Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Konkurencyjne oczko: 21 sposobów na lepszy biznes

20-01-2012, 1:26
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 27 zł     
Użytkownik Dutkon
numer aukcji: 2050871525
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 7   
Koniec: 21-01-2012 12:15:22
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
O nas
Dutkon
ul. Horbaczewskiego 53
54-130 Wrocław
NIP: 881[zasłonięte]133-10
REGON: 021[zasłonięte]320
e-mail: [zasłonięte]@dutkon.pl
GG:[zasłonięte]21122

Dutkon jest zarejestrowaną Firmą. Działamy w zgodzie z obowiązującym prawem, dzięki czemu możesz być pewien najwyższej jakości produktów
i usług.

Co oznacza status "Firma"? >>>

Kupując u nas korzystasz
z Programu Ochrony Kupujących - Twoje zakupy są chronione do kwoty 10.000 zł.

Zobacz, co daje POK >>>


Wygodna płatność Płacę
z Allegro - za zakupy u nas zapłacisz łatwo, bez wpisywania danych do przelewu.
Sprawdź, jakie to łatwe >>>


Za każdy zakup na naszych aukcjach otrzymasz punkty w programie Payback, które wymienisz na nagrody.
Jak zbierać punkty? >>>



Dodatkowa gwarancja to

ponad 2 tysiące naszych zadowolonych Klientów.
Sprawdź, co mówią o nas >>>


Kupując u nas masz prawo zwrotu zakupionego towaru w ciągu 10 dni od chwili odbioru.
Jak zwrócić towar? >>>


Zamówiony towar wysyłamy do 2-3 dni roboczych od zaksięgowaniu wpłaty.


Maciej Dutko

Założycielem firmy jest dr Maciej Dutko:

• autor kilku
książek o
e-biznesie,
Certyfikowany
Wykładowca Allegro,
wykładowca akademicki,
redaktor internetowy,
konsultant ds. e-handlu
i funkcjonalności ofert,
autor bloga eksperckiego
Akademia Internetu,
twórca serii e-publikacji
pod tym samym tytułem.

Więcej: zob. hasło "Maciej Dutko"
w Wikipedii.


Przesyłka

Wersja "pudełkowa" (na CD):
List polecony: tylko 5,90
Priorytet: 7,90 zł

Odbiór osobisty we Wrocławiu: 0 zł

Werja elektroniczna (bez płyty):
Wysyłka e-mailem: 0 zł

Koszt przesyłki jest stały, niezależnie od liczby zamówionych przedmiotów.





 

 


Jak przekonać klienta, że to Twoja oferta jest najlepsza
i zdystansować rynkowych rywali?
Poznaj 21 sprawdzonych sposobów i tricków!



Maciej Dutko - E-biznes. Poradnik praktyka


Dowiedz się, jak sprzedawać skuteczniej, nie zaniżając cen.
A wręcz, jak sprzedawać drożej,
a przy tym więcej niż konkurencja!



Tytuł: Konkurencyjne "oczko".
21 sposobów, dzięki którym staniesz się lepszy od konkurencji

Autor:
Maciej Dutko
Data wydania: 2009
Objętość: 13 odc. (68 minut audio,  format .mp3 + 35 stron, format .pdf)
ISBN:[zasłonięte]978-83656-12-7



Możesz wybrać dostawę
w eleganckim wydaniu pudełkowym na CD
lub w formie przesyłki elektronicznej (bez nośnika).



Publikacja prosto od Autora
(na życzenie autograf lub dedykacja)

  

 Kiedy ostatnio zastanawiałeś się, jak to jest, że jedni osiągają w życiu sukces, innym zaś ciągle coś nie wychodzi? Przecież wszyscy mamy równe szanse: jedna głowa, para rąk, dwoje oczu i uszu, 24 godziny dziennie do dyspozycji... Dlaczego zatem niektórzy ludzie oraz niektóre oferty są bardziej konkurencyjne od innych?


Dowiedz się:

  • Czym w zasadzie jest „konkurencja” i „konkurencyjność”?
  • Jaki pozytywny wpływ wywiera walka konkurencyjna na rynek i konsumentów?
  • Jakie mechanizmy rządzą wyborami dokonywanymi przez klienta (na co zwraca uwagę wybierając tę a nie inną ofertę)?
  • Jakie są najważniejsze elementy budowania przewagi konkurencyjnej?
  • Czy nadal warto oferować klientom gratisy oraz udział w programach lojalnościowych i partnerskich?
  • Jak chronić swoją konkurencyjność wśród innych „drapieżników” rynku?


Kto ma 21 w kartach, ten wygrywa. Podobnie w e-biznesie: tylko Ci, którzy wiedzą, jak skutecznie konkurować na coraz bardziej drapieżnym i zatłoczonym rynku internetowych sprzedawców i klientów, będą potrafili nie tylko przetrwać wszelkie kryzysy i gospodarcze niepokoje, ale przede wszystkim dystansować konkurencję i przyciągać klienta.

Chcę Ci przedstawić Świętego Graala konkurencyjności – 21 sprawdzonych w praktyce sposobów na budowanie etycznej, zgodnej z prawem i przede wszystkim skutecznej przewagi rynkowej w walce o względy klienta.

Dlaczego powinieneś poznać te zasady? Ponieważ dziś nie każdy znajdzie w tej wirtualnej przestrzeni nabywców dla swoich produktów. Znajdą ich tylko najlepsi!


Przyciągaj klientów NIE ZANIŻAJĄC cen!