MICROSOFT XBOX 360 premium !
Witam,dziś na sprzedaż konsola XBOX 360 !
Myślę, że jest to każdemu doskonale znany sprzęt. Jest to druga konsola do gier wyprodukowana przez firmę Microsoft. Została opracowana we współpracy z IBM, ATI, NEC i SiS. Xbox 360 to następca konsoli Xbox, konkuruje z Sony PlayStation 3 i Nintendo Wii w ramach siódmej generacji gier konsolowych . Platforma zintegrowana jest z usługą Xbox Live, usługą pozwalającą graczom na rywalizację w trybie online i pobieranie treści, takich jak gry zręcznościowe, dema gier, filmy z gier, programy telewizyjne oraz filmy.
KONSOLA JEST W 100% SPRAWNY TECHNICZNIE !
W PIĘKNYM STANIE WIZUALNYM !
Nie była katowana i używana po tydzień bez wyłączania.
Grałem na niej sporadycznie ,przez ostatnio rok, może 5 razy.
Nigdy nie sprawiła , żadnego kłopotu.
W ZESTAWIE:
-konsola xbox360 PREMIUM z dyskie 60GB
-2 pady bezprzewodowe
-zasilacz z okablowaniem
-słuchawki wraz z mikrofonem
-kabel służący do podłączenia konsoli do TV
-6 ORYGINALNYCH gier !
-oryginalny karton
Poniżej przedstawiam specyfikację sprzedawanej przeze mnie konsoli:
Konsola używa nośników w postaci płyt DVD+DL. Istnieje także możliwość odtwarzania płyt HD DVD po zakupieniu dodatkowego zewnętrznego napędu.
ZDJĘCIA SPRZEDAWANEGO ZESTAWU:
(kliknij by powiększyć)
Fight Night Round 3 jest trzecią częścią bestsellerowej serii wirtualnych gier, traktujących o boksie i przygotowywanych przez utalentowanych developerów z korporacji Electronic Arts. Nową odsłonę cyklu opracowano z myślą o jeszcze większej ilości platform, niż poprzednio – przyszykowano wersję dla PlayStation 2, Xbox oraz PlayStation 3 i Xbox 360, jak również PlayStation Portable. Spore doświadczenie autorów zaowocowało tym, że na wszystkich konsolach omawiany produkt wykorzystuje maksimum sprzętowych możliwości.
„Trójka” porusza każdy aspekt ogromnego przedsięwzięcia pod tytułem walka bokserska. Na początku mamy zatem starcia sparringowe, w trakcie których ćwiczymy konkretne uderzenia, konstruujemy plan taktyczny etc. Następnie przychodzi czas na emocjonującą konferencję prasową, gdzie oprócz ważenia uczestników pojedynku nierzadko wywiązuje się ostra wymiana zdań na oczach żądnych sensacji dziennikarzy. Potem wreszcie nastaje moment kulminacyjny, czyli ringowa konfrontacja dwóch pięściarzy przed rozentuzjazmowaną publicznością, szczelnie wypełniającą halę.
Rzecz jasna developerzy pozwolili nam na wykreowanie własnego zawodnika od podstaw i stopniowe doskonalenie go (np. tworzenie unikalnego stylu zadawania ciosów) w toku rozgrywki. Nie zapomniano jednak o zaimplementowaniu licznych bokserskich legend, którymi możemy pokierować w szeregu słynnych walk - m.in. Muhammad Ali przeciwko Joe’mu Frazierowi i Arturo Gatti kontra Mickey Ward. Oczywiście gwiazdy w rękawicach zostały perfekcyjnie odwzorowane nie tylko pod względem wyglądu zewnętrznego, lecz także w materii używanej techniki. Natomiast licencja, uzyskana od amerykańskiej stacji telewizyjnej ESPN, gwarantuje pierwszorzędną jakość prezentacji wirtualnego widowiska. Znakomite uzupełnienie całości stanowi dopracowana Sztuczna Inteligencja rywali.
