Płatność
Wpłata na konto bankowe (przelew przedpłata)
mBank
72 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 567290
W tytule przelewu należy wpisać numer aukcji oraz nick
Gotówka przy odbiorze osobistym
Wysyłka
Wysyłka w dni robocze po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym
Odbiór osobisty
Wyspa Uśmiechu
ul. Rogalskiego 8
w Warszawie (Gocław).
Prosimy o umawianie się telefonicznie na odbiór.
Kontakt z nami
ul. Rogalskiego 8
03-982 Warszawa
tel.: 22 30 25 103
pon.-pt.: 7:30-17:00
tel. kom.: 790 [zasłonięte] 5432
pon.-pt.: 7.30-20.00
soboty: 10.00-16.00
Produkt nowy
Komunikacyjne metody terapii osób z afazją
autor:
prof. Jagoda Cieszyńska
Agata Dębicka
Opis:
W każdej sytuacji zaburzeń w komunikacji społecznej dochodzi do frustracji. Budowanie i odbudowywanie języka w umyśle Drugiego Człowieka zawsze opiera się na tych samych mechanizmach – uczenia się w dialogu, poprzez naśladowanie, współdziałanie i instrukcję.
Aby skutecznie uczyć się języka trzeba używać go do komunikacji. Wychodząc od używanych przez grupę społeczną wypowiedzi budowany jest dostępny pacjentowi system językowy.
Ilustracje znajdujące się w zestawie obrazują rozmowę. Pozwalają wypełniać listy dialogowe w sytuacjach:
- Przywitania
- Pożegnania
- Prośby o podanie lub zakup napojów i pokarmów
Pacjenci z częściowo zachowaną umiejętnością czytania lub globalnego rozpoznawania wyrazów mogą wspierać swoją pamięć i uwagę poprzez napisy. Użyta czcionka (majuskuła bezszeryfowa) ułatwia proces odkodowania znaczeń.
W sytuacji braku mowy terapeuta formułuje kwestie swoje i pacjenta, pełniąc podwójną rolę nadawcy i odbiorcy wypowiedzi. Osoba z afazją może budować swoje zdania korzystając z użytej przez terapeutę formuły: Proszę o … i obrazka przedstawiającego różne elementy rzeczywistości.
Opakowanie: Pudełko tekturowe