| | Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24 tel. 501 [zasłonięte] 370 519 [zasłonięte] 288 504 [zasłonięte] 187 [zasłonięte]@tlen.pl
| | | |
Książkę wysyłam listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na konto. Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT. W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji. Odbiór osobisty: Księgarnia PIM, Tychy ul. Jana Pawła II 24 | | | | Wpłata na konto: Invest Bank o/Katowice 92 [zasłonięte]01[zasłonięte]00 3000 [zasłonięte] 034406 lub mBank 23 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 555118 | | | | Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.
| | | Komunikowanie się w mediach elektronicznych język, edukacja, semiotyka Redakcja: Filiciak Mirosław, Ptaszek Grzegorz
wydawnictwo WAiP wydanie 2009 r. ISBN:[zasłonięte]978-8344-000-2 Format: 14.0x20.0cm, 438 stron Oprawa: Miękka Wydanie: 1
Opis książki Komunikowanie się w mediach elektronicznych : Zbiór artykułów referujących wyniki wieloaspektowych, ponaddyscyplinarnych badań nad mediami elektronicznym. Przedmiotem badań są telewizja i Sieć, które we dzisiejszym świecie istnieją obok siebie iw sobie, przenikają się, wpływają na siebie, modyfikują się, konkurują, wypierają.
Opracowanie zainteresuje nie tylko specjalistów komunikacji, ale również czytelnika ciekawego medialnych zjawisk,które rozgrywają się na naszych oczach. Zaletą książki jest też zgromadzenie badaczy reprezentujących różne dziedziny nauki, różne podejścia teoretyczne, różne metodologie, których łączy zainteresowanie mediami. Wspólny temat, wspólny obiekt i różne dyskursy, różne języki opisu, różne interpretacje. Badania nad mediami z różnych perspektyw naukowych są prowadzone równolegle, OBOK siebie. Ta równoległość badań i refleksji, także ich komplementarność dają możliwość wielostronnego, różnie profilowanego spojrzenia na media.
| |