Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Koncepcja edukacji fizycznej Poradnik metodyczny

15-07-2012, 15:54
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 34.44 zł     
Użytkownik Lideria.pl
numer aukcji: 2451368330
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 11   
Koniec: 07-07-2012 14:12:18

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

biuro

Lideria - Biuro
ul.Kolejowa 15/17 (III piętro)
01-217 Warszawa

+48 22[zasłonięte]664-15
23[zasłonięte]940lideria.biuroemail
konto

mbank

97 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 347810

odbior

Lideria - Magazyn
Al.Prymasa Tysiąclecia 66 (piętro 1)
01-424 Warszawa
(pon.-pt. w godz. 9:00 do 16:30)

dostawa
sprawdź szczegóły w zakładce:
"Dostawa i płatność"
produkt

Koncepcja edukacji fizycznej. Zdrowie - Sport - Rekreacja. Poradnik. Szkoła podstawowa, klasy 4-6

Autor: Urszula Kierczak
  • ilość stron: 208
  • oprawa: miękka
  • format: 135x160
  • data wyd: 2012
  • wydawca: Impuls
  • EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]58799
PORADNIK METODYCZNY

II ETAP EDUKACYJNY - SZKOŁA PODSTAWOWA
KLASY IV - VI


PROGRAM NAUCZANIA
PLANY PRACY
PRZEDMIOTOWY SYSTEM OCENIANIA

Podstawa programowa określona w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008 roku (Dz. U. z 2009 r. Nr 4, poz. 17) zostaje wprowadzona do drugiego etapu edukacyjnego od 01 września 2012 roku. Najważniejszą zmianą, wprowadzaną tym aktem prawnym, jest zapis treści nauczania w formie wymagań szczegółowych.

Polecamy najnowszy poradnik metodyczny do Wychowania Fizycznego II etapy edukacyjnego dla Szkół Podstawowych - klas IV-VI. Jest to poradnik oparty na nowej podstawie programowej, zawierający nowe wytyczne oraz proponowane rozwiązania.


Nauczyciel może stać się autorem własnego programu lub skorzystać z programów opracowanych przez innych. Zdając sobie sprawę z tego, iż wielu nauczycieli, szczególnie z małym stażem pracy nie jest przygotowanych do tworzenia programów autorskich proponujemy program "ZDROWIE SPORT REKREACJA". Proponowany program nauczania jest integralną częścią całościowej, zwartej koncepcji edukacji w zakresie wychowania fizycznego dla wszystkich czterech etapów kształcenia. Zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 08 czerwca 2009 roku w sprawie dopuszczenia do użytku w szkole programów wychowania przedszkolnego i programów nauczania oraz dopuszczenia do użytku szkolnego podręczników (Dz. U. Nr 89, poz. 730) program "ZDROWIE SPORT REKREACJA" stanowi opis realizacji celów kształcenia i zadań edukacyjnych określonych w podstawie programowej oraz zawiera szczegółowe cele kształcenia i wychowania, treści zgodne z podstawą programową, sposoby osiągania celów kształcenia i wychowania, opis założonych osiągnięć ucznia a także propozycje kryteriów oceny i metod sprawdzania osiągnięć ucznia. Obligatoryjne treści tego programu, zgodne z podstawą programową, zostały uzupełnione o treści fakultatywne, możliwe do realizacji, w zależności od warunków środowiskowych i bazy materialnej. Integralną częścią programu jest szczegółowy plan pracy, czyli rozkład materiału nauczania dla poszczególnych klas oraz standardy wymagań i zasady oceniania tworzące przedmiotowy system oceniania z wychowania fizycznego.



Każdy nauczyciel powinien w swej pracy wykazać się innowacyjnością, zaangażowaniem, samodzielnością i twórczym podejściem do założeń programowych. Praktyczne wykorzystanie umiejętności i wiadomości dydaktyczno - wychowawczych winno zaowocować samodzielnie opracowanymi materiałami, w tym także własnymi programami nauczania. Dlatego proponowany materiał należy traktować, jako wskazówki i propozycje ułatwiające tworzenie własnych dokumentów pracy, a nie gotowe przepisy działania. Autorka wyraża zgodę na modyfikowanie programu w zakresie treści, metod i form oraz osiągnięć i sposobów ich sprawdzania, z uwzględnianiem potrzeb i możliwości uczniów oraz warunków w jakich program ma być realizowany z absolutną koniecznością zachowania wymagań szczegółowych określonych w podstawie programowej.