Project Gotham Racing 4 to kontynuacja serii gier wyścigowych, której rodowód sięga 2001 roku. Od tamtego czasu gra przeszła ewolucję. Współczesny produkt, powstały na platformę X360, w pełni zasługuje na miarę produktu next-gen.
W PGR4 występuje aż 120 różnych rodzajów motocykli i samochodów. Zasiądziemy za kółkiem przeróżnych modeli. Poczynając od Chevroleta Corbetty Sting Ray z 1965 roku aż po Ferrari 599 GTB Fiorano z 2006 roku. Jeździć będziemy między innymi po ulicach Tokio, Nowego Yorku, Londynu, Las Vegas, Szanghaju czy Quebecu.
Wygrywanie wyścigu to nie wszystko. Trzeba je wygrywać w widowiskowym stylu, aby zdobyć punkty Kudos. System Kudos został unowocześniony. Osobno kolekcjonujemy punkty jeżdżąc samochodem oraz motocyklem. Teraz nie tylko gracz, lecz również SI zdobywa Kudos. Dzięki temu zmagania z komputerem stały się o wiele bardziej emocjonujące.
Jakby tego było mało, dodano dwa nowe tryby. Pierwszy to kariera „Arcade”, natomiast drugi to gra online, nazwana „Bulldog”. Polega to na tym, że jeden z kierowców jest owym „bulldogiem” i podczas wyścigu musi „oznaczyć” pozostałych graczy. W tym trybie ścigamy się po otwartym mieście, gdzie każda ulica stoi otworem. Zabawę najłatwiej porównać do tradycyjnej gry w berka. Poza tym przed graczem stoją różne wyzwania jak slalom czy sprawdziany prędkości.
Do gry zaimplementowano również dynamiczny system zmian pogodowych. Trudno przewidzieć, czy w czasie jazdy nie uświadczymy zarówno opadów deszczu, jak i prószącego śniegu. Co więcej, dzięki usłudze Xbox Live możemy zaprogramować grę, aby panowały w niej takie same warunki atmosferyczne jak w jakimkolwiek większym mieście na świecie.
Burnout Paradise to następna część ekstremalnie popularnych wyścigów samochodowych, udostępniona początkowo posiadaczom konsol nowej generacji (PlayStation 3 i Xbox 360), a potem użytkownikom PeCetów. Developerzy postanowili odświeżyć nieco opatrzony model zabawy przy użyciu nigdzie nie stosowanej wcześniej technologii. Przede wszystkim rozbudowano pozbawiony skryptów system fizyczny, działający teraz na wszystkie trójwymiarowe obiekty. Ponadto zwiększono liczbę podatnych na uszkodzenia fragmentów wirtualnych pojazdów do blisko stu. Przy odrobinie determinacji można więc np. z nadwozia coupe zrobić kabriolet lub przeciąć samochód w pół.
Rozgrywkę umiejscowiono na sporych rozmiarów obszarze Paradise City – fikcyjnej metropolii, obejmującej swoim zasięgiem m.in. wyspę z lotniskiem, zatokę z drapaczami chmur i wolne od zabudowań wzgórza. Nasze zadanie polega przede wszystkim na widowiskowej jeździe, połączonej z obowiązkowym łamaniem przepisów drogowych. Ścigać się możemy z ponad trzydziestoma różnymi rywalami, a wraz z postępami uzyskujemy dostęp do nowych czterokołowców. Wśród tych ostatnich figurują modele nielicencjonowane, ale wzorowane chociażby na amerykańskich muscle carach w stylu Forda Mustanga czy europejskich bolidach a la Ferrari Enzo. Podczas wyścigów mamy sporą dowolność w jeździe, więc wskazane jest np. wynajdowanie skrótów. Rzecz jasna mnóstwo frajdy dostarcza zabawa z udziałem wielu użytkowników, toczona za pośrednictwem Internetu.
Wersja pecetowa gry Burnout Paradise: The Ultimate Box została wyposażona we wszystkie dodatki, które posiadacze konsol musieli pobierać za pośrednictwem Xbox Live i PlayStation Network. Są tu więc motocykle, wyścigi nocne itd.
