Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Komunikacja marketingowa pod red. Rydla

05-10-2014, 15:19
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 59.99 zł      Aktualna cena: 49.99 zł     
Użytkownik AntykwariatJB
numer aukcji: 4641616776
Miejscowość Poznań
Wyświetleń: 3   
Koniec: 05-10-2014 15:00:55

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2001
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Komunikacja marketingowa pod red. Rydla
Wyd. 2001
Stron 390

Używana w db stanie.
Pieczątki b. właściciela.

Publikacja zawiera oryginalne, nowoczesne podejście do zagadnień komunikacji marketingowej, uznając ją za istotny
element działalności przedsiębiorstwa w konkurencyjnym otoczeniu rynkowym. Autorzy książki rekrutujący się spośród
pracowników naukowych i praktyków gospodarczych prezentują kompleksowe i wszechstronne podejście do wybranych
zagadnień z zakresu komunikacji marketingowej firmy. Zintegrowana komunikacja marketingowa to zdaniem autorów
komunikowanie otoczeniu rynkowemu wszelkich wartości firmy (silnych stron, przewag konkurencyjnych) przez
zastosowanie skoordynowanych działań marketingowych. Jest to proces przenoszenia tożsamości firmy do otoczenia
rynkowego i pracowników oraz reagowanie na informacje płynące z tego otoczenia  Tak szerokie rozumienie komunikacji
towarzyszy zagadnieniom prezentowanym w książce.

W układzie książki zawierającej 12 rozdziałów po omówieniu podstawowych kwestii związanych istotą, zasadami i
elementami komunikacji marketingowej (r.I) zaprezentowano zagadnienia zarządzania, marką i budowanie jej wizerunku
poprzez public relations (r. II i III). Ważnym narzędziem budowania wizerunku firmy jest też system indentyfikacji
wizualnej rozważany w kolejnym rozdziale (r.IV). Sporo uwagi w książce poświęca się metodom badania mediów dla celów
reklamy (r.VI) i metodom badania skuteczności i efektywności reklamy (r.XII). Warte podkreślenia są także ciekawe
rozważania dotyczące komunikacji personalnej w kontekście uwarunkowań kulturowych w różnych krajach (r.VIII).
Globalizacja i umiędzynarodowienie działalności wielu przedsiębiorstw wymaga znajomości także i tych zagadnień.
Rozważane w r. X problemy promocji sprzedaży wskazują na różnorodne narzędzia stosowane przez przedsiębiorstwa w
stosunku do pośredników (hurtowników i detalistów) a także w odniesieniu do ostatecznych konsumentów. Treść
rozdziału wzbogacona została o problematykę merchandisingu. Istotne z punktu widzenia zarządzania komunikacją
marketingową zintegrowane bazy danych klienta stanowią przedmiot zainteresowania r. X. Prawne zagadnienia promocji
zawierają określenie istoty niektórych pojęć (np. reklama, nieuczciwa konkurencja), a także ukazują ograniczenia
działań promocyjnych w świetle przepisów prawa.

Obok niewątpliwie osiągnięć merytorycznych ma także istotne walory dydaktyczne. Po każdym rozdziale znajdują się
zadania do wykonania, a także wykaz podstawowej, zalecanej literatury. Rozdział V kończy studium przypadku i słownik
pojęć medialnych, a rozdział XI wykaz aktów prawnych. W tekście wyodrębniono w ramkach i w kolorze ważniejsze
zagadnienia ułatwiające tym samym ich studiowanie. W książce zawarte są liczne kolorowe ryciny ilustrujące
omawiane problemy. Rozważania zawarte w książce przydatne są dla przedsiębiorców, menedżerów, specjalistów do spraw
marketingu i promocji a także dla studentów wydziałów zarządzania i marketingu. Ich znajomość może istotnie
przyczynić się do sukcesu firmy na konkurencyjnym rynku.

 

Zapraszam do zakupu.

 

Wszystkie dane potrzebne do przelewu są w mailu informującym o wygranej.

Proszę doliczyć koszt dostawy podany w opisie ( polecony).

Nie wysyłam za pobraniem. 

Udział w aukcji = akceptacja warunków zawartych na stronie O MNIE