Producent: Sony Polska
Rodzaj: konsola
Platforma: PSP
Stan: nowa, oryginalne pudełko
Gwarancja: gwarancja producenta 12m-cy
KONSOLA PSP E1004 + Daxter + Jack & Daxter Zaginiona Granica
KONSOLA JEST Z POLSKIEJ DYSTRYBUCJI
W zestawie:
- konsola Sony PSP E1004
- Daxter
- Jack & Daxter Zaginiona Granica
- oryginalne opakowanie
- komplet okablowania
- instrukcja obsługi i inne dokumenty
W 2011 roku Sony wypuściło na rynek piątą, odśwież oną wersję swojej przenośnej konsoli - PSP Street (oznaczone jako PSP-E1004), które jest jeszcze mni ejsze i lżejsze od poprzedniej wersji konsoli – PS P Slim & Light. Tak jak w wersji PSP-3004, ilość p amięci operacyjnej to 64 MB, dzięki czemu wczytywa nie się gier oraz wydajność przeglądarki WWW są na dużo bardziej satysfakcjonującym poziomie niż w n ajstarszych wersjach.
Kolejne nowości technicz ne nowej konsoli to szybsze wczytywanie gier, dzię ki nowemu napędowi UMD oraz wydłużony czas pracy n a zasilaniu z akumulatora. PSP Street zostało pozb awione karty sieciowej Wi-Fi, wbudowanego mikrofon u oraz zredukowano głośniki ze standardu stereo na mono. PlayStation Portable to świetne przenośne u rządzenie multimedialne, którego wszechstronność i moc obliczeniową przebije prawdopodobnie dopiero kolejna przenośna konsola od Sony.
Procesory CPU: Allegrex - dwa procesory oparte na konstrukcji MIPS R4000, 222-333 MHz
GPU: Konstrukcja Sony, 166 MHz
Pamięć operacyjna: 64 MB, DDR SDRAM, 333 MHz + 4 MB eDRAM
Media: Cyfrowa Dystrybucja, Dysk UMD
Zapis danych: Karty pamięci Memory Stick Duo i Memory Stick PRO Duo
Format obrazu ekran 4,3": 480x272
Standard dźwięku: Mono
Klasyfikacja PEGI: Nie
Szerokość: 172,4 mm
Wysokość: 73,4 mm
Głębokość: 21,6 mm
- czarna konsola PlayStation Portable Street (PSP- E1004),
- akumulator,
- kabel do zasilania i ład owania akumulatora,
- instrukcja i cała dokumenta cja w języku polskim.
Daxter. Scenariusz gry rozpoczyna się w dwa lata przed wydarzeniami znanymi z Jak II: Renegade. Jak zostaje schwytany zostaje przez wojska patrolujące Heaven City, natomiast Daxter, z racji nikczemnego wzrostu i sporej wprawy w unikaniu problemów, z powodzeniem unika niewoli.
Mały futrzak obiecuje co prawda Jakowi, że sprowadzi pomoc, ale jak się okazuje, kolejne dwa lata będą bardzo pracowitym okresem w jego życiu. Kiedy Jak gnije w niewoli, Heaven City nawiedza plaga robali, a niepozorny Dax zabiera się za dezynsekcję. Uzbrojony w elektryczną packę na muchy, pojemnik z zielonym płynem, a z czasem miotacz ognia, Daxter postara się zaprowadzić porządek w świecie gry.
Oprócz rozrywki na wysokim poziomie, już od pierwszych minut można spodziewać się ironicznego i lekceważącego, a więc specyficznego dla Daxtera poczucia humoru. Gęba sympatycznego futrzaka nie zamyka się nawet na moment, a każde, nawet najmniejsze wydarzenie w świecie gry musi zostać przez niego należycie skomentowane. Daxter odwiedzi siedemnaście rozmaicie zaprojektowanych poziomów, gdzie czeka go mnóstwo skakania po platformach, tłuczenia nieprzyjaciół po łbach i zbierania błyszczących świecideł. Wielbicielom filmów (i gier) akcji z pewnością spodoba się fakt, że Daxter w wielu momentach stara się parodiować najbardziej uznane i rozpoznawane wśród widzów dzieła. Odblokowując mini gry gracze ujrzą, jak Dax bierze na siebie rolę Indiany Jonesa, Neo z Matrixa, bohatera Władcy Pierścieni, a nawet... Snake’a z Metal Gear Solid!
Obszerny świat gry zapewnia mnóstwo zabawy, ale gdy doliczyć do tego wszystkie mini gry i ogromne ilości bonusów czekających na odkrycie (jak choćby filmy z produkcji gry), szybko okaże się, że jest to jeden z najpotężniejszych i najbardziej rozbudowanych tytułów na PSP (PlayStation Portable).
Jak i Daxter: Zaginiona Granica - dynamiczny duet Jak i Daxter powraca w zupełnie nowej przygodzie na PSP oraz PS2, aby podjąć opowieść w miejscu, w którym zakończyła się trylogia. Planeta Jaka i Daxtera powoli obumiera z powodu braku Light Eco. Aby ocalić swój świat, bohaterowie łączą swe siły z ze starą przyjaciółką Keirą w poszukiwaniu starożytnej machiny, która zapobiegnie zniszczeniu planety. Niezależnie od tego, czy walczą z powietrznymi piratami w zaprojektowanym przez Ciebie statku, czy wysadzają w powietrze Aeropeans za pomocą potężnej broni Gunstaff; podróż Jaka i Daxtera zabierze ich poza granice Brink i wrzuci ich w wir wojny, która przerasta ich wszelkie wyobrażenia.