Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Komunikacja naprawdę skuteczna. Niezawodny sposób

11-03-2012, 21:38
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 43.90 zł     
Użytkownik wka_morzyk
numer aukcji: 2121497964
Miejscowość Wałbrzych
Wyświetleń: 11   
Koniec: 15-03-2012 16:46:17

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Język: polski
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Szablon 10


Wszelkich brakujących informacji na Naszej aukcji udzielą Państwu

KATARZYNA
tel. 603 [zasłonięte] 668
GG[zasłonięte]74500



MAŁGORZATA
tel .501 [zasłonięte] 253
GG 11[zasłonięte]210

wka_[zasłonięte]@interia.pl

godziny pracy księgarni

wtorek - czwartek 11:oo - 15:oo piątek 11:oo - 17:oo
sobota i niedziela 9:oo - 17:oo

Zasady aukcji

Wałbrzyska Księgarnia Akademicka M.K.Morzyk
ul. Wrocławska 10
58-309 Wałbrzych
31 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]095[zasłonięte] 0098 6083
(P K O Bank Polski S.A.)

Dostawa

Przesyłki wysyłane są zazwyczaj na następny dzień po zaksięgowaniu wpłaty. W sporadycznych przypadkach w ciągu 4 dni roboczych. KOSZTY PRZESYŁKI NALICZANE WEDŁUG WAGI I CENNIKA POCZTY POLSKIEJ. Do kosztów przesyłki doliczono koszt opakowania. ( Koperta bąbelkowa) Przy zakupie więcej niż 1 przedmiotu należy skontaktować się w celu uzgodnienia kosztów przesyłki lub poczekać aż My się skontaktujemy. Ceny kosztów przesyłki na aukcjach są naliczane do wysyłki 1 książki PRZY WYSYŁCE ZAGRANICZNEJ OBOWIĄZUJĄ INNE KOSZTY WYSYŁKI NIŻ PODANE NA AUKCJI.
Do każdej książki wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę Vat . UWAGA NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM .
Menu End
Komunikacja naprawdę skuteczna. Niezawodny sposób dotarcia do klientów, pracowników i znajomych
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Autor: Maciej Czekaj
Data wydania: 05/2011
Stron: 256

Oprawa: miękka
ciężar: 324 g + opakowanie
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Naturalna komunikacja, daleka od sztuczności i nieumiejętnej perswazji
Łatwe odnajdowanie się w otoczeniu społecznym
Kształtowanie relacji, w których się znajdujemy
Dopasowanie stylu komunikacyjnego do rozmówcy
Praktyczne klucze do obiecującego świata networkingu

Od chwili swych narodzin człowiek staje się częścią społeczeństwa — i to nie tylko w sensie formalnym. Jesteśmy istotami stadnymi, potrzebujemy kontaktu z przedstawicielami naszego gatunku. Możemy normalnie funkcjonować głównie dzięki pozytywnym relacjom i współpracy z innymi ludźmi.

Pewnie także Twoja babcia od małego mówiła Ci, że kto z kim przestaje, takim się staje. Miała rację. A chodziło jej o umiejętności społeczne, komunikacyjne i wzajemny wpływ, jaki ludzie wywierają na siebie. Myślała o tych umiejętnościach, które możesz teraz szlifować dzięki metodzie DSR, czyli Dynamic Social Relations (Dynamiczne Relacje Społeczne). Jest to autorski model, zapewniający naturalny sposób prowadzenia rozmowy oraz charakteryzujący się elastycznością w zmienianiu stylów komunikacyjnych i rozwojem inteligencji społecznej w oparciu o większą świadomość działania sieci społecznych.

Przekonaj się, że praktyczne zastosowanie wiedzy zawartej w tej książce przełoży się na Twoje lepsze wyniki w:
sprzedaży,
promowaniu marki, produktu lub firmy,
relacjach towarzyskich,
relacjach rodzinnych,
coachingu, doradztwie czy terapii,
wychowywaniu oraz socjalizacji.


Maciej Czekaj — nim osiągnął wiek trzydziestu lat, pracował na kontrakcie menedżerskim, był członkiem rady nadzorczej oraz założył własną firmę szkoleniową. Kolejne lata przyniosły dalsze sukcesy: dwie książki, własny model komunikacyjny i jeszcze więcej zadowolonych klientów, zarówno prywatnych, jak i biznesowych. DSR powstało jako efekt współpracy z klientami w ciągu pięciu lat. Sytuacje życiowe wymagają sprawnego reagowania i skutecznego rozwiązywania problemów komunikacyjnych. Klienci z jednej strony potrzebują szybkiego udzielenia pomocy, a z drugiej wyposażenia ich w narzędzia zapobiegające przyszłym konfliktom w relacjach. Sama nauka zaś ma przebiegać jak najbardziej naturalnie odnosić się do tego, co klienci już potrafią i czego używają. Lata eksperymentów i stosowania pozornie sprzecznych systemów komunikacji zaowocowały syntezą — spójnym i skutecznym modelem komunikacji oraz doskonałą metodą jego przekazu.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
SPIS TRESCI
Podziękowania (11)

