Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KOMUNIKACJA MIEJSKA W MIASTACH ZABYTKOWYCH cz. 1

07-07-2014, 21:56
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 33.99 zł     
Użytkownik Oxiplegatz
numer aukcji: 4374359794
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 11   
Koniec: 07-07-2014 21:11:15

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Dostawa i płatność

 

Płatność z góry
  • Przelew bankowy
  • List polecony ekonomiczny      5,90 zł

     

     

  • List polecony priorytetowy        7,20 zł

     

     

 
            komunikacja miejska miast zabytk cz1 00

komunikacja miejska miast zabytk cz1 01

komunikacja miejska miast zabytk cz1 02

komunikacja miejska miast zabytk cz1 03

komunikacja miejska miast zabytk cz1 04

komunikacja miejska miast zabytk cz1 05


screen capture tool

   
 
      Oprawa:  
miękka
     Format: 
17x24
                cm               
          Ilość stron: 
130
   str. 
    Nakład: 
500 !
egz.
 Stan: 

-bdb przytarcia i zagięcia okładki
             
             Tytuł - autor - wydawnictwo 

MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACYJNE
W KRAKOWIE STOWARZYSZENIE INŻYNIERÓW
I TECHNIKÓW KOMUNIKACJI INSTYTUT KSZTAŁTOWANIA ŚRODOWISKA
Pod patronatem:
MIĘDZYNARODOWEJ   UNII   TRANSPORTU   PUBLICZNEGO
UITP
Międzynarodowe Sympozjum pt.:
KOMUNIKACJA MIEJSKA W MIASTACH ZABYTKOWYCH
Materiały
Część I
Do użytku wewnętrznego
KRAKÓW 1975


     Spis treści: 

