Britt C. Beemer, Robert L. ShookKonsument w centrum uwagi
Tytuł oryginału: THE CUSTOMER RULES. The 14 Indispensable, Irrefutable, and Indisputable Qualities of the Greatest Service Companies in the World
Wydanie: 1
Rok publikacji: 2010
Rodzaj: poradnik
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-0059-9
Okładka: miękka
Format: B5 (176 x 250 mm)
Liczba stron: 352
Seria: ZARZĄDZANIE i MARKETING
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska - OFICYNA
Stan: NOWA (prosto z magazynu)Co jest najważniesze w świecie firm usługowych? Jak można osiągnąć przewagę nad konkurencją? Książka C. Britta Beemera i Roberta L. Shooka, amerykańskich badaczy rynku, daje wiele wartościowych odpowiedzi na te pytania, wynikających z przekonania, że najważniesze jest postawienie konsumenta w centrum uwagi. Dzięki tej książce dowiesz się między innymi:- dlaczego sprzedaż usług różni się od sprzedaży produktów,
- jak kultura firmy wpływa na sukces,
- czy ważniejsi są konsumenci, czy akcjonariusze.Wszystkie analizy zawarte w książce Konsument w centrum uwagi są oparte na doświadczeniu najlepszych na świecie firm usługowych, takich jak Johnson&Johnson, Wal-Mart, RE/MAX, Four Seasons czy Google. Jej lektura pozwoli menedżerom firm świadczących usługi przekonać się, że tylko skoncentrowanie się na potrzebach klienta gwarantuje przetrwanie i osiągnięcie rynkowego sukcesu.Polecamy również inne nasze aukcje oraz stronę "O mnie" (zasady udziału w naszych aukcjach).Pozdrawiamy,
MSP Książki.