| | Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24 tel. 501 [zasłonięte] 370 519 [zasłonięte] 288 504 [zasłonięte] 187 [zasłonięte]@tlen.pl
| | | |
Książkę wysyłam listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na konto. Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT. W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji. Odbiór osobisty: Księgarnia PIM, Tychy ul. Jana Pawła II 24 | | | | Wpłata na konto: Invest Bank o/Katowice 92 [zasłonięte]01[zasłonięte]00 3000 [zasłonięte] 034406 lub mBank 23 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 555118 | | | | Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.
| | | Komunikacja interpersonalna. Przewodnik (oryginalnie: Guide to Interpersonal Communication) Baney Joann
wydawnictwo Wolters Kluwer Polska wydanie 2009 r. ISBN:[zasłonięte]978-8301-515-6 Tłumaczenie: Jędruszek Wojciech Format: 14.5x20.5cm, 120 stron Oprawa: Miękka
Opis książki Komunikacja interpersonalna. Przewodnik : Przewodnik prowadzi czytelnika krok po kroku po niełatwej drodze doskonalenia umiejętności porozumiewania się w sferze zawodowej, ale może też posłużyć jako poradnik komunikacji w ogóle, w życiu codziennym. Jest ponadto przydatnym narzędziem dla potrzeb szkoleń specjalistycznych i seminariów. Autorka przewodnika, doświadczona specjalistka w dziedzinie komunikacji, dostarcza również wskazówek przydatnych dla podtrzymywania kontaktów biznesowych.
Czytelnik dowie się między innymi: jak należy się zachować podczas rozmowy kwalifikacyjnej, na czym polegają skuteczne negocjacje, jak taktowniei efektywnie przeprowadzać okresowe oceny pracowników, co to jest konstruktywne słuchanie i jak się go nauczyć, jak umiejętnie przekazywać informacje zwrotne, jakie pytania zadawać klientom przez telefon, żeby rozmowa z biznesowego punktu widzenia była skuteczna, jak zapanować nad nieśmiałością, która utrudnia karierę, w jaki sposób szukać najlepszych pracowników do swego działu, jak zawierać intratne kontrakty w sytuacji, kiedy kontrahent jest bardzo wymagający, jak nawiązywać i podtrzymywać kontakty na rynku.
| |