- Konsola xbox 360 320gb
- Sensor ruchu kinect
- 2x Pad bezprzewodowy Microsoft
- Gra Kinect Sports po Polsku (zawiera 6 gier sportowych)
- Gra Kinect Adventures po Polsku (zawiera 20 gier)
- Gra Kinect ULICA SEZAMKOWA ENG
- Gra Kinect Disneyland Adventures po Polsku
- Gra Kinect Star Wars ENG
- Gra Dance Central 2 Polsku (gra w wersji elektronicznej)
- Gra Dr. Kawashima's Body and Brain Exercises ENG
- Gra Kinect Let's Cheer ENG
- Gra Nickelodeon Dance 2 ENG
- Gra Hip-Hop Dance Experience ENG
- Kabel HDMI
- Zasilacz
- Kabel AV+Kostka EURO
- Instrukcja obsługi
Towar dostępny w sklepach
4console od ręki!
Wysyłka od razu po zakupie!
KUPUJĄC U NAS NA AUKCJI OTRZYMASZ W SUMIE:
![](http://img513.imageshack.us/img513/7105/konbz.jpg)
+ Dodatkowy Pad
+ KINECT + Kinect Adventures
![](http://nxeassets.xbox.com/shaxam/0201/70/db/70db6e7d-9b09-4596-b9af-ec3ca6212b10.PNG)
Kinect Adventures to kompilacja dwunastu gier zręcznościowych, stworzonych z myślą o Kinect – nowym kontrolerze do Xboksa 360, angażującym do zabawy całe ciało człowieka. Produkcja została opracowana przez firmę Microsoft i studio Good Science. Pod względem struktury przypomina inną produkcję startową na Kinecta, czyli Kinect Sports.
W ramach Kinect Adventures gracz bierze udziału w różnego rodzaju mini-grach, w których kontrola odbywa się poprzez wykonywanie odpowiednich ruchów przed Kinectem. Wśród zaproponowanych aktywności znalazł się m.in. spływ pontonowy, bieg przełajowy, popularny zbijak (uderzanie w lecące w kierunku gracza piłki), a także przejażdżka wagonikiem połączona z próbą pokonania skomplikowanego toru przeszkód (wymuszającego na graczu m.in. schylanie się oraz podskakiwanie). Rozgrywka sprowadza się tu do unikania błędów, a także zdobywania jak największej liczby punktów. Najciekawsze akcje wykonywane przez gracza uwieczniane są na zdjęciach oraz filmach wykonywanych przez Kinect.
Kinect Adventures to także tryb rozgrywki wieloosobowej – w niektórych mini-grach w zabawie, sprowadzającej się zarówno do rywalizacji, jak i kooperacji (np. w spływie rwącą rzeką), mogą uczestniczyć maksymalnie cztery osoby.
+ KABEL HDMI
+ Kinect Sports PL
Język w grze:
Kinect Sports to kompilacja gier sportowych, stworzonych z myślą o Kinect – kontrolerze ruchu dedykowanym Xboksowi 360, angażującym do zabawy całe ciało człowieka. Produkcja została opracowana przez firmę Microsoft oraz studio Rare.
Kinect Sports dzieli się na sześć głównych dyscyplin sportowych. Znajdziemy wśród nich:
- boks (rywalizacja ze sztuczną inteligencją lub drugim graczem),
- kręgle (rywalizacja z komputerem lub maksymalnie trzema innymi graczami, podejmowanie specjalnych wyzwań),
- siatkówkę plażową (rywalizacja ze sztuczną inteligencją, drugim graczem lub kooperacja przeciwko drużynie sterowanej przez konsolę),
- lekkoatletykę (podział na sprint, bieg przez płotki, skok w dal, rzut oszczepem oraz dyskiem – rywalizacja ze sztuczną inteligencją, a także innymi graczami),
- piłkę nożną (rywalizacja ze sztuczną inteligencją, drugim graczem, kooperacja, specjalne wyzwania),
- tenis stołowy (gra pojedyncza, debel, specjalne wyzwania).
