Gracz bierze udział w poszczególnych zawodach wcielając się w swojego awatara z Xbox Live. Pokonując kolejne szczeble kariery jest w stanie rozwinąć umiejętności i wspiąć się do panteonu gwiazd sportu. Do jego dyspozycji oddano również minigry, z pomocą których szybciej przyswaja sterowanie i nadrabia braki.
Kinect Sports: Season Two to kontynuacja jednego z pierwszych tytułów dedykowanych kontrolerowi Kinect. Jest to zestaw gier sportowych angażujących do zabawy całe ciało człowieka. Gra sprawdza się świetnie na domowych imprezach, gdyż do rozgrywki może przystąpić nawet osoba nie mająca wcześniej do czynienia z elektroniczną rozrywką. Produkt został stworzony przez studio Rare we współpracy z Big Park Games.
Tym razem oddano nam do dyspozycji takie dyscypliny jak tenis, golf, futbol amerykański, baseball, rzutki oraz jazdę na nartach. Wszystkie konkurencje opierają się na doskonale znanych zasadach, a wzięcie w nich udziału jest bardzo łatwe dzięki precyzyjnemu i intuicyjnemu sterowaniu własnym ciałem. W każdym przypadku mamy też do czynienia z serią wyzwań. Dodatkowo, trzy poziomy trudności do wyboru pozwalają dostosować rozgrywkę do własnych umiejętności. Do rywalizacji możemy przystąpić w pełnym wymiarze, jak i korzystając z opcji Quick Play, gdzie nie musimy martwić się o modyfikowanie jakichkolwiek ustawień.
Możliwości sterowania znane z pierwowzoru zostały rozbudowane o opcję komunikacji głosowej, która jeszcze bardziej pomaga wczuć się w rolę uczestnika danego wydarzenia sportowego. Przez całą karierę towarzyszą nam fani, a ich ilość uzależniona jest od naszych dokonań. W każdej chwili możemy porównywać swoje osiągnięcia ze znajomymi, wrzucać zdjęcia i filmy z gry na dedykowany portal, a na Facebooku informować innych o sukcesach.
Produkcja robi bardzo dobre wrażenie dzięki ładnej, kolorowej oprawie graficznej. Została ona utrzymana w stylu poprzedniej części, a więc na arenach zmagań widzimy znowu nasze awatary. Dzięki temu lepiej identyfikujemy się ze swoją postacią także w trybie wieloosobowym pozwalającym zmierzyć się w danej chwili z innym graczem lub rzucić mu wyzwanie w przyszłości.
+ Dance Central 2
Dance Central 2 to kontynuacja popularnej gry tanecznej, wydanej jako jeden z tytułów startowych dla kontrolera Kinect. Część druga nie wprowadza zbyt wielu rewolucyjnych zmian do rozgrywki i nadal bazuje na sprawdzonych pomysłach, ale nie brakuje w niej kilku usprawnień, których domagali się fani. Za stworzenie produkcji po raz kolejny odpowiada studio Harmonix, które na rynku gier muzycznych ma duże doświadczenie – wcześniej stworzyło takie tytuły jak Amplitude, Frequency, czy serię Rock Band.
W grze zawarto ponad 40 nowych piosenek, wzbogaconych o kilkadziesiąt utworów dostępnych za pośrednictwem dodatków DLC. Możliwe jest także przeniesienie wszystkich kawałków z pierwowzoru, wiąże się to jednak z koniecznością uiszczenia niewielkiej opłaty. Różnorodność gatunkowa jest bardzo duża, więc coś dla siebie znajdą zarówno fani hip hopu lub rapu, jak i popu czy R&B. W czasie zabawy gracz stara się odtworzyć figury, których symbole przez cały czas wyświetlane są w rogu ekranu. Jeśli udaje się bezbłędnie wykonywać daną choreografię, system nagradza odpowiednio dużą liczbą punktów.