Pure to ekstremalne wyścigi, w których gracz zasiada za kierownicami quadów, czyli czterokołowych motocykli, przeznaczonych do przemieszczania się w wyjątkowo trudnym terenie. Za przygotowanie tej gry odpowiedzialne jest brytyjskie studio developerskie Black Rock Studio. W przeszłości firma ta znana była pod nazwą Climax Racing i zdołała opracować wiele zbliżonych produkcji, między innymi wybrane tytuły z serii ATV Offroad Fury oraz MotoGP.
Jedna z głównych atrakcji opisywanej gry dotyczy możliwości wykonywania wyjątkowych efektownych powietrznych akrobacji. W tym celu na dostępnych trasach rozmieszczone zostały między innymi skocznie, pozwalające graczom wzbijać się na duże wysokości. Model odpowiedzialny za symulowanie tych ryzykownych akcji jest bardzo złożony, oferując możliwość wykonywania wielu ciekawych trików. Wszystkie akcje są również odpowiednio nagradzane. Wynik punktowy uzależniony jest między innymi od poziomu skomplikowania triku, czy połączenia kilku ruchów w bardziej złożoną kombinację. Warto dodać, iż całość przygotowano pod czujnym okiem profesjonalisty. Jest to Wes Miller, założyciel wytwórni H-Bomb Films, specjalizującej się w kręceniu filmów ukazujących niebezpieczne kaskaderskie popisy.
Jeszcze przed przystąpieniem do właściwej zabawy dokonuje się wyboru zawodnika (postacie obu płci). Osoby te opisane zostały charakterystycznymi dla siebie współczynnikami. Dotyczą one między innymi umiejętności kontrolowania quada, czy też zdolności do wykonywania poszczególnych rodzajów trików.
Do dyspozycji gracza oddano zarówno singleplayerowe mistrzostwa, jak i liczne tryby multiplayer. W tym drugim przypadku do pojedynczego wyścigu może przystąpić maksymalnie szesnastu graczy. Wyścigi rozgrywane są w wielu różnych lokacjach rozrzuconych po całym globie. Są to między innymi tereny górskie, przywodzące na myśl obszary znane z pierwszej odsłony Motorstorma. Trasy obfitują w wiele drobnych skrótów oraz alternatywnych ścieżek prowadzących do mety. Autorzy bardzo duży nacisk położyli na zadbanie o zawarcie szczegółowej oprawy wizualnej. Dopracowano zarówno wygląd otoczenia, jak i biorących udział w zawodach quadów.
LEGO Batman: The Videogame to kolejna gra, w której pojawiają się słynne klocki, opracowana przez studio developerskie Traveller's Tales (mające już na swoim koncie doskonałą serię LEGO Star Wars). Wydaniem tego tytułu zajęła się odpowiedzialna za interaktywną rozrywkę sekcja korporacji Warner Brothers, czyli Warner Bros Interactive Entertainment (WBIE). Gra dostępna jest na niemal wszystkie popularne obecnie platformy sprzętowe – zarówno konsole poprzedniej i obecnej generacji, jak i pecety. Podobnie jak to miało miejsce w LEGO Star Wars, w tej grze również postanowiono połączyć świat duńskich klocków z innym uniwersum – tym razem padło na znanego z komiksów i filmów Człowieka Nietoperza.
LEGO Batman: The Video Game najprościej można opisać jako grę akcji z elementami przygodowymi. Jak to często zdarzało się w opowieściach z udziałem Batmana, w Gotham City zapanował chaos. Naszym celem jest wprowadzenie porządku i rozprawienie się z przestępcami. Jakimś cudem z Arkham Asylum zbiegła bowiem cała zgraja znanych rozrabiaków m.in.: Joker, Pingwin i Dwie Twarze. Po naszej, czyli Batmana stronie, stanie jego nieodłączny towarzysz Robin czy wierny lokaj Bruce Wayne'a, Alfred Pennyworth. Eksplorujemy zbudowany z klocków LEGO świat, walczymy z przeciwnikami i rozwiązujemy proste zagadki logiczne (na przykład budując przeróżne konstrukcje, w tym pojazdy Człowieka Nietoperza, takie jak Batmobil, ale i pułapki na przestępców).