Gracz bierze udział w poszczególnych zawodach wcielając się w swojego awatara z Xbox Live. Pokonując kolejne szczeble kariery jest w stanie rozwinąć umiejętności i wspiąć się do panteonu gwiazd sportu. Do jego dyspozycji oddano również minigry, z pomocą których szybciej przyswaja sterowanie i nadrabia braki.
W Kinect Sports wielki nacisk położony został na rozgrywkę wieloosobową. Gracze (maksymalnie cztery osoby) mogą rywalizować we wszystkich podstawowych dyscyplinach sportowych ujętych w grze. Z kolei w trybie Party zmagania w ramach minigier toczą dwie drużyny graczy.
+ Kinect Ulica Sezamkowa
![](http://img836.imageshack.us/img836/9031/angielsk.jpg)
Sesame Street: Once Upon a Monster to stworzona przez Double Fine Productions pozycja dla młodszych graczy, z bohaterami z Ulicy Sezamkowej w rolach głównych.
Double Fine, studio prowadzone przez weterana branży - Tima Schafera, za sprawą Sesame Street po raz kolejny udowadnia, swoją wszechstronność. W Once Upon a Monster prowadzimy dwójkę bohaterów znanych z popularnego programu dla dzieci. Fabułę otwiera Elmo, który w bibliotece wypożyczył tajemniczą książkę. Nieco lepiej na literaturze zna się druga grywalna postać - Ciasteczkowy Potwór. Ten w mig identyfikuje to dzieło. Informuje on Elmo, że jest to opowieść o potworach, w której sami musimy zadbać o pozytywne zakończenie.
Każda kolejna strona to nowa mini-gra, w której możemy wziąć udział. Po "przekartowaniu" kilku stron przechodzimy do następnego rozdziału. Zadania są różnorodne. W jednym z nich spotykamy smutnego potwora Marco. Jako, że poznajmy go w dniu jego urodzin, naszym zadaniem jest rozweselenie solenizanta. Elmo wskakuje na jego plecy i zbiera rozrzucone w tunelu znajdźki, podczas gdy drugi gracz kontroluje smutasa, tak by ten ominął stojące na drodze przeszkody. W następnym etapie na scenę wkracza Grover, który uczy nas kilku kroków tanecznych. Te musimy następnie powtórzyć, wykonując odpowiednie ruchy przed kontrolerem.
Każda mini-gra wystarczy na kilka minut, rozdział ukończymy więc w około pół godziny. Żadne z naszych poczynań nie jest punktowane - chodzi tu wyłącznie o dobrą zabawę i osiągnięcie pozytywnego rezultatu, którym jest na przykład pocieszenie smutnego potwora w dniu jego urodzin.
Grafika przygotowana jest dla grupy docelowej tego produktu - dzieci w wieku od 4 do 8 lat. Wszystko jest tu śliczne, kolorowe, puszyste i wesołe. W tle przygrywa wesoła muzyka, a postacie mówią charakterystycznymi głosami. Gra w pełni korzysta z funkcjonalności jakie oferuje kontroler Kinect.
+ Kinect Disneyland Adventures
Język w grze:
Kinect: Disneyland Adventures jest pierwszą produkcją stworzoną na bazie specjalnej umowy z Disneyem, na mocy której na Xboksa 360 dostarczane są tytuły z akcją umiejscowioną w tym uniwersum, wykorzystujące kontroler Kinect. Całość jest tak naprawdę zbiorem mini-gier przygotowanych z myślą o najmłodszych, a za jej stworzenie odpowiada studio Frontier Developments.
Wśród dostępnych konkurencji znajdziemy m.in. lot w przestworzach, toczenie się w środku przezroczystej kuli, czy zjazd na śniegu. Zadanie gracza w głównej mierze opiera się na odpowiednim balansowaniu ciałem w czasie wykonywania tych zadań. Wszystko to z udziałem barwnych postaci Disneya, takich jak Piotruś Pan czy Alicja w Krainie Czarów. Oczywiście sterowanie zostało maksymalnie uproszczone, aby dzieci mogły sprostać jego wymaganiom.
