Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Konkurencyjność przedsiębiorstwa

18-05-2014, 11:46
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 55 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4252226115
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 1   
Koniec: 17-06-2014 11:38:06

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Konkurencyjność przedsiębiorstwa
ISBN: 837[zasłonięte]0887
Wymiar: 170 x 240 mm
Nr wydania: I
Seria: -
Ilość stron: 462
Ocena: Bardzo Dobry -
Waga: 0,87 kg
Indeks: 0236/23/0095
Rok wydania: 2002
Wydawca: Dom Organizatora TNOiK
Autor: Stankiewicz Marek Jacek
Rodzaj okładki: Twarda
Stan: Używana

Opis książki

Budowanie konkurencyjności przedsiębiorstwa w warunkach globalizacji.

Budowanie konkurencyjności przedsiębiorstwa w warunkach globalizacji. Obecna sytuacja ekonomiczna wskazuje. jak wiele więcej niewiadomych. odnośnie tego co robić. aby być konkurencyjnym
na globalizujących się rynkach. jawi się przed przedsiębiorstwami polskimi. niż przed ich konkurentami z krajów wysoko rozwiniętych. Książka niniejsza zawiera pewną próbę deskrypcji i rozwikłania przynajmniej części tych niewiadomych. Adresowana jest ona przede wszystkim do menedżerów i przysych menedżerów (dziś studentów) oraz naukowców zajmujących się zarządzaniem przedsiębiorstwami. Jej celem jednak nie jest - jak w przypadku wielu prac i podręczników z zakresu zarządzania strategicznego. czy też teorii konkurencji - formułowanie metod i opinii w zakresie tego. jak przedsiębiorstwo powinno konkurować. Głównym celem jest poszukiwanie odpowiedzi na pytanie co przedsiębiorstwo ma zrobić. aby w ogóle mogło konkurować na globalizujących się rynkach. czyli jak stawać się konkurencyjnym przedsiębiorstwem. jak tworzyć możliwości do bycia konkurencyjnym w warunkach nieuchronnej globalizacji.W prezentowanej pracy autor starał się też wykorzystywać publikowane wyniki badań dotyczących funkcjonowania przedsiębiorstw. prowadzonych w ostatnim dziesięcioleciu przez zespoły w wielu ośrodkach akademickich i instytutach naukowych i badawczych w Polsce.

Uwagi:


Oprawa lekko wytarta, brzegi stron zakurzone.
Zobacz także...