Koszty wysyłki
Poczta Polska - Priorytetowa:
11zł
Przesyłka kurierska:
11zł
Przesyłka pobraniowa:
16zł
Przy zamówieniu powyżej 150zł :
0zł (nie dot. przesyłki pobraniowej)
Kontakt
Colorful Media
tel. (0-61)[zasłonięte]847 56
[zasłonięte]@studentmaks.pl
Konkurowanie przedsiębiorstw w segmencie młodych konsumentów
Intensywne tempo zmian społecznych, gospodarczych i politycznych wywarło niewątpliwie istotny wpływ na procesy zachodzące w sferze konsumpcji. Znajduje to wyraz w nowych trendach konsumenckich, wyrażających się m.in. zmianami systemów wartości, oczekiwań i preferencji oraz rosnącą świadomością i siłą nabywców. Towarzyszą temu zmiany warunków realizacji potrzeb, zainteresowań, obszarów aktywności i stylów życia. Wspomniane procesy wpływają w istotny sposób na strategie i działania marketingowe współczesnych przedsiębiorstw, a zwłaszcza metody komunikowania się z klientami, oraz sposoby prowadzenia działalności operacyjnej. Niezbędna staje się modyfikacja dotychczasowych strategii i przestawienie się menedżerów na nowy sposób myślenia i działania, w którym istotną rolę odgrywa gospodarka oparta na wiedzy i nowoczesnych mediach elektronicznych. Jednym z kluczowych problemów, przed jakim stoją obecnie funkcjonujące firmy, jest pogodzenie wymogów ekonomii skali i efektywności operacyjnej z unikalnymi, silnie zindywidualizowanymi i wciąż zmieniającymi się potrzebami klientów i kontrahentów. Ksiażka przeznaczona jest dla osób zajmujących się marketingem, reklamą, promocją a takze dla studentów zarządzania i marketingu.
Informacje dodatkowe
Wydawca |
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A. |
Autor |
Ewa Badzińska |
Nr wydania |
0 |
SKU |
--- |
Kod KSI |
PWEW-01262* |
Rok |
2011 |
Waga |
0.31 |
Ilość stron |
163 |
ISBN 13 |
978[zasłonięte][zasłonięte]08196 |
ISBN 10 |
--- |
Język |
polski |
Tom |
--- |
Seria |
--- |
Oprawa |
miękka |
Cena detaliczna: 52.29zł
Nasza cena: 48.11zł
Copyright © 2
[zasłonięte]009-20 Colorful Media