Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KOMUNIKACJA W INTERNECIE Psychologia Internetu

26-06-2012, 21:53
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 32.99 zł     
Użytkownik pinacoteka
numer aukcji: 2403478860
Miejscowość Toruń
Wyświetleń: 7   
Koniec: 16-06-2012 22:03:02

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha





e-księgarnia antykwariat
PARALALA

tel.+48 [zasłonięte]692520
(56)[zasłonięte]64840
[zasłonięte]@poczta.onet.pl
księ[zasłonięte]@paralala.pl







KATEGORIE - kliknij i wybierz:







47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439


57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 609236

tytułem: nick i nr aukcji





dostawa poczta polska
________P O C Z T A
_______


I. PRZEDPŁATA NA KONTO:

*1 książka - priorytet 10,00 zł
*2 książki - priorytet 11zł
*3 i więcej - priorytet GRATIS !

II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):

* 1 książka - priorytet - 15,50 zł
* 2 książki
- ekonomiczna - 14,00 zł
- priorytet - 17,00 zł
*3 książki i więcej
- ekonomiczna - 16,00 zł
- priorytet - 19,00 zł

dostawa kurier DPD
____K U R I E R (DPD)____

I. PRZEDPŁATA NA KONTO:

*1 - 3 książek - 18 zł
*3 - 10 książek - 22 zł
*

II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):

* 1- 3 książek 24,00 zł
* 3- 10 książek 28,00 zł *

_____PACZKOMATY 24h/7____

I. PRZEDPŁATA NA KONTO:

*1 - 3 książek - 6,99 zł

II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):

*1 - 3 książek - 11,99 zł






Magdalena Miotk-Mrozowska

Komunikacja interpersonalna w Internecie

Rok Wydania-2009 r
Format B-5
stron 240


Monografia podsumowuje badania autorki ukierunkowane na zgłębianie specyfiki psychologicznego funkcjonowania człowieka w środowisku internetowym. Wskazuje także na istnienie określonych strategii porozumiewania się, którymi ludzie posługują się w wirtualnym środowisku. Książka kierowana jest zarówno do specjalistów z zakresu teorii komunikacji, jak i do praktyków posługujących się Internetem jako narzędziem komunikacyjnym w pracy zawodowej i w życiu codziennym.

Spis treści

Wstęp.......................................................9

1. Psychologiczna analiza komunikacji interpersonalnej za pośrednictwem Internetu................................10


1.1. Przegląd psychologicznych koncepcji komunikacji międzyludzkiej.... 10
1.2. Proces porozumiewania się za pośrednictwem Internetu.......................23
1.3. Podsumowanie..............................41

2. Proces percepcji społecznej a porozumiewanie się w Internecie ...42

2.1. Klasyczne ujęcia percepcji społecznej oraz jej podmiotowe
i sytuacyjne wyznaczniki..........................42
2.2. Percepcja społeczna w procesie komunikacji internetowej....................50
2.3. Oznaczoność partnera komunikacji internetowej.......................................54
2.4. Podsumowanie.............................................64

3. Psychospołeczne uwarunkowania procesu komunikacji internetowej ....................................66
3.1. Wizerunek partnera a przebieg procesu porozumiewania się za pośrednictwem Internetu.................................................66
3.2. Wybrane podmiotowe i sytuacyjne uwarunkowania procesu komunikacji internetowej..................................................75
3.3. Teoretyczny model przebiegu procesu komunikacji internetowej. Problemy badawcze.........................................91

4. Podmiotowe uwarunkowania percepcji społecznej w Internecie
- wyniki badań eksperymentalnych...........................................106

4.1. Przebieg eksperymentu 1............................................106
4.2. Typ umysłu a oznaczoność partnera komunikacji internetowej........108
4.3. Potrzeba afiliacji a oznaczoność partnera w komunikacji internetowej...................................................114
4.4. Przebieg procesu percepcji społecznej w Internecie - dyskusja wyników.............................................119

5. Przebieg procesu komunikacji internetowej - wyniki badań

eksperymentalnych.............................................124
5.1. Przebieg eksperymentu 2...........................124
5.2. Podmiotowe uwarunkowania komunikacji internetowej.....................125
5.3. Komunikacja internetowa w różnych warunkach sytuacyjnych........134
5.4. Przebieg procesu komunikacji internetowej - dyskusja wyników.... 145
6. Percepcja społeczna a przebieg procesu komunikacji inter-
netowej - wyniki badań eksperymentalnych.....................148

6.1. Przebieg eksperymentu 3......................148
6.2. Dookreślenie wizerunku partnera komunikacji internetowej a preferencje w zakresie strategii zachowań komunikacyjnych
w Internecie...............................................150
6.3. Spójność wizerunku partnera komunikacji internetowej a preferencje w zakresie strategii zachowań komunikacyjnych
w Internecie..............................154
6.4. Polaryzacja emocjonalna wizerunku partnera komunikacji inter-netowej a preferencje w zakresie strategii zachowań komunikacyjnych w Internecie...................................................157
6.5. Oryginalność wizerunku partnera komunikacji internetowej a preferencje w zakresie strategii zachowań komunikacyjnych
w Internecie........................................161
6.6. Oznaczoność partnera komunikacji internetowej a preferencje
w zakresie strategii zachowań komunikacyjnych w Internecie..........164
6.7. Wizerunek partnera a przebieg porozumiewania się w Internecie
- dyskusja wyników..........................168

7. Podsumowanie......................................172

Bibliografia...............................................181
Spis rycin...................................................198
Spis tabel.........................................................200
Spis wykresów..................................204
Załączniki............................................206