Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Konsument w centrum uwagi, Britt C. Beemer

19-01-2012, 15:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 63.30 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 1998859640
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 14-01-2012 01:11:55
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Konsument w centrum uwagi

Britt C. Beemer, Robert L. Shook

Dane:
  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-0059-9
  • liczba stron: 250
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • wymiary: 165 x 240 mm
  • Rok wydania: 2010
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Co jest najważniejsze w świecie firm usługowych? Jak można osiągnąć przewagę nad konkurencją? Książka C. Britta Beemera i Roberta L. Shooka, amerykańskich badaczy rynku, daje wiele wartościowych odpowiedzi na te pytania, wynikających z przekonania, że najważniejsze jest postawienie konsumenta w centrum uwagi.
    Dzięki tej książce dowiesz się między innymi:
    dlaczego sprzedaż usług różni się od sprzedaży produktów,
    jak kultura firmy wpływa na sukces,
    czy ważniejsi są konsumenci, czy akcjonariusze.
    Wszystkie analizy zawarte w książce Konsument w centrum uwagi są oparte na doświadczeniu najlepszych na świecie firm usługowych, takich jak Johnson&Johnson, Wal-Mart, RE/MAX, Four Seasons czy Google. Jej lektura pozwoli menedżerom firm świadczących usługi przekonać się, że tylko skoncentrowanie się na potrzebach klienta gwarantuje przetrwanie i osiągnięcie rynkowego sukcesu.

    Podziękowania
    Wprowadzenie
    Rozdział 1. Wszyscy w firmie dbają o klienta
    Rozdział 2. Najpierw wypromuj swoich pracowników
    Rozdział 3. Kultura firmy
    Rozdział 4. Duża firma, małe sprawy
    Rozdział 5. Doznania konsumenta - przed sprzedażą, w jej trakcie i po niej
    Rozdział 6. Podejście personalne
    Rozdział 7. Najważniejszy jest czas
    Rozdział 8. Dlaczego sprzedaż usług różni się od sprzedaży produktów? 197
    Rozdział 9. Kiedy rządzi cena
    Rozdział 10. Wielopoziomowość grup klientów
    Rozdział 11. Najpierw konsumenci, potem akcjonariusze
    Rozdział 12. Potęga silnej marki
    Rozdział 13. Wartość konsumenta
    Rozdział 14. Zmiany są procesem stałym
    Posłowie
    Indeks
    O autorach

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.