Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KOMUNIKACJA MARKETINGOWA Jan W. Wiktor

05-10-2014, 18:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 30.90 zł     
Użytkownik ksiegozbiorek
numer aukcji: 4642017134
Miejscowość Sopot
Wyświetleń: 3   
Koniec: 05-10-2014 17:05:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2013
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Jan W. Wiktor KOMUNIKACJA MARKETINGOWA

Wydawnictwo Naukowe PWN 2013

Książka bez śladów używania, zwarta, czysta, stan bardzo dobry minus- lekkie zagięcie rogów kilku stron ksiażki.

Komunikacja marketingowa jest procesem łączącym uczestników rynku – przedsiębiorstwo i konsumenta, nadawcę i odbiorcę przekazu. Przedsiębiorstwa dzięki przekazom marketingowym wyrażają swoją tożsamość – cele ekonomiczne i społeczne, misję i wartości oraz kształtują potrzeby odbiorców i tworzą nowe rynki. Konsumenci natomiast komunikują się z rynkiem, poszukując niezbędnych produktów i usług, dostarczając tym samym informacji rynkowej.
Proces ten został w pełni opisany w prezentowanej publikacji.
Autor przybliża Czytelnikowi wszystkie elementy komunikacji marketingowej, tj. modele, funkcje, struktury i formy. Przedstawia najnowsze praktyki promocyjne stosowane przez firmy i agencje. W tym celu podaje liczne, najbardziej aktualne przykłady faktycznie zrealizowanych kampanii, między innymi kampanię rebrandingu PZU z 2012 roku.

Książka jest skierowana do studentów kierunków ekonomicznych, a także dziennikarstwa. Będzie ona znakomitym źródłem wiedzy dla pracowników działów marketingu, PR oraz agencji reklamowych.