Oprawę graficzną utrzymano w bajkowej konwencji – przemierzamy kolorowe światy z najbardziej znanych kreskówek, a także eksplorujemy wirtualny park Disneylandu. Jest on swego rodzaju bazą wypadową, z której udajemy się do poszczególnych mini-gier i wybieramy kolejność ich zaliczania. Grę możemy przechodzić także w trybie kooperacji, gdzie druga osoba pomaga ukończyć trudne wyzwania i zdobywać nagrody.
+ Dance Central 2
(gra w wersji elektronicznej do pobrania z Xbox live)
Język w grze:
Dance Central 2 to kontynuacja popularnej gry tanecznej, wydanej jako jeden z tytułów startowych dla kontrolera Kinect. Część druga nie wprowadza zbyt wielu rewolucyjnych zmian do rozgrywki i nadal bazuje na sprawdzonych pomysłach, ale nie brakuje w niej kilku usprawnień, których domagali się fani. Za stworzenie produkcji po raz kolejny odpowiada studio Harmonix, które na rynku gier muzycznych ma duże doświadczenie – wcześniej stworzyło takie tytuły jak Amplitude, Frequency, czy serię Rock Band.
W grze zawarto ponad 40 nowych piosenek, wzbogaconych o kilkadziesiąt utworów dostępnych za pośrednictwem dodatków DLC. Możliwe jest także przeniesienie wszystkich kawałków z pierwowzoru, wiąże się to jednak z koniecznością uiszczenia niewielkiej opłaty. Różnorodność gatunkowa jest bardzo duża, więc coś dla siebie znajdą zarówno fani hip hopu lub rapu, jak i popu czy R&B. W czasie zabawy gracz stara się odtworzyć figury, których symbole przez cały czas wyświetlane są w rogu ekranu. Jeśli udaje się bezbłędnie wykonywać daną choreografię, system nagradza odpowiednio dużą liczbą punktów.
Z myślą o początkujących usprawniono opcję Break It Down, pełniącą funkcję samouczka. Wcześniej mogliśmy w tym miejscu na spokojnie przetestować poszczególne figury, by następnie jak najlepiej je wykonywać. Teraz gra na bieżąco pokazuje popełniane błędy i sugeruje poprawne wykonanie danej sekwencji. Dzięki temu szybko można nauczyć się poprawnego tańczenia i na podstawie udzielanych wskazówek doskonalić tę sztukę.
Niezwykle oczekiwaną nowością w stosunku do poprzedniczki jest pełnoprawny tryb multiplayer. Wprawdzie poprzednio wspólna zabawa także była możliwa, ale gracze musieli na zmianę bawić się przed telewizorem. Teraz możliwe są pojedynki dwóch osób jednocześnie, co jeszcze bardziej wzmaga element rywalizacji i na bieżąco pozwala porównywać swoje dokonania ze znajomym. Co ciekawe, druga osoba może dołączyć nawet w środku trwania piosenki, a Kinect nie ma żadnych problemów z odpowiednim interpretowaniem ruchów.
+ Dr. Kawashima's Body and Brain Exercises
![](http://img836.imageshack.us/img836/9031/angielsk.jpg)
Dr. Kawashima's Body and Brain Exercises to gra wyprodukowana przez ekipę deweloperską firmy Namco Bandai z myślą o użytkownikach kontrolera Kinect, którym bliska jest idea „w zdrowym ciele zdrowy duch”. Gracze mogą popracować nad sprawnością mózgu i jednocześnie wykazać się aktywnością fizyczną.
