Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Komunikacja kryzysowa [nowa]

28-01-2012, 7:15
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 53.90 zł     
Użytkownik TechBook
numer aukcji: 2019412889
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 25-01-2012 10:08:32
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Komunikacja kryzysowa

Wydawnictwo:wolters kluwer polska
Ilość stron:232
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]64017
Rok wydania: 2010
Opis:

Komunikacja kryzysowa omawia strategie radzenia sobie z kryzysami, takimi jak wypadki i katastrofy, które zawsze były częścią świata biznesu. Redaktor, Peter Frans Anthonissen, z wykształcenia prawnik, założyciel agencji doradczej ASA oraz prezes IPREZ, jednej z największych organizacji zrzeszających niezależne agencje PR, zgromadził w tej książce wypowiedzi ekspertów w dziedzinie komunikacji z całego świata. Doradzają oni, jak ograniczyć szkody dzięki szybkim i właściwym działaniom, jakie komunikaty przekazywać mediom, jak informować opinię publiczną oraz jak zarządzać reputacją przedsiębiorstwa podczas kryzysu.W tej książce znajdziesz informacje o:- odpowiedzialności,- planowaniu komunikacji kryzysowej,- budowaniu wizerunku firmy,- katastrofach naturalnych i wypadkach,- kryzysach finansowych i prawnych,- kryzysach w sektorze spożywczym,- radzeniu sobie ze złymi wiadomościami w prasie,- szkoleniach medialnych.Opisano tu przypadki z całego świata, zamieszczono listy kontrolne komunikacji kryzysowej i przykłady dokumentów potrzebnych w przypadku kryzysu. Jest to pozycja niezbędna dla prezesów, dyrektorów, specjalistów do spraw marketingu i komunikacji, osób zajmujących się PR i studentów PR. Ta wszechstronna książka wyjaśnia przystępnie, jak przekształcić kryzys w szansę.



Spis treści:

