Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Komunikacja naprawdę skuteczna [nowa]

02-06-2012, 17:23
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 39.40 zł     
Użytkownik BookMaster_pl
numer aukcji: 2283252678
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 16   
Koniec: 17-05-2012 02:59:55

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Komunikacja naprawdę skuteczna. Niezawodny sposób dotarcia do klientów, pracowników i znajomych - Maciej Czekaj



Dane firmy:

Księgarnia internetowa
BookMaster_pl

al.Solidarności 117 lok. 406
00-140 Warszawa

Odbiór osobisty:

Każdą zakupioną książkę
możesz odebrać osobiście, oszczędzając na kosztach przesyłki.
Szczegóły uzgadniamy emailowo zaraz po wygraniu aukcji.


BookMaster_pl na aukcjach Allegro oferuje Państwu nowości wydawnicze,
bestsellery oraz inne ciekawe tytuły w atrakcyjnych cenach.
Wszystkie prezentowane książki są nowe.
Przed zakupem zapoznaj się ze stroną "o mnie".
Zapraszamy do licytacji.

Przedmiotem licytacji jest:

Komunikacja naprawdę skuteczna. Niezawodny sposób dotarcia do klientów, pracowników i znajomych

Maciej Czekaj

Dane o książce:
  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-2924-4
  • liczba stron: 256
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: OnePress
  • seria: power
  • wymiary: 140 x 208 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-05
  • Stan książki: NOWA, NIEUŻYWANA

    Komunikacja naprawdę skuteczna. Niezawodny sposób dotarcia do klientów, pracowników i znajomych opis książki:
    • Naturalna komunikacja, daleka od sztuczności i nieumiejętnej perswazji
    • Łatwe odnajdowanie się w otoczeniu społecznym
    • Kształtowanie relacji, w których się znajdujemy
    • Dopasowanie stylu komunikacyjnego do rozmówcy
    • Praktyczne klucze do obiecującego świata networkingu

    Od chwili swych narodzin człowiek staje się częścią społeczeństwa - i to nie tylko w sensie formalnym. Jesteśmy istotami stadnymi, potrzebujemy kontaktu z przedstawicielami naszego gatunku. Możemy normalnie funkcjonować głównie dzięki pozytywnym relacjom i współpracy z innymi ludźmi.

    Pewnie także Twoja babcia od małego mówiła Ci, że kto z kim przestaje, takim się staje. Miała rację. A chodziło jej o umiejętności społeczne, komunikacyjne i wzajemny wpływ, jaki ludzie wywierają na siebie. Myślała o tych umiejętnościach, które możesz teraz szlifować dzięki metodzie DSR, czyli Dynamic Social Relations (Dynamiczne Relacje Społeczne). Jest to autorski model, zapewniający naturalny sposób prowadzenia rozmowy oraz charakteryzujący się elastycznością w zmienianiu stylów komunikacyjnych i rozwojem inteligencji społecznej w oparciu o większą świadomość działania sieci społecznych.

    Przekonaj się, że praktyczne zastosowanie wiedzy zawartej w tej książce przełoży się na Twoje lepsze wyniki w:
    • sprzedaży,
    • promowaniu marki, produktu lub firmy,
    • relacjach towarzyskich,
    • relacjach rodzinnych,
    • coachingu, doradztwie czy terapii,
    • wychowywaniu oraz socjalizacji.


    Maciej Czekaj - nim osiągnął wiek trzydziestu lat, pracował na kontrakcie menedżerskim, był członkiem rady nadzorczej oraz założył własną firmę szkoleniową. Kolejne lata przyniosły dalsze sukcesy: dwie książki, własny model komunikacyjny i jeszcze więcej zadowolonych klientów, zarówno prywatnych, jak i biznesowych. DSR powstało jako efekt współpracy z klientami w ciągu pięciu lat. Sytuacje życiowe wymagają sprawnego reagowania i skutecznego rozwiązywania problemów komunikacyjnych. Klienci z jednej strony potrzebują szybkiego udzielenia pomocy, a z drugiej wyposażenia ich w narzędzia zapobiegające przyszłym konfliktom w relacjach. Sama nauka zaś ma przebiegać jak najbardziej naturalnie odnosić się do tego, co klienci już potrafią i czego używają. Lata eksperymentów i stosowania pozornie sprzecznych systemów komunikacji zaowocowały syntezą - spójnym i skutecznym modelem komunikacji oraz doskonałą metodą jego przekazu.
    Książka napisana niezwykle potocznym i luźnym językiem. Maciek nie tylko zadbał o fenomenalny przekaz merytoryczny, a także daje nam proste wyjaśnienia rzeczy, które wydają się trudne. Jestem pod wrażeniem i dziękuję za wiele nowości - nie miałem pojęcia, że istnieją!
    Mariusz Szuba, mówca motywacyjny i trener NLP
    W jaki sposób zrobić korzystne pierwsze wrażenie? O czym i jak rozmawiać z dopiero co poznaną osobą? Jak przekształcić przygodną znajomość w głęboką więź emocjonalną? Jak odnaleźć się w grupie ludzi i sprawić, by wszyscy cię lubili oraz cenili? Książka Maćka nie tylko udziela odpowiedzi na te pytania, ale daje gotowe rozwiązania, które można od razu stosować wszędzie tam, gdzie kontaktujesz się z innymi ludźmi. Korzystając z odkryć NLP, prowokatywnych stylów komunikacji, metaforycznych metod porozumiewania, behawioralnych sposobów modyfikacji zachowań, a nawet zasad pracy agentów wywiadu, Maciej stworzył całościowy model skutecznej komunikacji. Całościowy - czyli opisujący wszystko, zaczynając od pierwszego uśmiechu, a kończąc na czterech stylach komunikacji, a także obejmujący zarówno drobne szczegóły techniczne, jak i ogólne strategie komunikacyjne. I, co dla mnie najważniejsze, od razu dający się zastosować w praktyce. Niezależnie od tego, czy jesteś pewnym siebie ekstrawertykiem, czy zupełnie nie radzisz sobie w kontaktach społecznych, książka Maćka otworzy przed Tobą nowe możliwości. Przede mną otworzyła.
    Lech Dębski, lekarz medycyny i trener NLP