Z myślą o początkujących usprawniono opcję Break It Down, pełniącą funkcję samouczka. Wcześniej mogliśmy w tym miejscu na spokojnie przetestować poszczególne figury, by następnie jak najlepiej je wykonywać. Teraz gra na bieżąco pokazuje popełniane błędy i sugeruje poprawne wykonanie danej sekwencji. Dzięki temu szybko można nauczyć się poprawnego tańczenia i na podstawie udzielanych wskazówek doskonalić tę sztukę.
Niezwykle oczekiwaną nowością w stosunku do poprzedniczki jest pełnoprawny tryb multiplayer. Wprawdzie poprzednio wspólna zabawa także była możliwa, ale gracze musieli na zmianę bawić się przed telewizorem. Teraz możliwe są pojedynki dwóch osób jednocześnie, co jeszcze bardziej wzmaga element rywalizacji i na bieżąco pozwala porównywać swoje dokonania ze znajomym. Co ciekawe, druga osoba może dołączyć nawet w środku trwania piosenki, a Kinect nie ma żadnych problemów z odpowiednim interpretowaniem ruchów.
+ Ulica Sezamkowa
Sesame Street: Once Upon a Monster to stworzona przez Double Fine Productions pozycja dla młodszych graczy, z bohaterami z Ulicy Sezamkowej w rolach głównych.
Double Fine, studio prowadzone przez weterana branży - Tima Schafera, za sprawą Sesame Street po raz kolejny udowadnia, swoją wszechstronność. W Once Upon a Monster prowadzimy dwójkę bohaterów znanych z popularnego programu dla dzieci. Fabułę otwiera Elmo, który w bibliotece wypożyczył tajemniczą książkę. Nieco lepiej na literaturze zna się druga grywalna postać - Ciasteczkowy Potwór. Ten w mig identyfikuje to dzieło. Informuje on Elmo, że jest to opowieść o potworach, w której sami musimy zadbać o pozytywne zakończenie.
Każda kolejna strona to nowa mini-gra, w której możemy wziąć udział. Po "przekartowaniu" kilku stron przechodzimy do następnego rozdziału. Zadania są różnorodne. W jednym z nich spotykamy smutnego potwora Marco. Jako, że poznajmy go w dniu jego urodzin, naszym zadaniem jest rozweselenie solenizanta. Elmo wskakuje na jego plecy i zbiera rozrzucone w tunelu znajdźki, podczas gdy drugi gracz kontroluje smutasa, tak by ten ominął stojące na drodze przeszkody. W następnym etapie na scenę wkracza Grover, który uczy nas kilku kroków tanecznych. Te musimy następnie powtórzyć, wykonując odpowiednie ruchy przed kontrolerem.
Każda mini-gra wystarczy na kilka minut, rozdział ukończymy więc w około pół godziny. Żadne z naszych poczynań nie jest punktowane - chodzi tu wyłącznie o dobrą zabawę i osiągnięcie pozytywnego rezultatu, którym jest na przykład pocieszenie smutnego potwora w dniu jego urodzin.
Grafika przygotowana jest dla grupy docelowej tego produktu - dzieci w wieku od 4 do 8 lat. Wszystko jest tu śliczne, kolorowe, puszyste i wesołe. W tle przygrywa wesoła muzyka, a postacie mówią charakterystycznymi głosami. Gra w pełni korzysta z funkcjonalności jakie oferuje kontroler Kinect.
+ Forza 4 essentials ed.
Forza Motorsport 4 to już czwarta część ekskluzywnych dla konsoli Xbox 360 wyścigów. Gra została rozbudowana względem poprzedników o nowe tory i samochody, a ponadto znacznemu rozwinięciu uległy również wszelkie funkcje społecznościowe, z których seria słynęła już wcześniej. Ponadto gra umożliwia korzystanie z kontrolera ruchowego Kinect, zarówno w czasie jazdy, jak i w menu.
Jednym z nowych trybów kariery jest World Tour, czyli zawody rozgrywane w różnych częściach świata. Prezentacja kolejnych wyścigów ma miejsce na dużej mapie naszego globu, na której kamera wskazuje konkretny tor.
