Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KOMUNIKACJA WIZUALNA W REKLAMIE PUBLIC RELATION !3

30-03-2015, 19:36
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 39.80 zł     
Użytkownik ARKA_K_G
numer aukcji: 5041357946
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 3   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2013
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książki jakich szukasz

Informacje o firmie

ARKA
Warszawa


Kontakt



e-mail: [zasłonięte]@arkakg.nazwa.pl

Pracujemy:
Poniedziałek-piątek

 

Numer konta znajduje się na stronie "O mnie"

CZARODZIEJKA_PL na platformie Allegro

Księgarnia internetowa CZARODZIEJKA_PL na platformie aukcyjnej Allegro proponuje Państwu Książki w nadzwyczaj atrakcyjnych cenach. Oferta obejmuje wszelkie typy książek.
Gwarantujemy szybką realizację transakcji oraz rzetelną i fachową obsługę
Przedmiotem aukcji jest Książka
KOMUNIKACJA WIZUALNA W REKLAMIE, PUBLIC RELATIONS I W PRAWIE

Prosimy zwracać uwagę na terminy realizacji transakcji na dole strony

Kupując akceptujesz nasz regulamin na stronie "o mnie".

 

Płatności "zwykły przelew" są szybciej księgowane niż payu

 

LISTY NIEPOLECONE NIE PODLEGAJĄ REKLAMACJI I SĄ WYSYŁANE NA ODPOWIEDZIALNOŚĆ KUPUJĄCEGO

Autor: Redakcja naukowa: Kazimierz Wolny-Zmorzyński, Wojciech Furman, Jerzy Snopek, Krzysztof Groń
Wydawca: Poltext
Rok wydania: 2013
Okładka: miękka
Wymiary: 165 x 235
Ilość stron: 312
ISBN: [zasłonięte]978-8361-209-7

Cena detaliczna: 49,90

Opis: Tematem książki są współczesne nam obrazy i wydarzenia. Uwagę autorów przyciągnęła przedwyborcza ulotka w skrzynce pocztowej, graffiti na ulicznym murze, wizerunki księżnej Diany i Jana Pawła II na talerzykach, zegarkach i śliniaczkach. Okazji do rozważań dostarczają też ekscesy celebrytów, sceny przemocy i seksu w reklamach, zachowania polityków puszących się podczas konferencji prasowych. Dodajmy do tego reklamy społeczne dotyczące ludzi dotkniętych odmiennością oraz specyficzne witryny internetowe, jak również przemyślane działania na rzecz kształtowania wizerunku miasta i wizerunku przedsiębiorstwa.

Wizualny aspekt komunikowania dostrzegalny jest zwłaszcza we współczesnej sytuacji nadmiaru przekazów medialnych. Skoro przekazy konkurują o naszą uwagę, zawsze łatwiej będzie zobaczyć, a dopiero potem ewentualnie przeczytać. Dobrze o tym wiedzą autorzy reklam, specjaliści public relations i redaktorzy popularnych pism. Wszyscy chcą wywrzeć wpływ na odbiorców, choć kierują się różnymi celami i używają różnych sposobów.

W drugiej części książki znajdujemy rzeczowe spojrzenie na prawo do osobistego wizerunku. Teksty dotyczą zarówno prawa polskiego, jak i niemieckiego oraz rosyjskiego. Daje to możliwość porównań i ma bardzo praktyczne znaczenie: zarówno dla osób prywatnych, którym może się zdarzyć, że zostaną zaskoczone publicznym eksponowaniem swojego wizerunku w niekoniecznie korzystnym kontekście, jak i dla redaktorów i wydawców, którzy powinni liczyć się z koniecznością tłumaczenia się przed sądem ze swoich decyzji.

Dopełnienie omówionej tu tematyki znajdziemy w tomie Komunikacja wizualna w prasie i w mediach elektronicznych, również pod redakcją naukową Kazimierza Wolego-Zmorzyńskiego, Jerzego Snopka i Krzysztofa Gronia. Poruszono w nim kwestie wykorzystania obrazu w prasie oraz w mediach elektronicznych. Poszczególne artykuły pokazują, że obraz w dziennikarstwie jest przede wszystkim informacją wizualną i pojmowany jest w kategoriach rzeczywistości, odmiennie niż w reklamie i public relations.

W serii Akademickie Warsztaty Dziennikarskie ukazują się podręczniki akademickie, książki o charakterze monograficznym i warsztatowym, a także tłumaczenia ważnych zagranicznych publikacji z dziedziny mediów.

 

Realizacja zamówienia


Przelew = wylicytowana kwota + koszt przesyłki.
Przy zakupie 2 lub więcej pozycji prosimy o kontakt celem ustalenia kosztów przesyłki
W tytule przelewu prosimy wpisać nr aukcji oraz login.
Transakcję realizujemy w ciągu 2-3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub od dnia poinformowania nas o odbiorze osobistym.

Bezpieczeństwo

Książki wysyłamy w trwałej, ochronnej kopercie lub w kartonowym pudełku.
Forma przesyłki to list polecony lub paczka pocztowa.
Książki możemy wysłać dodatkowo zabezpieczone za dopłatą 2 zł
Faktura vat wystawiana jest na życzenie klienta.
W razie jakichkolwiek problemów, mogą Państwo liczyć na pomoc naszego zespołu.
W przypadku zaginięcia przesyłki prosimy o kontakt.

[DANE_EU][KOD][/KOD][EAN][/EAN][WYS]0[/WYS][TYP]0[/TYP][SKL_ID]0[/SKL_ID][SKL_TXT][/SKL_TXT][WZN]2[/WZN][/DANE_EU]