Zestaw kilkudziesięciu mini-gierek zawartych w Dr. Kawashima's Body and Brain Exercises bazuje na niezwykle popularnym w Japonii programie treningowym, którego autor – neurobiolog Ryuta Kawashima zachęca do codziennego wykonywania prostych ćwiczeń poprawiających pamięć, zdolność koncentracji i umiejętność logicznego myślenia. Deweloperzy postanowili jednak wykorzystać możliwości innowacyjnego kontrolera konsoli Xbox 360 wzbogacając zabawę o elementy ćwiczeń fizycznych. Wykonując poszczególne zadania, np. wskazując właściwy wynik obliczeń matematycznych, gracze muszą wykazać się aktywnością ruchową (kopnąć wirtualną piłkę, odpowiednio ułożyć ręce itp.).
Gra oferuje dwa warianty rozgrywki - odpowiednio dla jednego lub kilku graczy. Tryb single player to 10-minutowy test, który pozwala na określenie tzw. „wieku mózgu”. W zabawie multiplayer rywalizować mogą rywalizować ze sobą maksymalnie cztery osoby.
+ Let's Cheer
![](http://img836.imageshack.us/img836/9031/angielsk.jpg)
Studio Cat Daddy Games zdecydowało się stworzyć kolejną grę zachęcającą do aktywności posiadaczy Kinecta. Tym razem całość została zbudowana wokół tematu rywalizacji drużyn cheerleaderek.
Let’s Cheer pozwala wcielić się w rolę jednej z nich i poznać najpopularniejsze gesty i ruchy stosowane podczas dopingu. Autorzy przenieśli na wirtualne areny większość znanych choreografii, więc fani tej dyscypliny będą mogli powtórzyć przed telewizorem takie akcje, jak choćby High V, Blade Cap i Right Punch. Wszystkie ruchy są odpowiednio przedstawione na ekranie za pomocą przejrzystych rysunków, które przesuwają się u boku ekranu. Gra zachęca też do wykorzystywania swojego głosu, aby wydawać komendy innym cheerleaderkom lub wykrzykiwać motywujące hasła.
Tytuł stara się realistycznie odwzorowywać wymagające choreografie, ale dla początkujących istnieją też możliwe do włączenia ułatwienia. Kilka poziomów trudności pozwala dostosować grę do własnych umiejętności. Autorzy przygotowali dodatkowo kilka elementów do odblokowania, w tym m .in. nowe choreografie. Let’s Cheer pozwala tańczyć do utworów uważanych za kultowe w zawodach cheearledarek, a także najpopularniejszych kawałków dance’owych.
+ Kinect Star Wars
![](http://img836.imageshack.us/img836/9031/angielsk.jpg)
Kinect Star Wars to produkcja rozgrywająca się w uniwersum Gwiezdnych Wojen. Gra została przygotowana z myślą o urządzeniu Kinect, czyli bezdotykowym kontrolerze dla konsoli Xbox 360. Za opracowanie tytułu odpowiada firma LucasArts, znana z wielu innych hitów o rycerzach Jedi i wojownikach Sith (np. Star Wars: The Force Unleashed).
W grze wcielamy się w rycerzy Jedi i inne postacie znane z Gwiezdnych Wojen. Rozgrywka została podzielona na różne tryby zabawy, podczas których walczymy z przeciwnikami przy użyciu miecza świetlnego, zasiadamy za sterami X-Winga i używamy mocy. Postaciami i pojazdami sterujemy za pomocą odpowiednich gestów oraz ruchów, wychwytywanych i interpretowanych przez czujniki Kinecta.
+ Nickelodeon Dance 2
Nickelodeon Dance 2 to druga odsłona cyklu gier rytmiczno-tanecznych dla najmłodszych, wykreowanego i rozwijanego przez studio High Voltage przy wsparciu wydawniczym firmy 2K Play. Podobnie jak pierwowzór z 2010 roku, tytuł korzysta oficjalnej licencji amerykańskiej stacji telewizyjnej Nickelodeon.
