Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KONSUMENT NA RYNKU NOWEJ ŻYWNOŚCI - NOWA opis

13-06-2015, 12:24
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 29.99 zł     
Użytkownik Ksiazki_Bielsko
numer aukcji: 5355356966
Miejscowość Bielsko-Biała
Wyświetleń: 2   
Koniec: 13-06-2015 12:30:02

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KONSUMENT NA RYNKU NOWEJ ŻYWNOŚCI 

PRACA ZBIOROWA

INFORMACJE:



Wydawnictwo - SGGW

Rok - 2009

Stron - 188

Oprawa - MIĘKKA

Format - B5


STAN - NOWA


 

 

ZASADY:

Dane do przelewu:



* wszelkie pytania proszę kierować PRZED podjęciem decyzji o kupnie

* NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM KUPUJĄCYM O WĄTPLIWEJ REPUTACJI ALLEGRO

* wysyłka odbywa się w ciągu MAX. 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie

* wszystkie książki wysyłamy w kopertach ochronnych (istnieje możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym umówieniu się


Więcej informacji na stronieO MNIE

REAL FOTO- wszystkie fotografie przedstawiają rzeczywisty stan książek

WYSTAWIAMY
FAKTURY VAT


Opis:

1. WSTĘP ... 7

 

2. WYBRANE UWARUNKOWANIA WYBORU ŻYWNOŚCI ... 12

 

2.1. Ekonomiczne uwarunkowania wyboru żywności ... 12

2.1.1. Wprowadzenie ... 12

2.1.2. PKB, dochód i cena jako determinanty makroekonomiczne... 16

2.1.3. Teoria racjonalnego zachowania konsumenta – uwarunkowania w mikroskali ... 26

 

2.2. Społeczno-kulturowe uwarunkowania wyboru żywności ... 33

2.2.1. Wprowadzenie ... 33

2.2.2. Procesy społeczne a wybór żywności ... 34

2.2.3. Przynależność do grup społecznych a wybór żywności ... 41

2.2.4. Kultura a wybór żywności ... 43

2.2.5. Znaczenie kultury masowej ... 47

 

2.3. Psychologiczne uwarunkowania wyboru żywności ... 48

2.3.1. Wprowadzenie ... 48

2.3.2. Proces uczenia się ... 49

2.3.3. Motywy ... 52

2.3.4. Emocje ... 54

2.3.5. Osobowość ... 55

2.3.6. Postawy ... 56

2.3.7. Preferencje ... 60

 

2.4. Metodologia badań zachowań konsumenckich na rynku nowej żywności i ich uwarunkowań ... 63

 

3. ŻYWNOŚĆ FUNKCJONALNA – ISTOTA I UWARUNKOWANIA WYBORU ... 66

 

3.1. Wiadomości ogólne ... 66

3.2. Znajomość żywności funkcjonalnej ... 70

3.3. Częstość spożywania żywności funkcjonalnej ... 74

3.4. Deklarowana chęć spożywania żywności funkcjonalnej ... 76

 

3.5. Wybrane poglądy na temat żywności funkcjonalnej ... 78

3.5.1. Walory zdrowotne ... 78

3.5.2. Korzyści z wprowadzenia do jadłospisu żywności funkcjonalnej ... 80

3.5.3. Ryzyko związane ze spożywaniem żywności funkcjonalnej ... 82

 

3.6. Deklarowane postawy w stosunku do żywności funkcjonalnej ... 84

3.7. Podsumowanie ... 86

 

4. ASPEKTY SPOŁECZNO-PSYCHOLOGICZNE ŻYWNOŚCI ETNICZNEJ A ZACHOWANIA KONSUMENTA ... 88

 

4.1. Żywność etniczna – perspektywa społeczno-psychologiczna ... 88

4.2. Znajomość żywności etnicznej i jej spożywanie ... 92

4.3. Przyszłe zachowania na rynku żywności etnicznej ... 97

4.4. Cechy żywności etnicznej w opinii badanych ... 100

4.5. Deklarowane postawy względem żywności etnicznej ... 104

4.6. Podsumowanie ... 106

 

5. ŻYWNOŚĆ GENETYCZNIE ZMODYFIKOWANA – UWARUNKOWANIA JEJ WYBORU ... 110

 

5.1. Żywność genetycznie zmodyfikowana – jej istota i metody produkcji ... 110

5.2. Produkcja i spożycie żywności genetycznie zmodyfikowanej – korzyści i zagrożenia ... 112

5.3. Postrzeganie inżynierii genetycznej i jej efektów przez konsumentów ... 113

5.4. Postawy względem żywności genetycznie zmodyfikowanej ... 114

5.5. Zagrożenia i korzyści w opinii konsumentów ... 121

5.6. Znajomość żywności genetycznie zmodyfikowanej i jej konsumpcja ... 128

5.7. Przyszłe zachowania konsumentów na rynku żywności genetycznie zmodyfikowanej ... 133

5.8. Podsumowanie ... 136

 

6. ŻYWNOŚĆ WYGODNA – JEJ ISTOTA I DETERMINANTY WYBORU ... 138

 

6.1. Definicje i charakterystyka żywności wygodnej ... 138

6.2. Znajomość żywności wygodnej ... 142

6.3. Częstość spożywania żywności wygodnej aktualnie i w przyszłości ... 144

6.4. Postawy respondentów w stosunku do żywności wygodnej ... 148

6.5. Walory zdrowotne i ryzyko związane ze spożywaniem żywności wygodnej ... 150

6.6. Podsumowanie ... 155

 

7. RYNEK NOWEJ ŻYWNOŚCI A ZACHOWANIA KONSUMENTÓW ... 157

 

7.1. Neofobia a zachowanie konsumenta na rynku nowej żywności ... 157

7.2. Innowacyjność a zachowanie konsumenta na rynku nowej żywności ... 164

7.3. Typologia konsumentów ze względu na znajomość i spożywanie nowej żywności ... 170

 

ZAKOŃCZENIE ... 176

 

Bibliografia ... 179





PRZED PODJĘCIEM DECYZJI PROSZĘ O ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRONĄ ,,O MNIE"


ZAPRASZAM NA INNE NASZE AUKCJE

POZDRAWIAM