Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Konstruowanie wiedzy na zajęciach w przedszkolu

17-09-2014, 9:31
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 37.90 zł     
Użytkownik bookhurt_com_pl
numer aukcji: 4524916711
Miejscowość Pabianice
Wyświetleń: 3   
Koniec: 17-09-2014 08:51:43

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Zobacz nasze najpopularniejsze kategorie:

Insert Logo Here  Insert Logo Here  Insert Logo Here  Insert Logo Here  Insert Logo Here  Insert Logo Here



Dane do przelewu:

FHU Katarzyna
Krajewska
Nawrockiego 30
95-200 Pabianice

51 1910 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0486029 [zasłonięte] 490901

Inne formy płatności:

Przez PayU lub za pobraniem u listonosza.

Przedmiot aukcji:

Konstruowanie wiedzy na zajęciach w przedszkolu

Konstruowanie wiedzy na zajęciach w przedszkolu

Opis:

Niniejsza praca składa się z dwóch części, teoretycznej i badawczej. Część pierwsza zawiera trzy rozdziały. Pierwszy z nich dotyczy funkcji przedszkola i zmian, jakim ulegały od czasów powojennych do współczesnych. Rozważania nad funkcjami prowadzone są z dwóch znacząco różniących się perspektyw: funkcjonalistycznej i krytycznej. Rozdział drugi kieruje naszą uwagę na wiedzę i rozwój poznawczy dziecka we wczesnych latach życia. Jego zawartość została ustrukturyzowana na osi zidentyfikowanych przeze mnie zmian, jakie zachodziły w poglądach psychologów i pedagogów na temat czynników rozwoju poznawczego. Rozdział trzeci jest poświęcony konstruktywizmowi i osobistym teoriom nauczycieli, analizowanym w kontekście ich potencjalnej otwartości/zamkniętości na idee konstruktywizmu. Część druga niniejszej dysertacji przedstawia analizy materiału badawczego. Otwiera ją rozdział czwarty, poświęcony metodologii badań własnych. Znajdujemy w nim argumentację przemawiającą za wyborem jakościowej strategii badawczej, a także prezentację przedmiotu i celu badań, metod i technik badawczych oraz informacje na temat organizacji i przebiegu badań własnych. Cztery kolejne rozdziały zawierają analizy materiału badawczego. Rozdział piąty prezentuje wyniki badań nad uruchamianą w przedszkolu wiedzą nazewniczą, rozdział szósty – nad wiedzą wyjaśniającą, zaś rozdział siódmy – nad wiedzą interpretacyjną. Rozdział ósmy dotyczy nauczycielskiego rozumienia sytuacji dydaktycznych w przedszkolu; przedstawia refleksje nad udziałem wiedzy nazewniczej, wyjaśniającej i interpretacyjnej w przewodnikach metodycznych oraz analizy nauczycielskich narracji z punktu widzenia znaczeń, jakie nadają tworzeniu dziecięcej wiedzy w przedszkolu. W podsumowaniu przedstawione są wnioski z przeprowadzonych analiz materiału empirycznego. Całość zamyka bibliografia wykorzystana w niniejszej pracy.


Autor Sławińska Małgorzata
Oprawa Miękka
Wydawca Impuls
ISBN 978[zasłonięte][zasłonięte]58719
Ilosć stron 256
Wymiary
Data wydania 2010

Cena: 37.90 zł


Klienci którzy kupili tą pozycję wybrali równieżPozostałe aukcje »
© Aplon.pl


Ważne

Każdy zakup na naszych oznacza akceptację regulaminu, który jest dostępny na stronie "O mnie". Prosimy o jego przeczytanie przed zakupem.

Tylko wybór listu poleconego, paczki, pobrania, paczkomatu i kuriera gwarantuje możliwość śledzenia przesyłki i złożenia reklamacji w przypadku jej zaginięcia. Listy ekonomiczne i priorytetowe wybierane są na odpowiedzialność kupującego.

Kupując na naszych aukcjach, kupujący upoważnia nas do zawarcia umowy o świadczenie usług pocztowych w jego imieniu i na jego rachunek.


bezpieczna wysyłkabezpieczna wysyłka
Klienci którzy kupili tą pozycję wybrali równieżPozostałe aukcje »
© Aplon.pl