Forza Horizon
to gra wyścigowa, która oferuje świeże spojrzenie na tematykę serii i nie stanowi jej bezpośredniej kontynuacji. Tym razem ojcowie marki, czyli zespół Turn 10, pełnili jedynie rolę pomocniczą, natomiast główny ciężar obowiązków produkcyjnych wzięło na siebie studio Playground Games. Jest to debiutancki projekt tego dewelopera, ale w jego szeregach znajdują się weterani branży, którzy wcześniej pracowali w takich firmach jak Guerrilla Games, Rockstar North, Bizarre Creations czy Codemasters.
Akcja osadzona jest na drogach stanu Kolorado, w trakcie wielkiego tytułowego festiwalu muzyczno-samochodowego. Dzięki temu twórcy mogli połączyć piękne lokacje z popularnymi utworami muzycznymi i jednocześnie dostarczyć atmosferę święta motoryzacji. Gra opracowana została jako projekt uboczny w stosunku do cyklu Forza Motorsport. W przeciwieństwie do tej serii autorzy postawili na swobodniejsze i bardziej zwariowane podejście do tematyki wyścigów. Mimo to całość oparto na silniku fizycznym poprzednich odsłon i po wyłączeniu wszystkich ułatwień uzyskujemy całkiem realistyczny model jazdy. Jednocześnie tutaj nie liczą się jedynie osiągi czasowe i zamiast tego gracze muszą wykazać się również efektownym stylem jazdy. Ponadto, w przeciwieństwie do poprzednich części, Forza Horizon oferuje świat o otwartej strukturze. Wirtualne uniwersum zaprojektowano jako wielki plac zabaw, w którym sami wybieramy, jakie atrakcje związane z wyścigami interesują nas najbardziej.
W Forza Horizon gracze mogą zasiąść za kierownicami wielu licencjonowanych samochodów, takich jak m.in. Dodge Viper, Nissan Skyline GT R34, Ford GT40, Audi Quattro, Mazda RX8, czy Nissan 370Z. Wśród dostępnych atrakcji znajdziemy tradycyjne wyścigi, zarówno po zamkniętych torach wymagających kilku okrążeń, jak i na zwykłych drogach czy rajdy po bezdrożach. Zabawę urozmaica dynamiczny tryb dnia i nocy. Nie zabrakło również systemu tuningowania, który pozwala na poprawienie osiągów posiadanych maszyn. Zarówno nowe samochody, jak i ulepszenia kupujemy za wirtualne kredyty, które otrzymujemy jako nagrodę za zwycięstwa. Zakupów można także dokonywać w systemie mikrotransakcji. Gra oferuje nie tylko rozgrywkę dla pojedynczego gracza, ale również rozbudowane opcje multiplayer dla maksymalnie ośmiu osób. Gracze mogą konkurować na wyniki w specjalnie przygotowanych wydarzeniach sieciowych lub też wziąć udział w kilku trybach bezpośredniej rywalizacji.
Kinect Sports
to kompilacja gier sportowych, stworzonych z myślą o Kinect – kontrolerze ruchu dedykowanym Xboksowi 360, angażującym do zabawy całe ciało człowieka. Produkcja została opracowana przez firmę Microsoft oraz studio Rare.
Kinect Sports dzieli się na sześć głównych dyscyplin sportowych. Znajdziemy wśród nich:
- boks (rywalizacja ze sztuczną inteligencją lub drugim graczem),
- kręgle (rywalizacja z komputerem lub maksymalnie trzema innymi graczami, podejmowanie specjalnych wyzwań),
- siatkówkę plażową (rywalizacja ze sztuczną inteligencją, drugim graczem lub kooperacja przeciwko drużynie sterowanej przez konsolę),
- lekkoatletykę (podział na sprint, bieg przez płotki, skok w dal, rzut oszczepem oraz dyskiem – rywalizacja ze sztuczną inteligencją, a także innymi graczami),
- piłkę nożną (rywalizacja ze sztuczną inteligencją, drugim graczem, kooperacja, specjalne wyzwania),
- tenis stołowy (gra pojedyncza, debel, specjalne wyzwania).