Zgodnie ze sprawdzonym schematem rozgrywki, gracze mają okazję zatańczyć i zaśpiewać razem z bohaterami ulubionych bajek. W grze pojawia się ponad 20 postaci doskonale znanych widzom telewizji Nickelodeon, w tym: Dora, The Fresh Beat Band (Marina, Kiki, Twist, Shout), Bubble Guppies (Molly, Gil, Nonny, Deema), Team Umizoomi (Milli, Geo, Bot) oraz The Backyardigans (Tasha, Tyrone i Pablo).
We współpracy z profesjonalnymi choreografami tańca dziecięcego deweloperzy z High Voltage przygotowali 30 układów tanecznych, dostępnych w kilku wariantach rozgrywki. Jedną z nowości w grze jest tryb Freeze Dance, w którym mali gracze muszą zastygnąć w ruchu i wytrzymać chwilę w przyjętej pozie. Z myślą o rodzicach, którzy mogą pomagać w wykonywaniu piosenek, wprowadzono przesuwający się u dołu ekranu tekst.
W porównaniu z pierwszą odsłoną cyklu, Nickelodeon Dance 2 odznacza się bardziej atrakcyjną oprawą wizualną. Poprawie uległy zwłaszcza tekstury trójwymiarowych modeli postaci oraz animacje ruchu, które zyskały na płynności i naturalności.
+ Hip Hop Dance Experience
![](http://img836.imageshack.us/img836/9031/angielsk.jpg)
Znane z kilkudziesięciu gier muzycznych japońskie studio IniS Corporation przygotowało wraz z Ubisoftem kolejną grę taneczną wykorzystującą możliwości kamery Kinect. Użytkownicy X360 mogą tym razem poczuć się jak uczestnicy teledysków gwiazd hip-hopu i R’n’B, powtarzając 700 różnych ruchów w rytm czterdziestu utworów znanych artystów.
The Hip Hop Dance Experience pozwala bawić się w szeregu różnych trybów, w których posiadacze Kinecta mogą sprawdzić swoją zręczność i poczucie rytmu, a nawet wytrzymałość. Wśród dostępnych opcji jest m.in. maraton, gdzie domorośli tancerze muszą wytrzymać kondycyjnie szereg wymagających sekwencji. Dla lubiących zabawę ze znajomymi autorzy przygotowali też kilka modułów, w których dwie osoby mogą na raz rywalizować lub współpracować, próbując wykonać określone choreografie. Każdy gracz może przed rozpoczęciem zabawy określić poziom swoich umiejętności i mierzyć się później z dopasowanymi pod niego wyzwaniami, nawet podczas zabawy z inną osobą na wspólnym ekranie.
W bazie gry znalazły się znane i lubiane utwory takich artystów, jak Rihanna, R. Kelly, Snoop Dogg, Nicki Minaj, Run-DMC, M.I.A czy też Nelly. Użytkownicy konsoli mogą także zatańczyć m.in. do „I’m sexy and I know it” LMFAO czy „International Love” Pitbulla i nauczyć się ruchów opracowanych przez jednych z najbardziej znanych choreografów świata, m.in. Kida Davida, który stworzył sekwencje taneczne w filmie „Step Up 3D”.
2 lata gwarancji w serwisie Microsoft Door-to-door!
Poczuj przyszłość tu i teraz
Nowa elegancka obudowa. Nowa konsola Xbox 360 daje wszystko, co najlepsze w dziedzinie gier i rozrywki. Nie zapominajmy też, że konsola jest fabrycznie przygotowana do obsługi czujnika Kinect
Nowa Elegancka Obudowa
Odważna stylistyka i lśniąco-czarne wykończenie nadają nowej konsoli Xbox 360 wygląd dorównujący jej świetnym osiągom.
Wbudowana Funkcja Wi-Fi
Łatwe połączenie z usługą Xbox LIVE — graj z przyjaciółmi na całym świecie i ciesz się bogactwem rozrywki.
Nie głośniej niż szept
Nowa konsola Xbox 360 działa bardzo cicho, zapewniając niezmąconą niczym radość z gier i filmów.