    Zapraszamy

    • 1. Każdą przesyłkę wysyłamy w specjalnym tekturowym opakowaniu (albo kopercie bąbelkowej) chroniącym książki w trakcie transportu.
    • 2. Przesyłkę wysyłamy listem poleconym, priorytetowym lub kurierem.
    • 3. Do każdego zamówienia wystawiamy imienną fakturę Vat.
    • 4. Sprawdź nasze komentarze
    Podziękowania (11)
    Przedmowa (15)
    Wstęp (17)
    Część I. DSR - dynamiczne relacje społeczne (21)
    Rozdział 1. Dynamika rozmowy (23)
    • Komunikacja (23)
    • Poziomy komunikacji (26)
    • Pierwsze, drugie i trzecie wrażenie (31)
    • Pierwsze wrażenie - Twój wygląd i Twoje zachowania (33)
    • Drugie wrażenie - dynamika rozmowy (37)
    • Wymiana historii (41)
    • Trzecie wrażenie - utrzymanie więzi i konsekwencja (43)
    • Podsumowanie rozdziału pierwszego (44)

    Rozdział 2. Sieci społeczne - rozwiń inteligencję społeczną (45)
    • Krąg społeczny - grupa (46)
    • Krąg kręgów - wejście do istniejącej i zorganizowanej sieci społecznej (48)
    • Krąg kręgów - tworzenie zorganizowanej sieci społecznej (58)
    • Podsumowanie rozdziału drugiego (60)

    Rozdział 3. Rodzaje relacji (63)
    • Jak zbudować pożądaną relację niezależnie od kontekstu? (66)
    • Cele a grupy tematów (67)
    • Podsumowanie rozdziału trzeciego (68)

    Podsumowanie części I (71)
    Część II. Style komunikacyjne (73)
    Rozdział 4. Elastyczna zmiana stylu komunikacji (75)
    • Główne parametry (77)
    • Preferencje pracy półkul mózgowych - styl pytaniowy a styl metaforyczny (81)
    • Preferencje energii relacji - styl prowokatywny a styl zjednujący (84)
    • Elastyczność w przechodzeniu między stylami w czasie rozmowy (87)
    • Podsumowanie rozdziału czwartego (91)

    Rozdział 5. Styl zjednujący (93)
    • Hipotezy stylu zjednującego (93)
    • Cele komunikacji zjednującej (94)
    • Założenia stylu zjednującego (94)
    • Spostrzeżenia (95)
    • Metody (97)
    • Kilka myśli podsumowujących metody stylu zjednującego (112)

    Rozdział 6. Styl prowokatywny (115)
    • Dwie najważniejsze hipotezy stylu prowokatywnego (117)
    • Cele terapii prowokatywnej (122)
    • Dziesięć założeń stylu prowokatywnego (125)
    • Humor (131)
    • Wybrane metody prowokatywne (131)
    • Kilka powodów, dla których ludzie lubią, kiedy stosujesz wobec nich dobrą prowokację (135)
    • Parę słów podsumowania (136)

    Rozdział 7. Styl metaforyczny (141)
    • Historia zamiast wstępu (141)
    • Co to jest metafora? (142)
    • Zastosowania metafor (145)
    • Użyteczność metafory (150)
    • Cel stylu metaforycznego (154)
    • Tworzenie metafory w kilku prostych krokach (156)

    Rozdział 8. Styl pytaniowy (163)
    • Sztuka zadawania pytań (163)
    • Rodzaje pytań (164)
    • Pytania o fakty (167)
    • Pytania osobiste (167)
    • Pytania oddziałujące i myślenie pytaniami (171)

    Podsumowanie części II (181)
    Część III. Trochę inne zastosowania stylów komunikacyjnych (185)
    Rozdział 9. Zarządzanie konfrontacją (187)
    • Konfrontacja a zarządzanie konfliktem (187)
    • Etapy konfrontacji (188)

    Rozdział 10. Więź a ekscytująca więź (197)
    Rozdział 11. Mity - jeszcze mocniej oddziałujące na nas metafory (203)
    Rozdział 12. Wywiad (213)
    • Krok 1. Burza mózgów (214)
    • Krok 2. Grupowanie pytań (215)
    • Krok 3. Strategia wywiadu (216)
    • Krok 4. Spotkania i zadawanie pytań (216)

    Podsumowanie części III (223)
    Dodatki (225)
    Dodatek A. Moja przygoda z komunikacją (227)
    Dodatek B. Rytuały, gry i zabawy - praktyczne korzyści i okazje do ćwiczenia (233)
    • Łańcuchy (235)
    • Herald (237)
    • Szeherezada (239)
    • Bratnia dusza (241)
    • Trening improwizacji (242)
    • Burza mózgów z pytaniami (244)

    Dodatek C. Materiały źródłowe (247)
    • Książki, które szczególnie polecam (247)
    • Pozostałe materiały, które stanowiły dla mnie inspirację (248)
    • Strony internetowe, na które możesz zajrzeć (251)

    Dodatek D. Formularz osobowy stosowany przez wywiad wojskowy Armii Stanów Zjednoczonych (253)