SPIS REFERATÓW
KRYSTIAN SEIBERT - Historia i rozwój komunikacji Krakowa .                           9
1. Znaczenie   komunikacji  w  kształtowaniu   miast.......         9
2. Ewolucja i historia rozwoju układu komunikacyjnego Krakowa .                   10
3. Program  i  kierunki  przestrzennego  rozwoju  Krakowa.....        12
4. Ocena i analiza stanu istniejącego...........        13
5. Założenia   generalne  rozwoju   systemu  komunikacji  KZM   .                         15
6. Warianty  planu  kierunkowego   KZM..........        18
7. Problemy komunikacyjnego  centrum  miasta........       23
8. Najpilniejsze problemy realizacyjne systemu komunikacyjnego centrum
miasta        ..................       30
9. Zakończenie.................       34
10. Aneks — zestawienie najważniejszych opracowań związanych z komunikacją     Krakowa...............       35
MICHAŁ WITWICKI —^ Miasta zabytkowe w nowoczesnej cywilizacji i technice....................       37
ERVIN   NAGY   —   Polityka   komunikacyjna   w   Budapeszcie   ze   szczególnym
uwzględnieniem   rozwoju   komunikacji   historycznego   ośrodka   miejskiego       45
1.     Budapeszt  i nasze  dziedzictwo w  dziedzinie  komunikacji  .                          45
2.     Powstanie  obecnej  polityki  komunikacyjnej........        47
3.     Zintegrowana polityka komunikacyjna  Budapesztu  .                                      49
4.     Nowe dążenia w rozwoju komunikacji historycznego  centrum miasta        52
4.1. Poszukiwanie drogi rozwiązania problemu komunikacji w city .                    52
4.2. Odciążenie  śródmieścia  .                                .........        52
4.3. Nowe   propozycje   w   komunikacji   śródmieścia   .                                            54
4.4. Komunikacja  zbiorowa......                                                        54
4.5. Ruch     uliczny.............                         55
4.6. Ruch   pieszy.............                               56
DUŚAN   HABARDA   —   Historia   rozwoju   miejskiej   komunikacji   zbiorowej w Czechosłowackiej Republice Socjalistycznej a szczególnie w Słowackiej
Republice   Socjalistycznej..............       58
1.        Wstęp.......             .      .      .      ,      .      .      .      .      .      .       58
2.       Rozwój miejskiej komunikacji masowej w miastach na terenie Czechosłowacji do czasu powstania Republiki Czechosłowackiej  .                   58 3.        Miejska komunikacja masowa w Republice Czechosłowackiej od roku
1918  do roku  1939...............       60
4.       Lata II wojny światowej — okres stagnacji w komunikacji miejskiej        63 5.       Usuwanie   zniszczeń   i   rozwój   miejskiej   komunikacji   masowej   po
wyzwoleniu         .                          ............       63
6.        Rozwój miejskiej komunikacji masowej clo 1975 roku.....        64
6.1.     Rozwój   komunikacji   tramwajowej..........        65
6.1.1. Eksploatacja nowych 4-osiowych wagonów tramwajowych oraz możliwości ich zastosowania w Bratysławie i Koszycach.....        66
6.2.     Rozwój   komunikacji   trolejbusowej..........       70
6.3.     Rozwój    komunikacji   autobusowej..........       71
6.4.    Elektryczna komunikacja szynowa w Wysokich Tatrach oraz z Treń-
czańskiej   Tępiej   do  Treńczańskich  Teplic........        73
7.       Perspektywy   rozwoju   miejskiej   komunikacji   szynowej   .                          74
8.       Zakończenie................        75
9.       Literatura.................        76
FRANTISEK JANSA — Komunikacja w zabytkowych miastach — od konnego
omnibusu do szybkiej kolei miejskiej...........       77
1. Historyczny rozwój  śródmiejskiej  komunikacji w toku zmian społecznych   i   polityki   komunikacyjnej...........        77
2. Od   prywatnego    do    publicznego   przedsiębiorstwa    komunikacyjnego        78 3. Środki    komunikacyjne    komunikacji    naziemnej    bliskiego    zasięgu        78 4. Wpływ komunikacji indywidualnej na komunikację miejscową .                    79 5. Ochrona historycznych dzielnic miasta przed urządzeniami komunikacyjnymi      ..................        79
6. Rozwiązanie problemu komunikacyjnego w historycznych zabytkowych
dzielnicach    miasta............            .              80
7. Praga  jako   przykład  wielkiego   historycznego  miasta   z   zabytkowymi
dzielnicami.................        80
8. Problem   komunikacyjny   w   śródmieściu.........        81
9. Praska szybka kolej  — metro............        82
10. Podsumowanie................        84
WOJCIECH SUCHORZEWSKI - Komunikacja w miastach zabytkowych -
historia   i   perspektywy........,......        85
1. Wstęp...................        85
2. Autonomiczny    zespół    zabytkowy...........        87
3. Centralny ośrodek usługowy.............        89
4. Dzielnice   zabytkowe......            ........        91
5. Podsumowanie i wnioski..............        92
ERNST  MICHEL  —  Problemy   motoryzacyjne   w  miastach  średniowiecznych        95
1.     Wprowadzenie................        95
2.     Motoryzacja..............        95
2.1. Stan   obecny.................        95
2.2. Przyszły     stan...........             .                    .        97
2.3. Tezy...................        89
3.     Sytuacja urbanistyczna..............        97
3.1. Miasta   zniszczone   przez   wojnę...........       98
3.2. Miasta   zachowane..............              98
3.3. Współpraca  urbanistów   z  planistami  komunikacji......        99
3-4. Tezy...................      100
4.     Realne możliwości rozwiązań dla obecnego i przyszłego przebiegu komunikacji        .................      100
4.1. Przedsięwzięcia   urbanistyczne............      100
4.2. Przedsięwzięcia   w   zakresie   techniki   komunikacji......      101
4.3. Przedsięwzięcia   w   zakresie   organizacji   ruchu.......      102
4.4. Tezy...................      104
5. Zakończenie................             104
MATTEO  CIRENEI —- Wykorzystanie  metra  do  obsługi miast  o   szczególnej
wartości   dla   historii   i   sztuki.............      106
1.     Ewolucja obszarów miejskich i ich problemy komunikacyjne .     -     .      106 2.     Możliwości rozwiązania .problemu ośrodków historycznych .                        107 3.     Problemy praktycznie związane z wprowadzeniem tradycjonalnie pojmowanych  sieci  metra..............      109
4.     Możliwe    alternatywy..............      110
4.1. Regionalna   sieć   kolejowa.............      110
4.2. Komunikacja   miejska   o   dużej   wydajności........      111
5.     Ustalenie   opłat   za   przejazdy............      112
JANOS  SOLYMOS - Historia rozwoju komunikacji w Budapeszcie  .      .      .      114
1. Wprowadzenie................      115
2. Komunikacja   omnibusowa.............      115
3. Tramwaj   konny................      115
4. Kolejka   górska   w   Budzie.............
5. Kolejka    zębata.............          .
6. Tramwaj..................
7. Rozwój   konstrukcji   torowych............
8. Rozwój   pojazdów   tramwajowych...........
9. Kolej     podmiejska...............
10. Kolej  podziemna................
11. Budapeszteńskie   metro..............
12. Rozwój  komunikacji  taksówkowej...........
13. Początki   i   rozwój  komunikacji   autobusowej........
14. Powstanie   i   rozwój   komunikacji   trolejbusowej.......
3 5. Niektóre dane dotyczące komunikacji masowej w stołecznym mieście Budapeszcie..............      .      .      .
116  116 [zasłonięte] 118  121 [zasłonięte] 124 125 [zasłonięte] 127 130
 131

               Ryciny (ryc.) lub/i rysunki (rys.), ilustracje (il.), fotografie (fot.) : 

 

rys.

 

 

KLIKNIJ ŻEBY WRÓCIĆ DO GÓRY STRONY


"Moja strona" w Allegro

Zobacz inne moje aukcje - SZUKAJ W PRZEDMIOTACH UŻYTKOWNIKA - szybkie wyszukiwanie podobnych tytułów




Uwaga! Na zdjęciach wokół liter możliwe charakterystyczne zniekształcenia - wynik kompresji jpg. W rzeczywistości zniekształcenia nie występują. Możliwe też błędy literowe - z powodu niedoskonałości odczytu OCR, za co przepraszam i liczę na wyrozumiałość.

 

vcncvniisndifnhkmsfj14o04o