Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Logika, Socjologia, Filozofia Książki > Technika. Informatyka. Przemysł. Rolnictwo. > Informatyka. Cybernetyka. Komputery > Internet Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Socjologia. Społeczeństwo > Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo Książki > Wydawnictwa naukowe i popularno-naukowe > Wydawnictwa naukowe
|
|
| | |
| | W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:
Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki Tom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz Tom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek Tom 5 - Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. Stępka Tom 6 - Aparat represji wobec inteligencji w latach 1[zasłonięte]945-19, R. Habielski, D. Rafalska Tom 7 - Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. Olędzki Tom 8 - Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. Szurmiński Tom 9 - Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1[zasłonięte]945-19), P. Swacha Tom 10 – Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, T. Gackowski Tom 11 – Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-Korab
Zorganizowane społeczeństwo nie toleruje entropii. Zawsze dąży do uporządkowania, wprowadzenia ładu. Służy temu - zdobywane przez wieki - doświadczenie. Przyjmuje ono postać prawa, kultury i pozostałych norm oraz zasad funkcjonowania społeczeństw. Dążenie to jest naturalne i trwałe, mimo krótkich okresów anarchii. Siłą sprawczą owego ładu pozostają ludzie - zazwyczaj wybitne jednostki. Obecnie obserwujemy zjawisko przekazywania wszelkich informacji maszynom, które przestają być tylko biernym ich magazynem. Samodzielnie i połączone globalną siecią aktywnie wpływają na gromadzenie i modyfikację informacji, ich selektywną dystrybucję, w sposób zauważalny kształtując nowy ład informacyjny we współczesnym świecie.
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. | | Tytuł: | Komunikacja sieciowa | | Oprawa: | miękka | | Wymiary: | 17 [cm] | | Liczba stron: | 308 | | Rok wydania: | 2010 | | Miejsce: | Warszawa | |
| | | Wydawnictwo: | ASPRA-JR | | Nr katalogowy (ISBN): | 978[zasłonięte][zasłonięte]54513 978[zasłonięte][zasłonięte]54513 |
|
| | | | Waga produktu: | 480 g. | |
| |
Książka - dokument piśmienniczy myśli ludzkiej, raczej obszerny, w postaci publikacji wielostronicowej o określonej liczbie stron, o charakterze trwałym. Słowo o bardzo wielu pokrewnych znaczeniach. Dzisiejsza postać książki wywodzi się od kodeksu, czyli kartek połączonych grzbietem, które wraz z rozwojem pergaminu zastąpiły poprzednią formę dokumentu piśmienniczego, czyli zwój. Więcej informacji na: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ksi%C4%85%C5%BCka |