Gracz bierze udział w poszczególnych zawodach wcielając się w swojego awatara z Xbox Live. Pokonując kolejne szczeble kariery jest w stanie rozwinąć umiejętności i wspiąć się do panteonu gwiazd sportu. Do jego dyspozycji oddano również minigry, z pomocą których szybciej przyswaja sterowanie i nadrabia braki.
W Kinect Sports wielki nacisk położony został na rozgrywkę wieloosobową. Gracze (maksymalnie cztery osoby) mogą rywalizować we wszystkich podstawowych dyscyplinach sportowych ujętych w grze. Z kolei w trybie Party zmagania w ramach minigier toczą dwie drużyny graczy.
Kinect Adventures
to kompilacja dwudziestu gier zręcznościowych, stworzonych z myślą o Kinect – nowym kontrolerze do Xboksa 360, angażującym do zabawy całe ciało człowieka. Produkcja została opracowana przez firmę Microsoft i studio Good Science. Pod względem struktury przypomina inną produkcję startową na Kinecta, czyli Kinect Sports. W ramach Kinect Adventures gracz bierze udziału w różnego rodzaju mini-grach, w których kontrola odbywa się poprzez wykonywanie odpowiednich ruchów przed Kinectem. Wśród zaproponowanych aktywności znalazł się m.in. spływ pontonowy, bieg przełajowy, popularny zbijak (uderzanie w lecące w kierunku gracza piłki), a także przejażdżka wagonikiem połączona z próbą pokonania skomplikowanego toru przeszkód (wymuszającego na graczu m.in. schylanie się oraz podskakiwanie). Rozgrywka sprowadza się tu do unikania błędów, a także zdobywania jak największej liczby punktów. Najciekawsze akcje wykonywane przez gracza uwieczniane są na zdjęciach oraz filmach wykonywanych przez Kinect. Kinect Adventures to także tryb rozgrywki wieloosobowej – w niektórych mini-grach w zabawie, sprowadzającej się zarówno do rywalizacji, jak i kooperacji (np. w spływie rwącą rzeką), mogą uczestniczyć maksymalnie cztery osoby.
Kinect Party
Przekszatałć swój salon w imprezę Kinect. Zanurz się w nawet 6-cio osobowym wirtualnym placu zabaw ponieważ Kinect Party zawiera 36 kanałów, każdy wypełniony unikalną, kontolowaną ruchem zabawą. Dzierż nunchucks, unikaj rozgrzanej lawy, chwyć elektryczności, kop w poszukiwaniu skarbu, odpalaj fajerwerki, stań się ziejącym ogniem smokiem i o wiele więcej.
Xbox 360 Slim wersja "E"
to najnowsza wersja konsoli Xbox 360 firmy Microsoft. Charakteryzuje się ona mniejszymi wymiarami (o 30 procent względem konsol z serii "fat")270 na 75 na 264 mm, waży zaledwie 2,9 kg (3,5 kg w przypadku wcześniejszych modeli). Xbox 360 posiada także wbudowane WiFi w standardzie N – 802.11n, pozwalające na komunikację radiową padów i pilotów z częstotliwością 2,4 GHz. Na uwagę zasługuje fakt, że konsolę wyposażono w zasilacz pobierający mniej prądu. Zadbano również o cichszą pracę urządzenia. Pod obudową znajdziemy układy wykonane w technologii 45 nanometrów. Natomiast na obudowie dostępne są dodatkowe przyciski: on/off, przycisk wysuwania tacki z sygnałem dźwiękowym, a także port pozwalający na podłączenie kontrolera Kinect. Zwiększono również ilość dostępnych portów USB – 3 z tyłu i 2 z przodu.
Najważniejsze cechy:
- 30% mniejszy od konsol z serii "fat"
- nowy design
- cichszy
- układy w technologii 45 nm
*do podłączenia pada do komputera PC, wymagany jest zakup dodatkowego adaptera.
Adapter dostępny na naszych aukcjach.
ZDJĘCIE PRODUKTU POGLĄDOWE.
!! UWAGA !! Bezpośrednio po zakupie prosimy o ustalenie formy płatności i wysyłki.
Przy zakupie wystawiamy paragon. Możliwość wystawienia faktury vat.
Pozdrawiamy i życzymy udanych zakupów