Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Komunikacja wewnętrzna krok po kroku NOWA BONUS _a

11-03-2012, 13:18
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 103.90 zł     
Użytkownik bonuscomp1
numer aukcji: 2112738796
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 7   
Koniec: 11-03-2012 13:27:01

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Ksiegarnia Bonusmedia
Informacje o firmie
Bonusmedia

[zasłonięte]@bonusmedia.pl

Konto bankowe:
PKO BP
77 1020 [zasłonięte] 397400
5802 [zasłonięte] 012750



INFORMACJE O WYSYŁCE
TEL. (24)[zasłonięte]275 48
W GODZ. 9.00 - 17.00

Odbiór osobisty zamówień, po wcześniejszym
uzgodnieniu telefonicznym!!!
w godz: 9.00 - 20.00
tel. 0 509 [zasłonięte] 698


Bonusmedia
ul. Nadwiślańska 5B/U2
wejście Bartnicza róg Ogińskiego

03-368 Warszawa

Opis przedmiotu


Oprawa: Miękka
Format: 16.5x24.0cm
Ilość stron: 396
Rok wydania: 2011
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1147-2
EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]64114
Indeks: 530[zasłonięte]01549KS



   Bili Ouirke pokazuje, w jaki sposób firmy mogą posłużyć się komunikacją wewnętrzną, żeby osiągnąć przewagę konkurencyjną, poprawić jakość usług czy obsługę klienta, wprowadzić innowacje oraz efektywniej zarządzać zmianami. Przedstawia też przyczyny i skutki wyboru różnych modeli komunikacji wewnętrznej. Wyjaśnia, dlaczego biznes potrzebuje lepszej komunikacji i w jaki sposób organizacje powinny zarządzać komunikacją dla uzyskania najlepszych rezultatów. Książka zawiera wiele praktycznych porad i przykładów.

Komunikacja wewnętrzna krok po kroku powstała na podstawie rozległego międzynarodowego doświadczenia jednego z najbardziej uznanych autorytetów w dziedzinie komunikacji wewnętrznej. Jest to wydanie poprawione, obejmujące problematykę wpływu, jaki wywierają na proces komunikacyjny nowe technologie, regulacje prawne, globalizacja i zmieniające się relacje między pracownikami a pracodawcami.

"Bili Ouirke jest jednym z filozofów dobrej komunikacji organizacyjnej. Godne pozazdroszczenia doświadczenie pozwoliło mu napisać książkę ważną nie tylko dla specjalistów w zakresie komunikacji wewnętrznej, lecz także dla starszych menedżerów, którzy muszą zrozumieć, że komunikacja "nie zrobi się" sama. Trzeba nią kierować i się o nią troszczyć, Właśnie o tym opowiada ta godna polecenia pozycja".
Roger D'Aprin, wiceprezes ROI Communication oraz autor The Credible Company

Polecamy:

Pamiętniki Wampirów Komplet 2011 W-wa Bonusmedia

Justin Bieber Komplet 2 Książki

Ostatni Lot 2 Książki

Dukaj Komplet Książek

Dukan Komplet Książek