Maciej Dutko
|
Założycielem firmy jest dr Maciej Dutko:
• autor kilku książek o e-biznesie, • Certyfikowany Wykładowca Allegro, • wykładowca akademicki, • redaktor internetowy, • konsultant ds. e-handlu i funkcjonalności ofert, • autor bloga eksperckiego Akademia Internetu, • twórca serii e-publikacji pod tym samym tytułem.
Więcej: zob. hasło "Maciej Dutko" w Wikipedii.
|
Przesyłka
|
Wersja "pudełkowa" (na CD): List polecony: tylko 5,90 zł Priorytet: 7,90 zł Odbiór osobisty we Wrocławiu: 0 zł
Werja elektroniczna (bez płyty): Wysyłka e-mailem: 0 zł
Koszt przesyłki jest stały, niezależnie od liczby zamówionych przedmiotów.
|
|
Jak przekonać klienta, że to Twoja oferta jest najlepsza i zdystansować rynkowych rywali? Poznaj 21 sprawdzonych sposobów i tricków!
Dowiedz się, jak sprzedawać skuteczniej, nie zaniżając cen. A wręcz, jak sprzedawać drożej, a przy tym więcej niż konkurencja!
Tytuł: Konkurencyjne "oczko". 21 sposobów, dzięki którym staniesz się lepszy od konkurencji Autor: Maciej Dutko Data wydania: 2009 Objętość: 13 odc. (68 minut audio, format .mp3 + 35 stron, format .pdf) ISBN:[zasłonięte]978-83656-12-7
Możesz wybrać dostawę w eleganckim wydaniu pudełkowym na CD lub w formie przesyłki elektronicznej (bez nośnika).
Publikacja prosto od Autora (na życzenie autograf lub dedykacja)
Kiedy ostatnio zastanawiałeś się, jak to jest, że jedni osiągają w życiu sukces, innym zaś ciągle coś nie wychodzi? Przecież wszyscy mamy równe szanse: jedna głowa, para rąk, dwoje oczu i uszu, 24 godziny dziennie do dyspozycji... Dlaczego zatem niektórzy ludzie oraz niektóre oferty są bardziej konkurencyjne od innych?
Dowiedz się:
- Czym w zasadzie jest „konkurencja” i „konkurencyjność”?
- Jaki pozytywny wpływ wywiera walka konkurencyjna na rynek i konsumentów?
- Jakie mechanizmy rządzą wyborami dokonywanymi przez klienta (na co zwraca uwagę wybierając tę a nie inną ofertę)?
- Jakie są najważniejsze elementy budowania przewagi konkurencyjnej?
- Czy nadal warto oferować klientom gratisy oraz udział w programach lojalnościowych i partnerskich?
- Jak chronić swoją konkurencyjność wśród innych „drapieżników” rynku?
Kto ma 21 w kartach, ten wygrywa. Podobnie w e-biznesie: tylko Ci, którzy wiedzą, jak skutecznie konkurować na coraz bardziej drapieżnym i zatłoczonym rynku internetowych sprzedawców i klientów, będą potrafili nie tylko przetrwać wszelkie kryzysy i gospodarcze niepokoje, ale przede wszystkim dystansować konkurencję i przyciągać klienta.
Chcę Ci przedstawić Świętego Graala konkurencyjności – 21 sprawdzonych w praktyce sposobów na budowanie etycznej, zgodnej z prawem i przede wszystkim skutecznej przewagi rynkowej w walce o względy klienta.
Dlaczego powinieneś poznać te zasady? Ponieważ dziś nie każdy znajdzie w tej wirtualnej przestrzeni nabywców dla swoich produktów. Znajdą ich tylko najlepsi!
Przyciągaj klientów NIE ZANIŻAJĄC cen!
|