Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Komunikacja wizualna - Fortuna, Francuz

03-02-2014, 8:58
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 38 zł     
Użytkownik PIM_pl
numer aukcji: 3855010794
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 8   
Koniec: 03-02-2014 08:40:44

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24

tel.  501 [zasłonięte] 370

Księgarnia stacjonarna:
519 [zasłonięte] 288

504 [zasłonięte] 187

p[zasłonięte]@tlen.pl

 
 

Można łączyć zamówienie z zakupami dokonanymi na koncie: piotr26047 

Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy

ul. Jana Pawła II 24

pon-pt 10-19; sob 10-16.

tel. 519 [zasłonięte] 288

Przy odbiorze osobistym proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.

 
 

Wpłata na konto

Pobranie:  w przypadku przesyłki pobraniowej prosimy o mailową dyspozycję do wysyłki za pobraniem. 

 
 

Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.

Priorytet - dopłata 1,50 zł

 
 

Komunikacja wizualna
Fortuna Paweł, Francuz Piotr, Grygiel Elżbieta

 Wydawnictwo: Scholar
 ISBN: [zasłonięte]978-8383-606-8
 Liczba stron: 316
 Oprawa: Miękka
 Wydanie: 1, 2012 r.

Opis:
 Książka jest zbiorem jedenastu oryginalnych artykułów napisanych przez
autorów zarówno wywodzących się ze środowisk akademickich, jak i praktyków
w dziedzinie komunikacji wizualnej. Łączy ich potrzeba głębszego zastanowienia się nad istotą różnych form komunikacji wizualnej, pochodzeniem tych form, ich przejawami i semantyką.

Omówiono tu zagadnienia, które albo są najczęściej kojarzone z komunikacją wizualną, jak malarstwo, fotografia, teatr, film, reklama czy architektura, albo wyznaczają jej granice, jak neuropoznawcze mechanizmy odbioru przekazów wizualnych czy też komunikacja wizualna kreowana przez osoby głuchoniewidome.
Polecam tę książkę studentom i wykładowcom w dziedzinach nauk społecznych, humanistycznych i sztuk plastycznych, a także praktykom w dziedzinie komunikacji wizualnej. Adresując ją zwłaszcza do tych ostatnich, pragnę przywołać słowa Kurta Lewina, że nie ma nic bardziej praktycznego niż dobra teoria. Nie można bowiem świadomie budować komunikatów wizualnych, które miałyby przekazać założone treści, bez znajomości mechanizmów, jakie leżą u podłoża ich kreacji i odbioru.

 

okładka