Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KONKURENCJA I KOOPERACJA TEORIA GIER I EKONOMII I

18-05-2014, 19:31
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 39.51 zł     
Użytkownik dvdmaxpl
numer aukcji: 4253430798
Miejscowość KONIN
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 1   
Koniec: 17-06-2014 19:19:28

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

strona o mnieinne aukcjedodaj do ulubionych sprzedawców
art335837
Konkurencja I Kooperacja Teoria Gier I Ekonomii I Naukach Społecznych [KSIĄŻKA]
KSIĄŻKA
rok wydania:
2004
Opis

Podręcznik: - zawiera pełny obraz współczesnej teorii gier, - przedstawia liczne przykłady ukazujące zastosowania teorii w praktyce gospodarczej, - tylko w niezbędnym stopniu wykorzystuje aparat matematyczny, - stanowi wywód zrozumiały dla każdego czytelnika lubiącego rozrywki umysłowe i umiejącego myśleć abstrakcyjnie. Zainteresowanie tą dziedziną wiedzy znacznie wzrosło po przyznaniu trzem matematykom (John Nash, John Harsányi, Reinhard Selten), zajmującym się podstawami teorii gier i jej zastosowaniami w praktyce, Nagrody Nobla w dziedzinie ekonomii. Pewien wpływ niewątpliwie wywarł wspaniały film Piękny umysł, którego bohaterem jest jeden z laureatów nagrody. Praca adresowana została przede wszystkim do studentów: - ekonomii - zarządzania - informatyki - matematyki - nauk społecznych a także do osób, które wiedzą, jak ważną dziedziną jest teoria gier oraz jak bardzo jest ona powiązana nie tylko z ekonomią, ale i ze sprawami życia codziennego.

stan produktu:
Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.
dział:
KSIĄŻKA
ilość nośników:
[1xKSIĄŻKA]
okładka:
broszurowa
wymiary:
23.8 x 16.8 cm
ilość stron:
208
EAN:
978[zasłonięte][zasłonięte]11545
ISBN:
[zasłonięte]978-83-15456-1
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA! Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego.