Dlaczego u nas?
- bo jesteśmy legalnie działającą firma (dostaniesz paragon lub FV);
- bo możesz do nas przyjść i obejrzeć towar przed zakupem;
- bo dbamy o książki (wysyłamy tylko w kartonie lub bąbelkach:);
- bo choć nie jesteśmy na Allegro najszybsi, to na pewno jesteśmy rzetelni i godni zaufania;
- bo chcemy budować firmę w oparciu o jakość usług - nie ilość sprzedanych książek, dlatego kupując u nas możesz spać spokojnie: nie grozi Ci utrata pieniędzy!
|
Książka jest zbiorem jedenastu oryginalnych artykułów napisanych przez autorów zarówno wywodzących się ze środowisk akademickich, jak i praktyków w dziedzinie komunikacji wizualnej. Łączy ich potrzeba głębszego zastanowienia się nad istotą różnych form komunikacji wizualnej, pochodzeniem tych form, ich przejawami i semantyką.
Omówiono tu zagadnienia, które albo są najczęściej kojarzone z komunikacją wizualną, jak malarstwo, fotografia, teatr, film, reklama czy architektura, albo wyznaczają jej granice, jak neuropoznawcze mechanizmy odbioru przekazów wizualnych czy też komunikacja wizualna kreowana przez osoby głuchoniewidome. Polecam tę książkę studentom i wykładowcom w dziedzinach nauk społecznych, humanistycznych i sztuk plastycznych, a także praktykom w dziedzinie komunikacji wizualnej. Adresując ją zwłaszcza do tych ostatnich, pragnę przywołać słowa Kurta Lewina, że nie ma nic bardziej praktycznego niż dobra teoria. Nie można bowiem świadomie budować komunikatów wizualnych, które miałyby przekazać założone treści, bez znajomości mechanizmów, jakie leżą u podłoża ich kreacji i odbioru. ze WstępuAutorzy | Paweł Fortuna | Wydawca | Scholar | Oprawa | Miękka | Wymiary | 16.5x23.5cm | Ilosć stron | 316 | Rok wydania | 2012 | Wydanie | 1 | ISBN | [zasłonięte]978-8383-606-8 | EAN | 978[zasłonięte][zasłonięte]38360 | Ciężar | 0.59 |
|
WARTO TEŻ WIEDZIEĆ:
Zachęcamy do bezpiecznych zakupów! Kupując kilka przedmiotów za przesyłkę listem poleconym i poleconym priorytetowym płacisz tylko raz (jeżeli aukcje posiadają różne koszty wysyłki obowiązującym kosztem jest ten najwyższy)
Do listów ekonomicznych i priorytetowych doliczona zostanie oplata w wysokości 1zl za każdą kolejna sztukę.
- stawiamy na zaufanie i za pobraniem wysyłamy bez ograniczeń do wszystkich. Prosimy jednak pamiętać, iż nie oznacza to, ze nieodebranie przesyłki pobraniowej pozostawiamy bez interwencji. W takich przypadkach stosujemy zapisy prawa polskiego gwarantujące nam możliwość egzekwowania poniesionych kosztów.
- po zakupie prosimy o wypełnienie Formularza Dostawy - tylko w ten sposób mamy natychmiastowa wiedze o wybranej przez Ciebie opcji dostawy i płatności
- odbiór osobisty jest możliwy w siedzibie firmy TYLKO po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru
- o braku towaru informujemy natychmiast po jego stwierdzeniu
- z powodu ilości wystawianego towaru nie posiadamy go w całości w siedzibie firmy (chyba, ze opis przedmiotu stanowi inaczej), dlatego nie ma możliwości odbioru towaru w dniu zakupu lub jego natychmiastowej wysyłki