Przedmowa (15)

Wstęp (17)

Część I. DSR - dynamiczne relacje społeczne (21)

Rozdział 1. Dynamika rozmowy (23)
Komunikacja (23)
Poziomy komunikacji (26)
Pierwsze, drugie i trzecie wrażenie (31)
Pierwsze wrażenie - Twój wygląd i Twoje zachowania (33)
Drugie wrażenie - dynamika rozmowy (37)
Wymiana historii (41)
Trzecie wrażenie - utrzymanie więzi i konsekwencja (43)
Podsumowanie rozdziału pierwszego (44)

Rozdział 2. Sieci społeczne - rozwiń inteligencję społeczną (45)
Krąg społeczny - grupa (46)
Krąg kręgów - wejście do istniejącej i zorganizowanej sieci społecznej (48)
Krąg kręgów - tworzenie zorganizowanej sieci społecznej (58)
Podsumowanie rozdziału drugiego (60)

Rozdział 3. Rodzaje relacji (63)
Jak zbudować pożądaną relację niezależnie od kontekstu? (66)
Cele a grupy tematów (67)
Podsumowanie rozdziału trzeciego (68)

Podsumowanie części I (71)

Część II. Style komunikacyjne (73)

Rozdział 4. Elastyczna zmiana stylu komunikacji (75)
Główne parametry (77)
Preferencje pracy półkul mózgowych - styl pytaniowy a styl metaforyczny (81)
Preferencje energii relacji - styl prowokatywny a styl zjednujący (84)
Elastyczność w przechodzeniu między stylami w czasie rozmowy (87)
Podsumowanie rozdziału czwartego (91)

Rozdział 5. Styl zjednujący (93)
Hipotezy stylu zjednującego (93)
Cele komunikacji zjednującej (94)
Założenia stylu zjednującego (94)
Spostrzeżenia (95)
Metody (97)
Kilka myśli podsumowujących metody stylu zjednującego (112)

Rozdział 6. Styl prowokatywny (115)
Dwie najważniejsze hipotezy stylu prowokatywnego (117)
Cele terapii prowokatywnej (122)
Dziesięć założeń stylu prowokatywnego (125)
Humor (131)
Wybrane metody prowokatywne (131)
Kilka powodów, dla których ludzie lubią, kiedy stosujesz wobec nich dobrą prowokację (135)
Parę słów podsumowania (136)

Rozdział 7. Styl metaforyczny (141)
Historia zamiast wstępu (141)
Co to jest metafora? (142)
Zastosowania metafor (145)
Użyteczność metafory (150)
Cel stylu metaforycznego (154)
Tworzenie metafory w kilku prostych krokach (156)

Rozdział 8. Styl pytaniowy (163)
Sztuka zadawania pytań (163)
Rodzaje pytań (164)
Pytania o fakty (167)
Pytania osobiste (167)
Pytania oddziałujące i myślenie pytaniami (171)

Podsumowanie części II (181)

Część III. Trochę inne zastosowania stylów komunikacyjnych (185)

Rozdział 9. Zarządzanie konfrontacją (187)
Konfrontacja a zarządzanie konfliktem (187)
Etapy konfrontacji (188)

Rozdział 10. Więź a ekscytująca więź (197)

Rozdział 11. Mity - jeszcze mocniej oddziałujące na nas metafory (203)

Rozdział 12. Wywiad (213)
Krok 1. Burza mózgów (214)
Krok 2. Grupowanie pytań (215)
Krok 3. Strategia wywiadu (216)
Krok 4. Spotkania i zadawanie pytań (216)

Podsumowanie części III (223)

Dodatki (225)

Dodatek A. Moja przygoda z komunikacją (227)

Dodatek B. Rytuały, gry i zabawy - praktyczne korzyści i okazje do ćwiczenia (233)
Łańcuchy (235)
Herald (237)
Szeherezada (239)
Bratnia dusza (241)
Trening improwizacji (242)
Burza mózgów z pytaniami (244)

Dodatek C. Materiały źródłowe (247)
Książki, które szczególnie polecam (247)
Pozostałe materiały, które stanowiły dla mnie inspirację (248)
Strony internetowe, na które możesz zajrzeć (251)

Dodatek D. Formularz osobowy stosowany przez wywiad wojskowy Armii Stanów Zjednoczonych (253)