Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KONKURENCYJNOŚĆ POZIOM MAKRO,MEZO I MIKRO

19-01-2012, 15:23
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 34.80 zł     
Użytkownik proksiegarnia
numer aukcji: 1999822225
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 7   
Koniec: 14-01-2012 13:44:03

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Untitled Document

Przesylki realizujemy za posrednictwem:

oraz firmy kurierskiej:


Nie prowadzimy odbiorów osobistych!

Klikajac "Kup teraz", akceptujesz regulamin aukcji zawarty w zakladce "O mnie".

Numer konta znajda Państwo w zakladce "O mnie".


KONKURENCYJNOŚĆ
POZIOM MAKRO,MEZO I MIKRO



Oprawa: Miękka
Format: 17.0x24.0cm
Ilość stron: 216
Wydanie: 1
Rok wydania: 2008

 



Zapewnienie konkurencyjności jest we współczesnym świecie jednym z najważniejszych wyzwań, przed jakimi stają wszystkie podmioty gospodarcze. Szczególnego znaczenia nabiera zaś w Polsce, która po wstąpieniu do Unii Europejskiej przygotowuje się teraz do przystąpienia do strefy euro. Rozwiązanie tego problemu wymaga znajomości i umiejętności powiązania wielu zjawisk i uwarunkowań pochodzących z różnych dziedzin wiedzy.

Książka zawiera kompleksowy wykład na temat konkurencyjności w skali makro (gospodarki), mezo (sektorów) i mikro (przedsiębiorstw, w tym MSP). Porządkuje i systematyzuje wiedzę rozproszoną do tej pory fragmentarycznie w wielu publikacjach.

Autorzy przedstawiają w nim:

- prodstawy teoretyczne i terminologię, problemy konkurencyjności związane z globalizacją i procesami integracyjnymi, wyniki przeprowadzonych badań, doniesienia najnowszej literatury światowej, dużą liczbę przykładów pochodzących z praktyki gospodarczej. Publikacja jest z jednej strony podręcznikiem pomocniczym do przedmiotów związanych z konkurencyjnością, wykładanych na kierunkach ekonomicznych i zarządzania, z drugiej zaś znakomitą lekturą dla praktyków poszukujących wiedzy i inspiracji, jak zapewnić swoim firmom przewagę na coraz bardziej konkurencyjnym rynku.