Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Konkurowanie przedsiębiorstw w segmencie młodych

24-01-2012, 4:56
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 48.10 zł     
Użytkownik Studentmaks
numer aukcji: 2039023507
Miejscowość Poznań
Wyświetleń: 6   
Koniec: 15-01-2012 11:30:48
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

studentmaks.pl - księgarnia internetowa
Księgarnia Studentmaks
[zasłonięte]@studentmaks.pl
tel. 61 [zasłonięte] 11 61[zasłonięte]847 56
fax. 61[zasłonięte]833-63 wew. 24

Właściciel księgarni:
Colorful Media s.c.
ul. Lednicka 23
60-413 Poznań
NIP 781 [zasłonięte] 69
www.colorfulmedia.pl

Numery ewidencyjne:
wpis pod nr 21234/2003/S prowadzony
przez Urząd Miasta Poznania
wpis pod nr 17130/2001/S prowadzony
przez Urząd Miasta Poznania
Koszty wysyłki
Poczta Polska - Priorytetowa: 11zł Przesyłka kurierska: 11zł Przesyłka pobraniowa: 16zł Przy zamówieniu powyżej 150zł : 0zł (nie dot. przesyłki pobraniowej)
Kontakt
Colorful Media
tel. (0-61)[zasłonięte]847 56
[zasłonięte]@studentmaks.pl

Konkurowanie przedsiębiorstw w segmencie młodych konsumentów

Intensywne tempo zmian społecznych, gospodarczych i politycznych wywarło niewątpliwie istotny wpływ na procesy zachodzące w sferze konsumpcji. Znajduje to wyraz w nowych trendach konsumenckich, wyrażających się m.in. zmianami systemów wartości, oczekiwań i preferencji oraz rosnącą świadomością i siłą nabywców. Towarzyszą temu zmiany warunków realizacji potrzeb, zainteresowań, obszarów aktywności i stylów życia. Wspomniane procesy wpływają w istotny sposób na strategie i działania marketingowe współczesnych przedsiębiorstw, a zwłaszcza metody komunikowania się z klientami, oraz sposoby prowadzenia działalności operacyjnej. Niezbędna staje się modyfikacja dotychczasowych strategii i przestawienie się menedżerów na nowy sposób myślenia i działania, w którym istotną rolę odgrywa gospodarka oparta na wiedzy i nowoczesnych mediach elektronicznych. Jednym z kluczowych problemów, przed jakim stoją obecnie funkcjonujące firmy, jest pogodzenie wymogów ekonomii skali i efektywności operacyjnej z unikalnymi, silnie zindywidualizowanymi i wciąż zmieniającymi się potrzebami klientów i kontrahentów. Ksiażka przeznaczona jest dla osób zajmujących się marketingem, reklamą, promocją a takze dla studentów zarządzania i marketingu.

Informacje dodatkowe

Wydawca Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A.
Autor Ewa Badzińska
Nr wydania 0
SKU ---
Kod KSI PWEW-01262*
Rok 2011
Waga 0.31
Ilość stron 163
ISBN 13 978[zasłonięte][zasłonięte]08196
ISBN 10 ---
Język polski
Tom ---
Seria ---
Oprawa miękka
Copyright © 2[zasłonięte]009-20 Colorful Media