Opis produktu
Wydawnictwo Uniwersytet Jagielloński
ISBN [zasłonięte]978-8333-387-6
Kraków 2012, wydanie 1, format 150 x 230,
objętość 402 str., oprawa miękka
Książka ta jest praktycznym,
szeroko stosowanym przewodnikiem wskazującym, co powinien mówić terapeuta w
ważnych momentach terapii, aby wspomagać proces zdrowienia i zmiany. Paul L.
Wachtel wyjaśnia, dlaczego pewne komunikaty podawane podczas terapii są
wyjątkowo skuteczne, podczas gdy inne, zasadniczo o tej samej treści, mogą się
okazać niekorzystne dla terapii. Napisana przez świetnego klinicystę i
wykładowcę książka ta wypełnia lukę istniejącą w literaturze fachowej i wielu
programach kształcenia. Jest ciekawą lekturą dla psychologów klinicznych,
psychiatrów, pracowników socjalnych, pielęgniarek psychiatrycznych oraz
doradców. Może też służyć jako podręcznik psychoterapii na poziomie studiów
magisterskich.
Paul L. Wachtel należy do tych nielicznych badaczy i
teoretyków psychoterapii, których publikacje znajdują natychmiastowe,
bezpośrednie i silne przełożenie na moją praktykę kliniczną. Od dawna korzystam
i zalecam korzystanie z tego doskonałego opracowania. Ogromnie się cieszę, że
ukazuje się drugie, poprawione wydanie, które uwzględnia najnowsze osiągnięcia
rozmaitych podejść terapeutycznych. Wachtel nie pisze zbyt ogólnie ani
abstrakcyjnie. Sprawnie porusza się między różnymi koncepcjami teoretycznymi,
wynikami badań oraz ich praktycznymi zastosowaniami, a swoje zasady ilustruje
licznymi, zapadającymi w pamięć przykładami. Szczegółowo rozważa niuanse i
subtelności wypowiedzi terapeuty kierowanych do pacjenta, sposób ich
formułowania oraz kontekst relacji, w której w trakcie terapii są podawane
interwencje. Publikacja ta jest lekturą obowiązkową dla praktykujących
psychoterapeutów wszystkich orientacji.
Dr Lewis Aron, dyrektor programu
studiów podoktoranckich z zakresu psychoterapii i psychoanalizy w New York
University
Kupując na kilku naszych aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz - jej koszt
zależny jest od wagi książek, o kalkulację kosztów prosimy pytać w mailu.
Kupujący otrzyma paragon lub fakturę.