Opis książki: Co jest najważniejsze w świecie firm usługowych? Jak można osiągnąć przewagę nad konkurencją? Książka C. Britta Beemera i Roberta L. Shooka, amerykańskich badaczy rynku, daje wiele wartościowych odpowiedzi na te pytania, wynikających z przekonania, że najważniejsze jest postawienie konsumenta w centrum uwagi. Dzięki tej książce dowiesz się między innymi: dlaczego sprzedaż usług różni się od sprzedaży produktów, jak kultura firmy wpływa na sukces, czy ważniejsi są konsumenci, czy akcjonariusze. Wszystkie analizy zawarte w książce Konsument w centrum uwagi są oparte na doświadczeniu najlepszych na świecie firm usługowych, takich jak Johnson&Johnson, Wal-Mart, RE/MAX, Four Seasons czy Google. Jej lektura pozwoli menedżerom firm świadczących usługi przekonać się, że tylko skoncentrowanie się na potrzebach klienta gwarantuje przetrwanie i osiągnięcie rynkowego sukcesu.
Podziękowania Wprowadzenie Rozdział 1. Wszyscy w firmie dbają o klienta Rozdział 2. Najpierw wypromuj swoich pracowników Rozdział 3. Kultura firmy Rozdział 4. Duża firma, małe sprawy Rozdział 5. Doznania konsumenta - przed sprzedażą, w jej trakcie i po niej Rozdział 6. Podejście personalne Rozdział 7. Najważniejszy jest czas Rozdział 8. Dlaczego sprzedaż usług różni się od sprzedaży produktów? 197 Rozdział 9. Kiedy rządzi cena Rozdział 10. Wielopoziomowość grup klientów Rozdział 11. Najpierw konsumenci, potem akcjonariusze Rozdział 12. Potęga silnej marki Rozdział 13. Wartość konsumenta Rozdział 14. Zmiany są procesem stałym Posłowie Indeks O autorach
|