Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KONCOWKA DRAZKA RENAULT LAGUNA II TRAFIC II 2szt

17-05-2014, 20:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 64 zł     
Użytkownik recar24h
numer aukcji: 4163254799
Miejscowość Nysa
Wyświetleń: 18   
Koniec: 17-05-2014 20:05:55

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

tel kom:
502[zasłonięte]692

e-mail:
[zasłonięte]@wp.pl
Za pobraniem lub wpłata na konto bankowe:
65 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]4900023 [zasłonięte] 061848 ING BANK ŚLĄSKI S.A.
UL.CZARNECKIEGO 1
48-303 NYSA
W tytule przelewu proszę wpisać swoją nazwę użytkownika Allegro oraz numer aukcji.
Wystawiamy Faktury-Vat
Ceny wysyłek podane w tabeli




 

 

Przedmiotem aukcji są wysokiej jakości nowe  końcówki drążków kierowniczych
kpl 2 sztuki
 
 
 
 stosowane w sam.RENAULT !




  

AMORTYZATORY,zderzaki,chlodnice,reflektory,lampy,lusterka i uklady hamulcowe na innych naszych aukcjach







Uwaga
 Kupowane na Naszej aukcji Końcówki drążków kierowniczych posiadają certyfikat jakości ISO 9002

  

  

 


GWARANCJA 12 MIESIĘCY

 



 

 PASUJĄ DO

 

Renault Laguna II – wszystkie
Renault Trafic II – wszystkie
Renault Espace IV - wszystkie
Opel Vivaro - wszystkie

 

 

 

 

 

 

                                                        CENA ZA KPL 2sztuki    prawa+ lewa 

 

 

 


 
Zdjęcia pogladowe :


http://www.recar.pl/i/r-651.jpg http://www.recar.pl/i/r-651.jpg
 
 
 




 
  







W razie jakichkolwiek pytań lub niepewności prosimy kontaktować się z nami telefonicznie lub meilem.



Zapraszamy na inne nasze aukcje!!!





UWAGA

INFORMACJA DOTYCZĄCA ZAMÓWIONEGO TOWARU.


Do wszystkich zakupionych u nas części do paczki dołączony jest dowód zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub Faktury Vat.

Przy zakupie większej ilości przedmiotów możliwa jest wysyłka w jednej paczce.W tym przypadku koszt przesyłki należy ustalić ze sprzedawcą poprzez e-mail.




SPOSÓB POSTĘPOWANIA PRZY ODBIORZE PACZKI OD KURIERA

W obecności kuriera nalezy ją otworzyć i sprawdzić jej zawartość pod względem zgodności z zamówieniem i nienaruszonej zawartości.
Jeżeli zawartość jest niezgodna z zamówieniem lub jest uszkodzona nalezy dokladnie opisać uszkodzenie lub niezgodność w protokóle.
UWAGA:data i godzina spisania i zgłoszenia szkody musi być taka sama jak data i godzina odbioru paczki w liście przewozowym.
Protokol musi być podpisany przez odbiorce i kuriera.

Następnie nalezy zglosić szkode u Nas opisujące całe zajście i przedstawić propozycję załatwienia problemu.
 
W przypadku gdy gdy data odbioru towaru będzie różna z datą dostawy lub protokół szkody zostanie wypełniony niedokładnie reklamacje nie bedą przez Nas uwzględnione i należy je zalatwić bezpośrednio z firmą kurierska,która dostarczyła paczkę.



REKLAMACJE:
W wyniku wystąpnienia nieprawidlowego dzialania zakupionego u nas towaru należy zgłosić reklamacje na piśmie do siedziby sprzedawcy.
Sprzedający zobowiązuje sie do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni roboczych.
 
W przypadku uznania reklamacji towaru nalezy odeslać na adres sprzedającego w oryginalnym fabrycznym opakowaniu wraz z formularzem reklamacji i dowodem zakupu(paragon fiskalny lub faktura Vat).
Towar powinien byc odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w czasie transportu(uszkodzony towar podczas przesyłki nie będzie podlegal wymianie).
 
Towar jest dostarczany i odbierany z serwisu sprzedającego na koszt kupującego.