Mroczna, satynowa oprawa graficzna znakomicie oddaje klimat Gotham City, z jego tonącymi w zakamarkach nocnych, przepastnych ulic drapaczami chmur. Są też oczywiście błyskawice oraz księżyc w pełni, na których tle, przy akompaniamencie patetycznej, symfonicznej muzyki, odbywamy wiele efektownych pościgów i pojedynków. Fakt, że mamy tu do czynienia z legoizacją, nadaje rozgrywce nieco absurdalnego humoru i jednocześnie czyni ją atrakcyjną dla młodszych odbiorców.
W LEGO Batman: The Videogame dostępny jest sprawdzony już w LEGO Star Wars tryb kooperacji dla dwóch osób. Każdy z dostępnych bohaterów ma własne, unikalne zdolności, które musi wykorzystać podczas rozgrywki. A jako że grywalne są również czarne charaktery, oprócz kooperacji jest również opcja pojedynków między graczami. Gra przepełniona jest humorem – w trakcie licznych scenek przerywnikowych nie słyszymy głosów postaci, a jedynie zabawne pomrukiwania.
Forza Motorsport 4 to już czwarta część ekskluzywnych dla konsoli Xbox 360 wyścigów. Gra została rozbudowana względem poprzedników o nowe tory i samochody, a ponadto znacznemu rozwinięciu uległy również wszelkie funkcje społecznościowe, z których seria słynęła już wcześniej. Ponadto gra umożliwia korzystanie z kontrolera ruchowego Kinect, zarówno w czasie jazdy, jak i w menu.
Jednym z nowych trybów kariery jest World Tour, czyli zawody rozgrywane w różnych częściach świata. Prezentacja kolejnych wyścigów ma miejsce na dużej mapie naszego globu, na której kamera wskazuje konkretny tor.
Po raz pierwszy w serii niektóre z wyścigów odbywać się będą o różnych porach dnia. Zmiana silnika graficznego i modelu oświetlenia umożliwiła przedstawienie zarówno świtu, jak i zmierzchu na każdym z torów. Pomimo tego obraz zachowuje odpowiednio duży kontrast, a lakier samochodów w końcu przypomina to, co możemy zaobserwować w realnym świecie.
Znacznemu rozszerzeniu uległy funkcje społecznościowe. Poza tymi, które znamy już z poprzednich części, teraz każdy z graczy może założyć własny klub samochodowy. Co ciekawe, wszystkie auta pozostające dotychczas w osobistych garażach członków zrzeszonych w takim klubie są dostępne dla pozostałych klubowiczów. Możliwość wypożyczenia wozu do trybu dla pojedynczego gracza sprawia, że staje się on znacznie bardziej nieliniowy.
Jedną z najważniejszych nowości w serii jest moduł o nazwie Autovista. Autorzy wybrali grupę wyjątkowych samochodów, które zostały wymodelowane nad wyraz pieczołowicie. Dotyczy to zarówno samej bryły pojazdu, jak i jego wnętrza, komory silnika, a także wszystkich pozostałych detali. Dzięki temu gracz ma możliwość zajrzenia w każdy zakamarek auta, może usiąść za kierownicą, uruchomić silnik i zobaczyć jak działają zegary rozmieszczone na desce rozdzielczej pojazdu. Dzięki wyjątkowo szczegółowej grafice i nowemu modelowi oświetlenia, wytwarza się złudzenie, że oto niemal obcujemy z prawdziwym samochodem wyścigowym. Niebagatelną rolę pełni w tym Kinect.
Przygotowano także nową wersję systemu matchmaking służącego do wyszukiwania konkurentów w trybie online. Działa on precyzyjniej, co powoduje, że w trakcie danego wyścigu ścigają się ze sobą kierowcy o bardzo zbliżonych umiejętnościach.
CENA TO 499 złotych z grami
lub 450 złotych bez gier.