Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Komunikacja społeczna a wyzwania współczesności

28-02-2012, 14:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 38 zł     
Użytkownik arik_ksiegarnia
numer aukcji: 2029714430
Miejscowość SANOK
Wyświetleń: 8   
Koniec: 30-01-2012 10:05:12

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Arik, podręczniki akademickie

e-mail: [zasłonięte]@arik.pl
tel: 510 [zasłonięte] 753


» Strona "o mnie"
» Inne moje aukcje
» Dodaj do ulubionych





Stron: 216
Format: 16,5 x 23,5 cm
Rok wydania: 2010
Oprawa: miękka, klejona



Komunikacja społeczna a wyzwania współczesności

Dorota Majka-Rostek

Książka jest zbiorem artykułów podejmujących problematykę komunikacji społecznej w różnorodnych kontekstach jej funkcjonowania. Ma ona charakter interdyscyplinarny, wśród autorów znajdują się socjologowie, psychologowie oraz specjaliści do spraw zarządzania.

Teksty dotyczą takich obszarów jak: komunikacja intrapersonalna – związana z kreowaniem znaczeń w jednostkowym umyśle i świadomości, komunikacja interpersonalna i grupowa, polegająca na bezpośrednich relacjach międzyludzkich, komunikacja internetowa – będąca konsekwencją postępu technologicznego, komunikacja organizacyjna – dotycząca przed wszystkim współczesnego rynku pracy oraz komunikacja międzykulturowa – podlegająca wpływom zarówno globalizacji, jak i pluralizacji społeczno-kulturowej. Wszystkie artykuły łączy dążenie do uchwycenia związków pomiędzy przedstawianym obszarem komunikacyjnym a specyfiką współczesności i płynącymi z niej wyzwaniami. Owe wyzwania mają różne źródła, lecz najczęściej wywodzą się z niespotykanej we wcześniejszych epokach dynamiki społeczno- kulturowej. Zmiany polityczne, ekonomiczne i kulturowe pociągają za sobą konieczność transformacji funkcjonujących w tych obszarach strategii komunikacyjnych.


Spis treści:

Wprowadzenie


I. 
Komunikacja intrapersonalna, interpersonalna i grupowa

1. 
Komunikacja nauczyciela z uczniami dla zachowania dyscypliny w klasie
Jakub Kołodziejczyk

2. Komunikacja w więzieniu jako proces zmiany społecznej
Barbara Pabjan

3. Kompartmentalizacja. O byciu i komunikowaniu w „pokawałkowanym” świecie
Ewa Banaszak, Robert Florkowski

II.
 Komunikacja internetowa

1. Komunikacja internetowa na początku XXI wieku. Kultura indywidualizmu i narcyzm w mediach społecznych
Marta Klimowicz

2. Blogi i blogosfera w systemie komunikacji politycznej
Irena Wolska-Zogata

3. Społeczne zaplecze „e-programów” dla administracji publicznej
Paweł Trojanowski

III.
 Komunikacja organizacyjna

1. Internetowe fora pracowników jako zagrożenie dla wizerunku firm
Roman Rostek

2. Employer branding jako nowa forma komunikowania organizacyjnego rozwinięta w odpowiedzi na wyzwania współczesnego rynku pracy
Monika Kantowicz-Gdańska

3. Współczesne wyzwania organizacji w obszarze public relations
Anna Adamus-Matuszyńska

IV.
 Komunikacja międzykulturowa

1. Kompetencje międzykulturowe jako wymóg współczesnej komunikacji
Dorota Majka-Rostek

2. Komunikacja wewnątrzkulturowa a procesy społecznej pluralizacji
Dorota Majka-Rostek

Noty o autorach