|
|
e-księgarnia antykwariat PARALALA
tel.+48 [zasłonięte]692520(56)[zasłonięte]64840
[zasłonięte]@poczta.onet.plksię[zasłonięte]@paralala.pl
|
|
| KATEGORIE - kliknij i wybierz:
|
|
| 47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439

57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 609236
tytułem: nick i nr aukcji
|
|
| 
 ________P O C Z T A _______ I. PRZEDPŁATA NA KONTO:
*1 książka - priorytet 10,00 zł *2 książki - priorytet 11zł *3 i więcej - priorytet GRATIS !
II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):
* 1 książka - priorytet - 15,50 zł * 2 książki - ekonomiczna - 14,00 zł - priorytet - 17,00 zł *3 książki i więcej - ekonomiczna - 16,00 zł - priorytet - 19,00 zł ____K U R I E R (DPD)____ I. PRZEDPŁATA NA KONTO: *1 - 3 książek - 18 zł *3 - 10 książek - 22 zł *
II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze): * 1- 3 książek 24,00 zł * 3- 10 książek 28,00 zł *  _____PACZKOMATY 24h/7____ I. PRZEDPŁATA NA KONTO: *1 - 3 książek - 6,99 zł II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze): *1 - 3 książek - 11,99 zł |
|
|
|
|
|
| Magdalena Miotk-Mrozowska
Komunikacja interpersonalna w Internecie
Rok Wydania-2009 r Format B-5 stron 240 Monografia podsumowuje badania autorki ukierunkowane na zgłębianie specyfiki psychologicznego funkcjonowania człowieka w środowisku internetowym. Wskazuje także na istnienie określonych strategii porozumiewania się, którymi ludzie posługują się w wirtualnym środowisku. Książka kierowana jest zarówno do specjalistów z zakresu teorii komunikacji, jak i do praktyków posługujących się Internetem jako narzędziem komunikacyjnym w pracy zawodowej i w życiu codziennym.
Spis treści
Wstęp.......................................................9
1. Psychologiczna analiza komunikacji interpersonalnej za pośrednictwem Internetu................................10
1.1. Przegląd psychologicznych koncepcji komunikacji międzyludzkiej.... 10 1.2. Proces porozumiewania się za pośrednictwem Internetu.......................23 1.3. Podsumowanie..............................41
2. Proces percepcji społecznej a porozumiewanie się w Internecie ...42
2.1. Klasyczne ujęcia percepcji społecznej oraz jej podmiotowe i sytuacyjne wyznaczniki..........................42 2.2. Percepcja społeczna w procesie komunikacji internetowej....................50 2.3. Oznaczoność partnera komunikacji internetowej.......................................54 2.4. Podsumowanie.............................................64
3. Psychospołeczne uwarunkowania procesu komunikacji internetowej ....................................66 3.1. Wizerunek partnera a przebieg procesu porozumiewania się za pośrednictwem Internetu.................................................66 3.2. Wybrane podmiotowe i sytuacyjne uwarunkowania procesu komunikacji internetowej..................................................75 3.3. Teoretyczny model przebiegu procesu komunikacji internetowej. Problemy badawcze.........................................91
4. Podmiotowe uwarunkowania percepcji społecznej w Internecie - wyniki badań eksperymentalnych...........................................106
4.1. Przebieg eksperymentu 1............................................106 4.2. Typ umysłu a oznaczoność partnera komunikacji internetowej........108 4.3. Potrzeba afiliacji a oznaczoność partnera w komunikacji internetowej...................................................114 4.4. Przebieg procesu percepcji społecznej w Internecie - dyskusja wyników.............................................119
5. Przebieg procesu komunikacji internetowej - wyniki badań eksperymentalnych.............................................124 5.1. Przebieg eksperymentu 2...........................124 5.2. Podmiotowe uwarunkowania komunikacji internetowej.....................125 5.3. Komunikacja internetowa w różnych warunkach sytuacyjnych........134 5.4. Przebieg procesu komunikacji internetowej - dyskusja wyników.... 145 6. Percepcja społeczna a przebieg procesu komunikacji inter- netowej - wyniki badań eksperymentalnych.....................148 6.1. Przebieg eksperymentu 3......................148 6.2. Dookreślenie wizerunku partnera komunikacji internetowej a preferencje w zakresie strategii zachowań komunikacyjnych w Internecie...............................................150 6.3. Spójność wizerunku partnera komunikacji internetowej a preferencje w zakresie strategii zachowań komunikacyjnych w Internecie..............................154 6.4. Polaryzacja emocjonalna wizerunku partnera komunikacji inter-netowej a preferencje w zakresie strategii zachowań komunikacyjnych w Internecie...................................................157 6.5. Oryginalność wizerunku partnera komunikacji internetowej a preferencje w zakresie strategii zachowań komunikacyjnych w Internecie........................................161 6.6. Oznaczoność partnera komunikacji internetowej a preferencje w zakresie strategii zachowań komunikacyjnych w Internecie..........164 6.7. Wizerunek partnera a przebieg porozumiewania się w Internecie - dyskusja wyników..........................168
7. Podsumowanie......................................172
Bibliografia...............................................181 Spis rycin...................................................198 Spis tabel.........................................................200 Spis wykresów..................................204 Załączniki............................................206 | |