Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Komunikacja interpersonalna. Przewodnik

09-03-2012, 22:02
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 34 zł     
Użytkownik Piotr26047
numer aukcji: 2116219274
Miejscowość Tychy
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 11   
Koniec: 13-03-2012 10:42:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowa strona 3
 
 
 
   

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24

tel.  501 [zasłonięte] 370

519 [zasłonięte] 288

504 [zasłonięte] 187

[zasłonięte]@tlen.pl


 
   

Książkę wysyłam listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy 

ul. Jana Pawła II 24

 

 
   

Wpłata na konto:

Invest Bank o/Katowice

92 [zasłonięte]01[zasłonięte]00 3000 [zasłonięte] 034406

lub

mBank

23 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 555118

 

 
    Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.
 

Komunikacja interpersonalna. Przewodnik
(oryginalnie: Guide to Interpersonal Communication)
Baney Joann

wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
wydanie 2009 r.
ISBN:[zasłonięte]978-8301-515-6
Tłumaczenie: Jędruszek Wojciech
Format: 14.5x20.5cm, 120 stron
Oprawa: Miękka

Opis książki Komunikacja interpersonalna. Przewodnik :
Przewodnik prowadzi czytelnika krok po kroku po niełatwej drodze doskonalenia umiejętności porozumiewania się w sferze zawodowej, ale może też posłużyć jako poradnik komunikacji w ogóle, w życiu codziennym. Jest ponadto przydatnym narzędziem dla potrzeb szkoleń specjalistycznych i seminariów. Autorka przewodnika, doświadczona specjalistka w dziedzinie komunikacji, dostarcza również wskazówek przydatnych dla podtrzymywania kontaktów biznesowych.

Czytelnik dowie się między innymi:
jak należy się zachować podczas rozmowy kwalifikacyjnej,
na czym polegają skuteczne negocjacje,
jak taktowniei efektywnie przeprowadzać okresowe oceny pracowników,
co to jest konstruktywne słuchanie i jak się go nauczyć,
jak umiejętnie przekazywać informacje zwrotne,
jakie pytania zadawać klientom przez telefon, żeby rozmowa z biznesowego punktu widzenia była skuteczna,
jak zapanować nad nieśmiałością, która utrudnia karierę,
w jaki sposób szukać najlepszych pracowników do swego działu,
jak zawierać intratne kontrakty w sytuacji, kiedy kontrahent jest bardzo wymagający,
jak nawiązywać i podtrzymywać kontakty na rynku.


okładka