Sprzedawany przez nas towar jest nowy, zapakowany.
Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT lub paragon.
Sprzęt jest objęty 24 miesięczną gwarancją (z możliwością
przedłużenia do 5 lat - o szczegóły pytaj sprzedawcę).
Zapraszamy także do odbioru osobistego zakupionych produktów w naszym sklepie w Krakowie przy ulicy Wyki 5
tel. (12)[zasłonięte]415 39 w godzinach pn-pt 10-18 i sobotę 10-14
Informujemy również, że istnieje możliwość zakupu w różnych systemach ratalnych.
Konsola Sony PS Vita 1004 WiFi
Wyraźny, czytelny ekran OLED 5"
Ożywia gry i materiały rozrywkowe dzięki zaskakująco wysokiej rozdzielczości i bogatym kolorom.
Ekran dotykowy
Ekran multi-touch daje nowe możliwości sterowania grami na PlayStation®.
Umieszczony z tyłu gładzik
Niepowtarzalny sposób grania radykalnie zmienia oblicze rozrywki.
Six-Axis: sterowanie ruchami
Połączenie czujników ruchu, żyroskopu, przyspieszeniomierza i kompasu elektronicznego tworzy znakomite warunki dla amatorów gier sterowanych ruchami.
Przednia i tylna kamera
Zaprojektowane do fascynujących zastosowań augmented reality (nakładania wirtualnych informacji na rzeczywisty obraz) i do rejestracji zdjęć.
Elementy sterujące do gier na PlayStation®
Tradycyjne elementy sterujące do gier: przyciski kierunkowe, akcji i boczne.
Wbudowana sieć Wi-Fi®
Bezprzewodowe łączenie się, poznawanie, dzielenie się i granie z przyjaciółmi —gdziekolwiek oni są.
Wydajność PlayStation®
Najnowocześniejsza karta graficzna i moc obliczeniowa zapewniają niezrównane wrażenia w czasie gry.
Dwa drążki analogowe
Pełna kontrola i pasjonująca gra w ruchu.
Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą być podstawą do roszczeń. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o zakupie skontaktować się z naszym handlowcem. Ceny podawane na stronie są cenami brutto (z podatkiem VAT). Podawany przewidywany czas realizacji zamówienia na dany produkt nie stanowi elementu oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
WYSYŁKA DHL
Przy odbiorze towaru dostarczonego za pośrednictwem firmy kurierskiej, klient jest zobowiązany do sprawdzenia w obecności kuriera (nie niszcząc opakowania, profili styropianowych oraz nie naruszając plomby), czy towar nie posiada uszkodzeń mechanicznych powstałych na skutek transportu. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności kuriera "Protokołu uszkodzenia przesyłki" dokładnie określającego miejsce i rodzaj uszkodzeń. Protokół należy sporządzić w dniu dostawy i opatrzyć czytelnym podpisem Kupującego i przedstawiciela firmy kurierskiej. W przypadku nie spisania "Protokołu uszkodzenia przesyłki" reklamacje dotyczące uszkodzeń podczas transportu nie będą rozpatrywane.