Po raz pierwszy w serii niektóre z wyścigów odbywać się będą o różnych porach dnia. Zmiana silnika graficznego i modelu oświetlenia umożliwiła przedstawienie zarówno świtu, jak i zmierzchu na każdym z torów. Pomimo tego obraz zachowuje odpowiednio duży kontrast, a lakier samochodów w końcu przypomina to, co możemy zaobserwować w realnym świecie.
Znacznemu rozszerzeniu uległy funkcje społecznościowe. Poza tymi, które znamy już z poprzednich części, teraz każdy z graczy może założyć własny klub samochodowy. Co ciekawe, wszystkie auta pozostające dotychczas w osobistych garażach członków zrzeszonych w takim klubie są dostępne dla pozostałych klubowiczów. Możliwość wypożyczenia wozu do trybu dla pojedynczego gracza sprawia, że staje się on znacznie bardziej nieliniowy.
Jedną z najważniejszych nowości w serii jest moduł o nazwie Autovista. Autorzy wybrali grupę wyjątkowych samochodów, które zostały wymodelowane nad wyraz pieczołowicie. Dotyczy to zarówno samej bryły pojazdu, jak i jego wnętrza, komory silnika, a także wszystkich pozostałych detali. Dzięki temu gracz ma możliwość zajrzenia w każdy zakamarek auta, może usiąść za kierownicą, uruchomić silnik i zobaczyć jak działają zegary rozmieszczone na desce rozdzielczej pojazdu. Dzięki wyjątkowo szczegółowej grafice i nowemu modelowi oświetlenia, wytwarza się złudzenie, że oto niemal obcujemy z prawdziwym samochodem wyścigowym. Niebagatelną rolę pełni w tym Kinect.
Przygotowano także nową wersję systemu matchmaking służącego do wyszukiwania konkurentów w trybie online. Działa on precyzyjniej, co powoduje, że w trakcie danego wyścigu ścigają się ze sobą kierowcy o bardzo zbliżonych umiejętnościach.
Rok gwarancji w serwisie Microsoft Door-to-door!
Poczuj przyszłość tu i teraz
Nowa elegancka obudowa. Nowa konsola Xbox 360 daje wszystko, co najlepsze w dziedzinie gier i rozrywki. Nie zapominajmy też, że konsola jest fabrycznie przygotowana do obsługi czujnika Kinect
Nowa Elegancka Obudowa
Odważna stylistyka i lśniąco-czarne wykończenie nadają nowej konsoli Xbox 360 wygląd dorównujący jej świetnym osiągom.
Wbudowana Funkcja Wi-Fi
Łatwe połączenie z usługą Xbox LIVE — graj z przyjaciółmi na całym świecie i ciesz się bogactwem rozrywki.
Nie głośniej niż szept
Nowa konsola Xbox 360 działa bardzo cicho, zapewniając niezmąconą niczym radość z gier i filmów.
Kinect to urządzenie przeznaczone do konsoli Xbox 360, pozwalające na sterowanie grami przy wykorzystaniu własnego ciała (skacząc, biegnąc w miejscu, kopiąc, rzucając, łapiąc, etc).
Zostało ono wyposażone w specjalny czujnik, w skład którego wchodzi kamera, mikrofon oraz przestrzenny sensor ruchu oraz procesor. Dzięki temu możliwe jest odczytywanie ruchów gracza znajdującego się przed telewizorem i przenoszenie ich na ekran w czasie rzeczywistym. Oprócz tego w trakcie rozgrywki można wydawać rozmaite komendy (w kilku dostępnych językach) –; w ten sposób następujące interakcja z postaciami widocznymi na ekranie.
Z kontrolera można skorzystać już przy logowaniu się do Xboksa 360, a także w trakcie przeglądania jej zasobów - nic nie staje na przeszkodzie temu, by uruchomić grę korzystając z komendy głosu. Dlatego też na potrzeby Kinecta została przygotowana odświeżona wersja dashboarda (interfejsu konsoli).