Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KONFLIKTY Holstein-Beck PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA spis

14-09-2014, 10:18
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 9.99 zł     
Użytkownik Profi-Libris
numer aukcji: 4576237124
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 2   
Koniec: 14-09-2014 10:04:36

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

kontakt komentarze nasza oferta strona o mnie

 

przedmiot aukcji:

KONFLIKTY

Maria Holstein-Beck

Wydawnictwo: CRZZ,1978
Oprawa: miękka
Stron: 224
Stan: bardzo dobry, nieaktualna pieczątki

Książkę tę adresuję do miliona polskich kierowników, którzy dźwigają ciężar odpowiedzialności za zbudowanie w ciągu lat kilkunastu rozwiniętego społeczeństwa socja­listycznego. To oni, już przez sam fakt zajmowania pozy­cji kierowniczych, wzięli na siebie obowiązek przerzuce­nia mostu pomiędzy trudnym i mało nieraz atrakcyjnym dniem dzisiejszym a jutrem, które przynieść ma każdemu obywatelowi pełne zaspokojenie szeroko rozumianych potrzeb.
Aby tego dokonać, kierownicy nasi będą musieli nau­czyć się między innymi rozumieć lepiej nie tylko siebie samych i swoich najbliższych: członków rodzin, przyja­ciół, lecz także będą musieli bliżej poznawać i lepiej rozumieć swoich podwładnych. Statystycznemu kierowni­kowi polskiemu podlega dziś przeciętnie dziesięciu pra­cowników. Wyzwolenie posiadanego przez każdego z nich kapitału motywacji, inwencji i energii oraz zain­westowanie tego kapitału w budowę rozwiniętego spo­łeczeństwa socjalistycznego, wymagać będzie od kierow­ników wysokich umiejętności interpersonalnych, a więc — nawiązywania i podtrzymywania kontaktów z podwład­nymi, budowania klimatu zaufania w zespole, kształtowa­nia motywacji osiągnięć oraz twórczego rozwiązywania problemów organizacyjnych i ludzkich.

SPIS TREŚCI :

Od autorki

Część I
Co mówiq teoretycy?.
Zamiast wstępu rozważania o przydatności teorii dla pratkyki
I. Kim jesteś przede wszystkim?.
1. Czym sq role społeczne?
2. Czy Kowalski jest dobrym aktorem?.
3. Ratujmy Kowalskiego!.
II. Czego potrzeba Ci do szczęścia?
1. Zwierzęta i ludzie
2. Człowiek i ludzie
3. Człowiek i grupa
4. Człowiek i organizacja
III. W obliczu konieczności dokonania wyboru
1. Człowiek w polu sił.
2. Zachwianie równowagi poznawczej.
3. Dysonans poznawczy .
IV. Cena postępu
1. Cechy postępu
2. Modele adaptacji i przystosowania.
3. Kryteria pomiaru
4. Modele nieprzystosowania.
5. Podatność na zmianę - pożqdany model przystoso­wania.
V. Osia.ganie postępu . , .
1. Zmiana a wydajność pracy.
2. Postawy wobec innowacji
3. Kierowanie zmianq w celu osiqgnięcia postępu
VI. Kierowanie
1. Istota organizowania.
2. Filozofia kierowania.•■ . . ;
3. Siatka Kierownicza.
4. Człowiek w rękach szefa . " .
5. Kierownik — niszczyciel .

Część II
Co mówią praktycy?.
Wprowadzenie .
li Gdzie kryjq się główne źródła konfliktów?
1. Błędy w sztuce organizowania
2. Błędy w sztuce kierowania ludźmi.
3. Zmiany i sposoby ich wprowadzania.
II. Ile nas to wszystko kosztuje? .
Aneks 1: Krótki raport z badań na temat konfliktów ludzkich w organizacji.
Aneks 2: Informacje podstawowe na temat badań i obser­wacji przeprowadzonych w latach 1[zasłonięte]967-19
Bibliografia "'. .

 

 

KONFLIKTY Holstein-Beck PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA spis

strona o mnie | nasza oferta | komentarze | kontakt

Copyright © 2011 Profi-Libris Marcin Badocha
created by krzysztofschmidt