Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KOMUNIKACJA SPOŁECZNA TENDENCJE PROBLEMY WYZWANIA

19-04-2015, 8:51
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 33 zł     
Użytkownik Ksiazki_Bielsko
numer aukcji: 5193974559
Miejscowość Bielsko-Biała
Wyświetleń: 1   
Koniec: 19-04-2015 08:53:58

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2014
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KOMUNIKACJA SPOŁECZNA - TENDENCJE PROBLEMY WYZWANIA

PRACA ZBIOROWA  

INFORMACJE:



Wydawnictwo - SGGW

Rok - 2014

Stron - 236

Oprawa - MIĘKKA

Format - B5


STAN - NOWA


 

 

ZASADY:

Dane do przelewu:



* wszelkie pytania proszę kierować PRZED podjęciem decyzji o kupnie

* NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM KUPUJĄCYM O WĄTPLIWEJ REPUTACJI ALLEGRO

* wysyłka odbywa się w ciągu MAX. 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie

* wszystkie książki wysyłamy w kopertach ochronnych (istnieje możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym umówieniu się


Więcej informacji na stronieO MNIE

REAL FOTO- wszystkie fotografie przedstawiają rzeczywisty stan książek

WYSTAWIAMY
FAKTURY VAT


Opis:

Wstęp ... 7

Komunikacja polityczna

Mikołajewski K., Komunikowanie polityczne w kontekście zmian technologicznych i społecznych współczesnego świata ... 9

Łukasik-Turecka A., Audytywna reklama wyborcza jako narzędzie komunikowania politycznego ... 31

Olędzka J., Rola efektywnej komunikacji w procesie legitymizacji przywódcy państwowego ... 41

Podobas I., Reklama polityczna jako forma komunikacji politycznej ... 52

 

Media i społeczeństwo

Swacha P. , Obchody Święta Niepodległości w 2012 roku w świetle prasy polskiej (w perspektywie framingu) ... 71

Jaska E., Telewizja – dobro ekonomiczne i rynkowe ... 89

Truszkowska J., Media a osoby z niepełnosprawnością – prawda czy fałsz? ... 102

 

Komunikacja w biznesie

Charucka O., Public relations jako narzędzie komunikacji marketingowej ... 119

Podkowińska M., Aktywne słuchanie jako czynnik determinujący skuteczną komunikację wertykalną ... 137

Małkowska J., Intranet jako narzędzie komunikacji wewnętrznej w organizacji ... 150

Zakrzewska M., Znaczenie haptyki w komunikacji biznesowej ... 163

 

Różnorodne ujęcia komunikacji społecznej

Rogalski A., Semiotyczno-pragmatyczny kontekst komunikacji ... 177

Kampka A., Funkcje języka w sferze publicznej ... 189

Herudzińska M., „Oko za oko, ząb za ząb”? – o alternatywnych sposobach rozwiązywania konfliktów (Alternative Dispute Resolution) w sytuacji rozwodu na przykładzie mediacji rodzinnych ... 210

 

Informacje o autorach ... 234





PRZED PODJĘCIEM DECYZJI PROSZĘ O ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRONĄ ,,O MNIE"


ZAPRASZAM NA INNE NASZE AUKCJE

POZDRAWIAM