Spis autorów
Przedmowa - Jim Walsh
Wstęp - Peter Frans Anthonissen
Rozdział 1. To nie thriller, lecz rzeczywistość - Peter Frans Anthonissen
Wstęp
Nie ma gwarancji
Udziałowcy są wszędzie
str
Czynnik odpowiedzialności
Poważne zagrożenia
Kryzysy to wyzwania
Skuteczna komunikacja kryzysowa - zasady
Kryzys na każdy dzień tygodnia
Podsumowanie
Rozdział 2. Zapobiegawczy plan komunikacji kryzysowej - Nick Leighton i Tony Shelton
Wstęp
Potrzeba planu
Czym jest kryzys?
Co daje ci plan na wypadek kryzysu
Elementy planu
Ludzie
Plan
Podsumowanie
Rozdział 3. Wizerunek jako część strategii korporacyjnej - Tom Gable
Wstęp
Wartość reputacji rośnie z czasem
Określ, jak chcesz być rozpoznawany
Stworzenie przewagi nad konkurencją
Okazywanie, czym jesteście
Plan zbliżenia się do potencjalnych odbiorców
Przekształcanie wizji w rzeczywistość
Opowiadaj historie
Odwołuj się do wyższych norm i większych idei
Podsumowanie
Rozdział 4. Katastrofy - Jerry Hendin, Silvia Pendas de Cassina, Jim Walsh
Wstęp
Wypadki samolotowe
Klęski żywiołowe
Stan gotowości: Alaska Airlines 261
Kiedy ogień uderza dwukrotnie
Podsumowanie
Rozdział 5. Dynamika kryzysu finansowego - Tim Wallace
Wstęp
Rozumienie kryzysu finansowego
Inwestorzy instytucjonalni: potencjalni agenci kryzysu
Reagowanie na kryzysy finansowe
Podsumowanie
Rozdział 6. Oszustwa - Thom M. Serafin
Wstęp
Zbierz fakty
Należy wyjaśnić kwestie prawne
Uwierzytelnianie przez strony trzecie
Zaprzeczenie i odsunięcie problemu
Kiedy twój klient pada ofiarą oszustwa
Wcielanie w życie planu działań
Podsumowanie
Rozdział 7. Restrukturyzacja i reorganizacja - Kathryn Tunheim, Marianne de Bruijn, Jim Walsh
Wstęp
Szwajcarski zakup amerykańskiego przedsiębiorstwa usług finansowych
Przenoszenie działalności z Holandii do Niemiec
Dobra opinia jest kluczowa dla końca działalności
Podsumowanie
Rozdział 8. Różnorodność wyzwań stojących przed światowym sektorem spożywczym - Mania Xenou i Nuria Sanchez
Bezpieczeństwo żywieniowe
Zdrowie i diety
Klucz do sukcesu: przygotowanie do kryzysu
Interesariusze
Potrzeba komunikacji zapobiegawczej
Media
Podsumowanie
Studium przypadku
Rozdział 9. Zła prasa i jak sobie z nią radzić - Elizabeth Seigenthaler Courtney, Willem Buitelaar
Wstęp
Przygotowuj się z wyprzedzeniem i często ćwicz
Załagodź impet reakcją zapobiegawczą
Wykrywanie negatywnych informacji, zanim się pojawią
Nie chowaj głowy w piasek
Budowanie mostów ku wyzdrowieniu
Podsumowanie
Rozdział 10. Nic nie zastąpi treningu medialnego - Nick Leighton, Steven Pellegrino, Tony Shelton
Wstęp
Kogo wyszkolić?
Kto powinien szkolić?
Inne źródła
Kim są media?
Tworzenie informacji kryzysowej
Poznaj zasady gry
Przeprowadzanie treningu
Podsumowanie
Rozdział 11. Jak zarząd może pogorszyć sytuację - Stuart Hyslop
Wstęp
Jak wszystko może pójść źle
Jak można to pogorszyć
Jak zrobić to dobrze
Jak przewodzić
Unikanie jest endemiczne
Groźne oznaki
Podsumowanie
Rozdział 12. Dni sądu - Kathryn Tunheim
Wstęp
Studium przypadku
Podsumowanie
Rozdział 13. Komunikacja w czasie kryzysów związanych ze środowiskiem - Robert J. Oltmanns
Wstęp
Przygotowanie podstaw: tworzenie kultury dbałości o środowisko
Kiedy uderzy kryzys
Podsumowanie
Rozdział 14. Komunikacja kryzysowa i Internet - Roger Bridgeman
Wstęp
Internet z natury . szybki, ekspansywny, dla wszystkich, twórca
Nowe medium, nowe zagrożenia
Moc spotęgowania kryzysu
Nowe narzędzie, nowe możliwości
Zupełnie nowe reguły
Komunikacja kryzysowa - zaangażowanie a oświadczenia
Podsumowanie
Rozdział 15. Bariery organizacyjne przy zarządzaniu kryzysem i public affairs - Roger Bridgeman
Wstęp
Lekceważenie sprawy, marginalizowanie opozycji
Zapobieganie kryzysowi poprzez szybkie działanie
Środki firmowe nie mogą wygrać z kryzysem
Odpowiadanie na kryzys prawdziwymi zmianami 192
Załatanie sprawy rozwiąże problem
Mylenie faktów z opiniami
Zwalczanie korporacyjnej mentalności oblężenia
Podsumowanie
Rozdział 16. Menedżerowie ryzyka - Odile Vernier
Wstęp
Kiedy marki nie wystarczają opinii publicznej
"Socjalny autyzm"
Przekształcenie opinii publicznej w kapitał
Marka - jej implikacje finansowe i społeczne
Ryzyko, menedżerowie ryzyka i komunikacja kryzysowa
Zarządzanie spółką: nowe źródła kryzysu
Podsumowanie
Rozdział 17. Listy kontrolne komunikacji kryzysowej - Peter Frans Anthonissen
Przygotowania
Grupy społeczne i interesariusze
Centrum kryzysowe
Co powinno się znaleźć w zestawie przetrwania komunikacji kryzysowej?
Informacje ogólne
Szkolenie pracowników - interakcje z mediami
Instrukcja kryzysowa
Jak radzić sobie z kryzysem
Strategia kryzysowa
Komunikacja kryzysowa
Dodatki
1. Dokument z faktami o firmie
2. Formularz tworzenia wiadomości
3. Dokument przygotowania do kryzysu
4. Na co trzeba zwracać uwagę, rozmawiając z reporterami w czasie kryzysu
Bibliografia
Indeks

Zobacz nasze pozostałe aukcje

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zapraszam serdecznie.