailowo: [zasłonięte]@pwwest.com
Sprawdź również inne nasze aukcje Tutaj
Przed zalicytowaniem
Zanim przystąpisz do licytacji prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy - w celu dokonania sprawdzenia dostępności produktu, PONIEWAŻ PROWADZIMY RÓWNIEŻ SPRZEDAŻ BEZPOŚREDNIĄ W SIEDZIBIE FIRMY.
Opis aukcji oraz zdjęcia stanowią przedmiot praw autorskich i podlegają ochronie zgodnie z ustawa z dn. 04.02.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. nr 24 poz.93) oraz ochronie z ustawy z dn. 08.06.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. nr. 47 poz. 211) Kopiowanie zabronione. |
Dane sprzedawcy
P.W "WEST" Drożków 58 68-200 Żary
Kontakt
Informacja o produkcie i dział zamówień
tel./fax: (68)[zasłonięte]362 05 tel. kom.: 530 [zasłonięte] 210 508 [zasłonięte] 650
508 [zasłonięte] 703 Po godzinie 18:00 : tel. kom.: 508 [zasłonięte] 700
530 [zasłonięte] 210
e-mail: [zasłonięte]@pwwest.com
Płatności
Akceptowane formy płatności
1. Przedpłata na konto bankowe: 11 1090 [zasłonięte] 2[zasłonięte]5610001 [zasłonięte] 035644
2. Płatność przy odbiorze (kurier) - min. 5 pozytywnych komentarzy
3. Płatność w sklepie - odbiór towaru w siedzibie firmy
Regulamin
1. Zanim przystąpisz do zakupów prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
2. Wysyłka towary:
- wpłata na konto bankowe: towar wysyłamy do 96 godzin po zaksięgowaniu wpłaty.
- pobranie u kuriera: towar wysyłamy do 96 godzin po potwierdzeniu zamówienia.
3. Jeśli adres wysyłki jest inny niż podany w karcie użytkownika prosimy o powiadomienie nas o tym mailowo - i poczekanie na potwierdzenie.
4. Odbiór przesyłki Kupujący sprawdza zawartość przesyłki w obecności kuriera. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń sporządza protokół szkody dostępny u kuriera. Reklamacje z tytułu uszkodzeń mechanicznych będą brane pod uwagę jedynie z załączonym protokołem.
|