Opis: - Jak posługiwać się metaforami, aby przemówić do wyobraźni pracowników?- Co zrobić, aby pracownicy zrozumieli strategię?- Jakich jest 10 herezji związanych z komunikowaniem strategii?- Dlaczego struktura i kultura organizacji mogą utrudniać wprowadzenie strategii i jak temu zaradzić?- Jak stworzyć plan komunikowania się, a dzięki temu przyczynić do efektywnego wdrożenia strategii i osiągnięcia lepszych wyników?Nawet najlepsze strategie firmy okazują się bezwartościowe, jeśli pracownicy nie rozumieją ich założeń. Nie chodzi bowiem o doskonałe opracowanie danej strategii, a o jej umiejętne przekazanie całej organizacji. Badania dowodzą, że tylko nieliczni pracownicy wiedzą, o co chodzi w strategii firmy, bo tak naprawdę jest ona zrozumiała jedynie dla zarządu ukrytego w zaciszu swoich gabinetów. Komunikowanie strategii to doskonały przewodnik zarówno dla zarządzających, jak i dla osób odpowiedzialnych za komunikację w firmie. Autor krok po kroku wyjaśnia, jak skutecznie przekazać strategię wszystkim pracownikom i tym samym pozwolić firmie rozwinąć skrzydła.
|
|
Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz tylko raz. Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
|
|
- Autorzy: Jones Phil
- Tłumaczenie: Zabrotowicz Ewa
- Języki: polski
- Seria cyklu: BIZNESOWE PORADNIKI
- Kod wydawcy: 30787
- Wydanie: 2
- Rok wydania: 2010
- Objętość: 308
- Format: 14.5x20.5cm
- Oprawa: Miękka
- Ciężar: 0.32
- ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]64338
- Miejscowość: Warszawa
- Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]64338
- Wysokość: 16
- PKWiU: 58.11.1
|