Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Koncepcja edukacji fizycznej. Zdrowie-Sport-Rekrea

28-02-2012, 14:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 28.30 zł     
Użytkownik arik_ksiegarnia
numer aukcji: 2029716343
Miejscowość SANOK
Wyświetleń: 8   
Koniec: 30-01-2012 10:27:29

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Arik, podręczniki akademickie

e-mail: [zasłonięte]@arik.pl
tel: 510 [zasłonięte] 753


» Strona "o mnie"
» Inne moje aukcje
» Dodaj do ulubionych





Stron: 198
Format: B5
Rok wydania: 2010
Oprawa: miękka, klejona



Koncepcja edukacji fizycznej. Zdrowie-Sport-Rekreacja. Edukacja wczesnoszkolna Wychowanie fizyczne w edukacji wczesnoszkolnej. Poradnik metodyczny

Urszula Kierczak

Koncepcja edukacji fizycznej „Zdrowie, Sport, Rekreacja”, to programy nauczania wychowania fizycznego dla czterech etapów edukacyjnych. Jest to jedyny obecnie na rynku edukacyjnym spójny program kształcenia w zakresie wychowania fizycznego dla wszystkich etapów edukacji przygotowany w oparciu o nową podstawę programową wprowadzoną do realizacji 01 września 2009 r.

Książka „Zdrowie. Sport. Rekreacja. Wychowanie fizyczne w edukacji wczesnoszkolnej” jest pierwszą częścią tej koncepcji. Zawiera ona program wychowania fizycznego dla klas I – III w oparciu o nową podstawę programową oraz przykłady podstawowych dokumentów pracy nauczyciela czyli:

-rozkłady materiału- szczegółowy plan pracy dla kolejnych klas;  

- standardy wymagań i zasady oceniania;

- przykładowe konspekty zajęć;

- materiały do diagnozy i ewaluacji

 

Prezentowany w poradniku materiał może być wzorem i inspiracją dla nauczycieli w tworzeniu własnych dokumentów dostosowanych do realiów życia konkretnej placówki oświatowej. Podane przykłady planowania pracy, ćwiczeń, zabaw, gier i osnów lekcyjnych powinny nie tylko pomóc w prowadzeniu zajęć wychowania fizycznego, ale zachęcić także do poszukiwania własnych, ciekawych rozwiązań.

Książka winna być pomocą w planowaniu i organizacji zajęć wychowania fizycznego zarówno dla nauczycieli nauczania początkowego jak i specjalistów z zakresu wychowania fizycznego realizujących zajęcia edukacji fizycznej  wydzielonych z edukacji wczesnoszkolnej.   &



Spis treści

ZAMIAST WSTĘPU

 

PROGRAM WYCHOWANIA FIZYCZNEGO W RAMACH EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ

 

ZAKRES TREŚCI WYCHOWANIA FIZYCZNEGO OKREŚLONY W PODSTAWIE PROGRAMOWEJ PRZEDSZKOLI

Fragmenty związane z wychowaniem fizycznym

 

DIAGNOZA I PROGNOZA

Wstęp

Diagnoza stanu zdrowia i rozwoju fizycznego

Diagnoza sprawności fizycznej

Diagnoza rozwoju sprawności manualnej i procesów poznawczych

Diagnoza rozwoju emocjonalno-społecznego

 

ROCZNE PLANY PRACY W ZAKRESIE WYCHOWANIA

 

Wstęp

Szczegółowy roczny plan pracy nauczyciela nauczania zintegrowanego w zakresie wychowania fizycznego

w klasie I szkoły podstawowej na podstawie programu wychowania fizycznego Zdrowie • Sport • Rekreacja

Szczegółowy roczny plan pracy nauczyciela nauczania zintegrowanego w zakresie wychowania fizycznego

w klasie II szkoły podstawowej na podstawie programu wychowania fizycznego Zdrowie • Sport • Rekreacji

Szczegółowy roczny plan pracy nauczyciela nauczania zintegrowanego w zakresie wychowania fizycznego

w klasie III szkoły podstawowej na podstawie programu wychowania fizycznego Zdrowie • Sport • Rekreacji

 

METODY REALIZACJI ZADAŃ W WYCHOWANIU FIZYCZNYM

 

Trochę teorii

Trochę praktyki – charakterystyka wybranych metod realizacji zadań ruchowych

PLAN ZAJĘĆ WYCHOWANIA FIZYCZNEGO

Trochę teorii

Trochę praktyki – konspekty zajęć wychowania fizycznego

 

PRZYKŁADOWE KONSPEKTY ZAJĘĆ ? KLASA I

 

PRZYKŁADOWE KONSPEKTY ZAJĘĆ KLASA II

 

OCENIANIE

 

Wstęp

Zasady oceniania

 

EWALUACJA ZAJĘĆ WYCHOWANIA FIZYCZNEGO

 

KARTY EWALUACJI – PROPOZYCJE

 

WYKAZ WAŻNIEJSZYCH AKTÓW PRAWNYCH

 

OBOWIĄZKOWE DOKUMENTY WEWNĄTRZSZKOLNE

 

BIBLIOGRAFIA